6.BÖLÜM

3.8K 162 37
                                    

BİR HAFTA SONRA...
M:Yapraak!Kız bu gelinlik süpermiş.
Y:Ya gerçekten süper ötesi güzelmiş.
İ:Bence de süper. Denesene.
Y:Tamam. Anne bana yardım eder misim?
YA:Geliyorum kuzum.
E:İrem Merve bu gelinlik nasıl?Ben de yakında evleniceğim sonuçta.
İ:Güzel.
M:Ece bence sende dene.
E:Tamam deniyeceğim.
  Gelinliğim baya güzel. Tam aradığım gelinlik. Sade hem şık. Merve'nin zevkinin de maşallahı var. Annemin bile taktirini kazandı. Kabinden çıktığımda Merve ve İrem dondu kaldı. Ece ise yoktu.
Y:Ece nerede?
M:Bir gelinliği deniyor da sen baya melek gibi olmuşsun.
İ:Tek kelime ile "süper, melek gibi,mükemmel ve rüya gibi" olmuşsun diyorum.
M:Tek kelime demiştin. Uzatmasaydın.
İrem tabi ki Merve'ye cevap verecekti. Ama cevabı Ece'nin kabinden çıkması ile bir efsane olup tarihe karıştı.
İ:Muhteşem ötesi olmuşsun.
M:Katılıyorum.
Y:Süper.
E:Teşekkür ederim.
Hepimiz gülerek sarıldık. Nede olsa artık "GÖRÜMCE VE ELTİ TİME"
Benim görümce ve eltilerim birtaneler. Ben gelinliği aldım. Ece'de kendi denediği gelinliği ayırttırdı. Düğüne dair bana lazım ne varsa aldık.
ALİ'DEN:
Sevdiğim kadınla evleniyorum. Yaprak beni dinlemeyerek gelinlik falan almaya gitti. Keşke biraz dinlenseydi. Neyse ki yanında kızlar ve Oya annem var.
G:Abi ne biçim daldın ya. Abi!
A:Ha!Efendim.
G:Şu damatlık nasıl?
A:Güzelmiş. Bir deneyeyim mi?
S:Dene dene. Bende bunu deneyeceğim. Sonuçta yakında bende evleneceğim.
A:Hadi o zaman abi.
Damatlığımı giyinip kabinden çıktım. Ve bizimkilerin yanına gittim. Sinan çoktan giyinmiş bile.
S:Valla abi ben iltifatların çoğunu tükettim ama sende çok yakışıklı olmuşsun.
G:Kim demiş iltifatlar tükendi diye? Müthiş görünüyorsun. Yani kız olsam-
A:Bence sen Oğuz'a bağlamadan sus abi.
O:Aşkitom. Beni aldatıp o yelloza nasıl gittin. Hemde karnımda senin çocuğunu taşırken. Nayır bana bunu yapamazsın.
Üçümüzde dik dik bakınca Oğuz sustu.
G:Oğlum sırf meraktan soruyorum. Sen İrem'le evlenmeyi düşünüyor musun?
O:Tabiki. Hatta "Oğuz ve İrem'in düğünü yakında düğün salonlarında."
S:Dalga geçmiyorsun değil mi?
O:Bu sefer ciddiyim. Hatta Bacımsu'ya(Yaprak) planımı anlattım. O Merve ve Ece yengemle paylaşmıştır, dedi ve planını bize anlattı.
A:E süpermiş. Yüzük işini hallettin mi?
O:Tektaş hazır. Alyanslarda küçük sürprizim tamamlanınca hazır.
S:Susun Ece arıyor. Güzelim. İşiniz bitti sayılır. Bizim işimizde bitti sayılır. Tamam yarım saat sonra alırız sizi. Bende seni seviyorum.
G:Ne oldu lan?
S:İşleri neredeyse bitmiş. Hadi çabuk olun.
Ben damatlığımı aldım. Sinan'da denediğini ayırttı. Düğün için olan diğer ihtiyaçlarımı da aldıktan sonra kızları aldık.
3 HAFTA SONRA...
Bugün düğün günü. Çete tam kadro düğün salonunda. Kuaför falan hepsi düğün salonunda.
YAPRAK'TAN:
Bugün benim hayatımın en mutlu günlerinden biri.Ağdayı  yapan kadını her ne kadar parçalamak istesemde malesef parçalıyamıyorum. Saçımı yaptırdım. Merve ve annemin yoğun isteği üzerine de hafif makyaj yaptırıyorum. İnanılmaz bir duygu Ali ile evli olmak. Herkes bulamaz böyle gamzeli koca tabi. Şu an Ali'nin yanımda olmasını çok isterdim ama kızların ve annemin batıl inaçlarına göre düğünden önce gelini görmek uğursuzluk getirirmiş. Saçma sapan inaçlar. Umarım bir de şu örf,adet, gelenek işleri de sorun olmaz. Makyajım da bitince ayağa kalktım. Herkes gelinliği içinde prenses dürtüsüne benzediğimi söyledi. Ne yani çok mu çirkin oldum? Aynada gayet güzel görünüyorum. Biraz sonra Ali içeri girdi. Büyülenmiş gibi bana bakıyor. Herkes bizi yalnız bırakmak adına yada başka bir şey için dışarı çıktı.
A:Sen. Sen çok güzel olmuşsun.
Y:Teşekürler Gamzeli Bey. Sizde çok yakışıklı olmuşsunuz.
A:Neden böyle güzel şeyler rüyamda oluyor anlamıyorum.
Gidip Ali'nin dudağına bir öpücük bıraktım.
Y:Rüya mıymış Gamzeli Bey?
A:Şimdi anlarız, dedi ve beni öptü.
A:Galiba değilmiş.
Y:Gamzeli Bey daha fazla konuklarımızı bekletmesek mi?
A:Hay hay Küçük Titan Hanım.
Birlikte Düğün Salonuna girdik. Davetliler öyle bir alkışlıyorlar ki sanki dersin atomu parçaladık. Biz yerimize geçince Nikah başladı.
NM:NİKAH MEMURU
NM:Sayın Yaprak Ayvaz ve Ali Tekelioğlu. Belediyemize evlenmek için başvurdunuz. Bizde sizin evlenmenize mani bir şey bulamadık. Siz sayın Yaprak Ayvaz. Kimsenin baskısı altında kalmadan kendi hür iradenizle Ali Tekelioğlu'nu kocanız olarak kabul ediyor musunuz?
Y:Evet evet evet.
NM:Peki siz sayın Ali Tekelioğlu. Hiç kimsenin baskısı altında kalmadan kendi hür iradenizle Yaprak Ayvaz'ı karınız olarak kabul ediyor musunuz?
A:Evet evet evet.
NM:Ben de belediyemizin bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum.
Kızlar bana "ayağına bas"diye işaret ediyorlar. Tabi ki basmadım. Ben hiç gamzelime kıyar mıyım?
Sonra dans etmeye başladık. Biz dans ederken Oğuz birden yere çömeldi. Ve yüzük kutusunu açtı.
O:Benimle evlenir misin minik mesem?
İ:Evet.
Oğuz yüzüğü İrem'in parmağına taktı. Sonra nişanlısına alyansını da taktı. İrem'in alyansında Oğuz yazıyor. Oğuz'unkinde de İrem. Ayrıca ikisinin de alyansında pizza deseni vardı. Şu Oğuz'da çok tatlı çocuk ha. Neyse düğün bitince Ali ile eve gittik. Kapıdan girecekken Ali bir şey unuttu.
Y:Kocacığım bir şey unutmadın mı?
A:Yoo!?
Y:Beni yürütecek misin kocacığım?
Ali anlamış olacak ki beni kucağına aldı. Sonra beni yatak odasına götürdü. Yatağa bırakırken dudağıma minik bir öpücük kondurdu. Sonrası...

SELAM GENÇLİK.SIRF SİZİN İÇİN UYUMAYIP BÖLÜM YAZAN YAZARINIZDAN VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEZSİNİZ UMARIM.YENİ BÖLÜM ATMAK BENİM İÇİN KOLTUK TEPESİNDE İNTERNETİN ÇEKMESİNİ BEKLEMEK DEMEK.EĞER BU ŞEKİLDE AZ VOTE GELMEYE DEVAM EDERSE HİKAYEYİ BİTİRMEK ZORUNDA KALACAĞIM.ÇÜNKÜ KONUSU FARKLI OLAN DEFTERE YAZDIĞIM BİR HİKAYEM VAR.İKİSİNİ  BİRDEN GÖTÜRMEK ZOR OLUYOR.ZATEN OKULLARDA BAŞLIYOR.YANİ YAZIYORUM AMA SANKİ KARŞILIĞINI ALAMIYORMUŞUM GİBİME GELİYOR.BİR DE YAPRAK'LA ALİ'NİN ÖZELİNE(+18) GİRMEYECEĞİM.SONUÇTA ÖZELLERİ:D

♡♥♡TATLI RÜYALAR♡♥♡

4N1K 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin