Bu bölümü mentosuma ithaf ediyorum.
BeyzaRana622Yorum patlaması istiyommm!
♪♪♪Kaan beni zorla arabaya bildirmiş, ve ne kadar iyi olduğunu söylesemde ikna olmamıştı.
Ali'de hastaneye geleceğini söylemişti. Sanki bir şeyim varmış gibi davranmaları sinirimi bozuyorsun.
Arabanın durması ile hastaneye geldiğimizi anlamıştık. Kaan'a trip atıyor olmamdan dolayı yüzüne hiç bakmadan arabadan indim ve hastaneye doğru yürümeye başladım.
Birinin kolumdan tutup kendine çekmesiyle neye uğradığımı şaşırmıştım.
Tanıdık erkeksi kokuyla mest olurken beni çeken kişinin Ali olduğunu anlamamla rahat bir nefes vermiştim.
K:Hastaneye gitme planı sevgili kocandan çıktı. Yani bana trip attığın kadar, kocana da trip atmalısın.
Kaan'ın isyanını haklı bulup hemen Ali'den uzaklaşıp hastaneye doğru yürümeye devam ettim.
Ben hastanenin kapısından girerken arkamdan gelen ikili neredeyse bana yetişmişti.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Ali ile tahlil sonuçlarını bekliyorduk. Kaan ise Kumsal'ın yanına gitmişti. Yaklaşık yarım saattir bekliyorduk ve Ali'yi bir şeyim olmadığına ikna edememiştim.
Adımı anons etmeleriyle -anons ya da her neyse işte- oturduğumuz yerden kalkıp Rana Yıldız yazılı odaya girdik.
Rana Hanım bizi kocaman gülümsemesi ile karşıladı. Düzgün bir biçimde bağlamış olduğu koyu yeşil şalı ela gözlerini iyice ortaya çıkarmıştı.
Biz gösterdiği yere oturduğumuz da bakmakta olduğu kağıdı masanın üzerine bırakıp ela gözlerini bize çevirdi.
R:Merhaba Yaprak ve...
A:Ali.
R:Merhaba yeni çiftim Yaprak ve Ali, dedi gülümseyerek.
Y:Merhaba Rana Hanım, dedim bende gülümseyerek.
R:Eğer doktorumuzu değiştirmek istemezseniz bir süre beraberiz gibi duruyor. O yüzden hanımı falan kaldırırsak sevinirim.
Y:Bir süre beraberiz derken?
R:Sizin haberiniz yok anlaşılan.
A:Neyden haberimiz yok, dedi kaşları çatık bir biçimde.
R:Yaprak üç haftalık hamile, dedi yüzünden hiç eksik etmediği gülümsemesiyle.
Ali'ye baktığımda gözlerinden duyguları görmüştüm.
Sevinç.
Şaşkınlık.
Endişe.
Bebeği istemiyor muydu yoksa?
Bu düşünce ağlama isteğimi getirirken yutkunarak kaçurdığım gözlerimi tekrar Ali'ye çevirdim.
Y:Ali? dedim fısıltı şeklindeki sesiyle.
Ali gözlerini bana çevirdi.
A:Ben baba mı oluyorum şimdi?
Y:Evet. Baba oluyorsun.
Ali gözlerini gözlerime kenetlendi.
A:Ben baba oluyorum lan. Allah'ım baba oluyorum, dedim bana sarılırken.