~ALİ'DEN~
Boşandık. Her ne kadar ondan nefret ettiğime kendimi inandırmaya çalışsamda hâlâ seviyorum onu. Mahkeme salonundan çıktığımda çete oradaydı ama Yaprak yoktu. Kızlar biraz ağlamışlar galiba. Bizimkiler de ağlamamak için kendilerini sıkıyormuş gibi bir halleri vardı.
A:Ne oldu? Niye ağlıyorsunuz?
M:Gitti!
G:İtalya'ya gitti!
Beynimden vurulmuşa döndüm. Her ne kadar kızgın olsam da onsuzluğa dayanamam.
A:Ben gidiyorum. Biraz kafa dağıtacağım.
Hemen bir spor salonuna gittim. En iyi böyle kafa dağıtıyorum. Kum torbasına düşmanımmış gibi vurdum. Yorulunca eve gittim. O soğuk eve. İçinde Yaprak'ın olmadığı eve.
2 AY SONRA...
Yaprak gideli iki ay oldu. Çökmüş durumdayım. Uzun süredir şirkete de gitmiyorum. Yaprak'ın eşyalarını hepsini attım. Eşyaları görünce çok kötü oluyorum. Akşam olduğunda bir bara attım kendimi. Ne kadar içitim bilmiyorum. Sonra tek hatırladığım bir otele gidişim. Sabah uyundığımda inanılmaz bir ağrı vardı başında. Heme otelden çıkıp eczaneye gittim. Karşımda gördüğüm kişi ile şoklardan şok beğendim.
~YAPRAK'TAN~
İtalya'ya geleli 2 ay oldu. Kendüme süper bir iş buldum ve şuan İtalya'da çok tanınan bir modacıyım. Çok değiştirdim kendimi. Artık elbise,etek kısaca Allah ne verdiyse giyiniyorum. Çocuklarda sürekli arayıp halimi soruyorlar. Şimdi de Gökhan arıyor.
Y:Alo Gökkuşum nasılsın?
A:Sensiz nasıl olayım işte.Sen nasılsın?
Y:İyiyim. Merve ve yeğenüm nasıl?
G:Kendisine sor,dedi ve telefonu Merve'ye verdi.
Y:Alo Merve nasılsın? Yeğenim nasıl?
M:İyiyiz. Sen ne zaman geleceksin? Hem doğuma 4 ay kaldı.
Y:Bir süre daha burada kalmayı planlıyorum Merve. Hem iş buldum. Burada kurulu bir düzenim var.
M:Ay Yaprak sen oğluşumu halasız mı bırakacaksın?
Y:Erkek mi?
M:Erkek.
Y:Çok sevindim Merve. Neyse kapatayım ben. Arkadan Oğuz arıyor.
Aramayı sonlandırıp Oğuz'u aradım.
O:Bacımsu niye açmıyosun yaaa!
Y:Merve'yle konuşuyordum. E sen napıyorsun?
O:Tabi ki İrem'le pizza gömüyoruz.
Y:Hoparlöre al.
Oğuz hoparlöre alınca İrem'de konuştu.
İ:Çok özledik seni. Ne zaman geleceksin?
Y:Bilmiyorum...Şey A-Ali nasıl?
Gözümden yaşlar süzülmeye başladı.
O:Bilemiyorum. Uzun süredir görüşmüyoruz.
Y:İ-iyi bakın ona. Saçları ıslakken dışarı çıkmasın. Duş aldıktan sonra üstsüz gezmesin. Neyse kapatıyorum. İşe geç kalacağım.
Tabi ki bahaneydi. Hala ilk gün ki gibi seviyorum Ali'yi. Bana bebeğim,karıcığım deyişini ço özledim.
~ALİ'DEN~
Karşımda gördüğüm adam o gün Yaprak'la bastığım adamdı. Adamı kolundan tutup eczaneden çıkardım ve kuytu bir köşeye getirdim.
A:Karımla ne kadar ileri gittiniz cevap ver.
?:Abi yemin ederim hiç bir şey yapmadık.
A:Ne demek hiçbir şey yapmadık?
?: Doruk Bey söyledi. Hiç bir şey yapmadık karınla.
A:Temiz yani karım.
?:E-evet abi.
Öyle deyince yüz göz daldım adama. Yaprak doğru söylüyordu demek ki. Adam yüzü iyice dağılınca adamı bırakıp Cemre'yi aradım.
C:Buyurun Ali Bey.
A:Bana Doruk Güngörmez'in nerede olduğunu bul.
C:Tamam Ali Bey.
On dakika sonra Doruk'un nerede olduğunu öğrendim ve oraya gittim.
Ne mi yaptım? Tabiki öldüresiye dövdüm. Doruk hastenelik olunca eve gittim. Kapıdan girdiğimde masanın üstünde Yaprak'la olan fotoğraflarımızı gördüm. Atmaya kıyamamıştım onları. Bir süre fotoğraflara bakarak ağladım. Sonra yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Yüzümü yıkayıp aynaya baktığımda kendimi gördüm. Kendi kemdime konuşmaya başladım.
A:Yaprak'a senden iğreniyorum dedin. Asıl iğrenilmesi gereken kişi sensin Ali Tekelioğlu.
Ve o sinirle aynaya yumruk attım...SELAM.BEĞENDİNİZ Mİ YENİ BÖLÜMÜ?ALİ DORUK'LA O ADAMI DÖVDÜĞÜ İÇİN BÖLÜM İÇİME BAYA BİR SİNDİ.ANLAYAMADIĞIM ŞEKİLDE SIRALAMALARDA GERİLEMİŞİM AMA ÜZÜLMEDİM.KÜÇÜK ŞEYLERE ÜZÜLMEMEK GEREK.YORUMLARDA BİR DAHA EVLENİRLER Mİ GİBİ SORULAR OLMUŞ.İLERKİ BÖLÜMLERDE GÖRECEĞİZ.
SEVİLİYORSUNUZ♡♥♡