31.BÖLÜM

2K 87 74
                                    

Bol bol satır arası yorum bekliyorum🙏

  Rüya'nını neden durgunlaştığını bir tek ben farketmiştim. O da bir süre sonra bize katılınca bir şey demedim.

Bir saat sonra herkez işe gitmek için kalkmıştı bile. Arabanın dikiz aynasına bakarak Emre ve Rüya'yı düşünmeye başladım.

Belki biraz fazla takmıştım ama ikisininde durgun olması beni üzüyordu. Ali'nin sesi irkilmeme neden olurken gözlerimi dikiz aynasından çekip Ali'ye diktim.

A:Ne düşünüyorsun güzelim?

Y:Emre ve Rüya'yı.

Ali elini yavaşça alnına koydu.

A:Bende ne unuttum diyorum. Emre eğer iznimiz olursa düğünde Rüya'ya evlilik teklifi edecek.

Y:Etsin canım. Bu arada düğün ne zaman ki?

A:Yarın nikah günü almaya gidelim. Yoksa ortada yapılacak bir düğün kalmayacak.

Y:Peki...

Holdinge girmeden önce son kez Ali'ye el salladım. Holdingden içeri adım atar atmaz herkes fısıldaşmaya başladı.

Kimseyi takmayıp odama gittim ve çalışmaya başladım. Yarım saat sonra kapı açıldı.

Giren şirketin dedikoducu başı Sıla'ydı. Her şirketin bir dedikoducusu olur. Bizimki de Sıla işte. Ama Sıla sadece dedikodu yapmakla kalmıyor insanı gıcık ediyor.

Y:Ne oldu Sıla?

Bir sandalyeye oturdu ve konuşmaya başladı

S:Daha ne olsun Yaprak Hanım? Büyük şirket patronundan evlilik teklifi almışsınız.

Gözlerimi devirdim. Bundan ona neydi?

Y:Evet ama bu seni neden ilgilendiriyor?

Sıla tam cevap verecekti ki kapı çaldı.

Y:Gel!

İçeri giren Rüya ile yüzüme bir gülümseme yayıldı. Mutluluğumun nedeni Rüya'nı gelmesimi yoksa Sıla'dan kurtulacak olmam mı bilmiyorum ama sonuç olarak mutluyum.

Sıla bir anda oturduğu yerden fırlarcasına kalkıp bağırmaya başladı.

S:Seni sürtük! Burada ne işin var? Hemen defol!

Bu cesareti nereden bulup Rüya'ya böyle şeyler söylerdi.

Y:Sıla sözlerine dikkat et!

Sıla beni takmışa benzemiyordu.

S:Bak hala burada. Hemen buradan def olup gidiyorsun sürtük!!!

Sıla'nın bu sözü iyice sinirlenmeme neden olmuştu. Rüya'nın gözleri dolmuştu. Hemen telefonumu alıp eltilerime acil durum mesajı yolladım.
Sonra Sıla'nın icabına bakmaya başladım.

Y:Çabuk özür dile!!!

S:Ne özrü? Dedi Sıla dalga geçer gibi.

Y:Bana bak kızım. Kimse benim eltimi üzemez. Hemen özür dilemezsen Kaan'la konuşup seni işten attırırım. O da beni kesmez. Müstakbel eşimle görüşüp hiçbir yerde iş bulamamanı sağlarım. Şimdi özür diliyor musun yoksa ben önce Kaan'ı sonra da müstakbel eşimi arayayım mı?
Sıla'nın gözlerle tereddütle Rüya'ya dönerken Rüya bana teşekkür eden bakışlarını yolluyordu. (Onu nasıl bir şey amk)

S:Özür dilerim,dedi neredeyse duyulamayacak bir sesle.

Y:Anlamadık canım. Daha sesli söyle.

S:Özür dilerim oldu mu?

Y:Oldu mu canım eltim?

Rüya gülerek cevap verdi.

R:Oldu.

Y:Bir dahaki sefer kelimelerini düzgün seç ve öyle konuş. Ayrıca herkese söyle benim evliliğim hakkında birinizden bir laf duyarsam olacakları çok iyi biliyorsun.

Sıla kafasını 'evet' anlamında sallayıp kapıya doğru yürümeye başladı. Kapı açılıp eltilerim görününce durmak zorunda kaldı.

E-M-İ:Nereye canım? Daha eğlence yeni başlıyor.

Sırıttım. Evet eğlence daha başlıyordu.

ÖZLEMİŞİM SİZİ CANTANELERİMCİMLER.

GEÇEN BÖLÜM Kİ YORUMLARINIZ O KADAR MÜKEMMELDİ Kİ HEMEN YENİ BÖLÜM YAZDIM.

FİNAL KONUSUNA GELECEK OLURSAK ŞUNU BELİRTEYİM. FİNAL ER YA DA GEÇ OLACAK. BENDE FİNAL OLSUN İSTEMEM AMA YAPACAĞIM.

NEREDEYSE 30K OLMUŞUZ. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

BU BÖLÜMÜ BAŞTA
-cansikintisi01- OLMAK ÜZERE TÜM 4N1K AİLESİNE İTHAF EDİYORUM.

YAZARCIK SİZİ ÇOK SEVİYOR...

4N1K 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin