42.BÖLÜM

1.7K 78 31
                                    

İyi okumalar...

   Üç gün sonra hiç üşenmedim bizimkileri yemeğe çağırdım.

Ece ve Esin sağolsun buzdolabını doldurmuştuk. Bu arada bebeğin adını Esin koymaya karar verdiler.

Ece ve Sinan'ın birleşimi gibi bir şey işte.

Mantı soğuyunca üstüne yoğurt ve salçalı sos döktüm. Sevgili kocam ise bu sırada mercimek çorbasını karıştırıyordu.

Bu yemeklerin yanında ayrıca köfte ve salatada vardı.

Asıl mesele çayın yanında ikram etmek için kek ve mini pizza yapmıştım.

Evlilik beni ciddi anlamda değiştirmişti.

Kapının çalmasıyla gidip açtım. Bizimkiler tam kadro buradaydı. Kaan ve Kumsal düğün ile ilgili işleri olduğu için bize katılamamışlardı.

Herkes içeri geçerken Ece yanıma geldi.

E:Yaprak burnuma harika kokular geliyor. Böyle giderse Esin amcası ve halasını herkesten çok sevecek.

Y:Sevecek tabi. Bizden iyi amca ve hala mı bulacak?

Ece ile gülüşerek içeri geçtik. Karnı iyice belirginleşmiş ve biraz kilo almıştı.

Ece her ne kadar kilosunu problem etsede aldığı kilolar ona yakışmıştı.

Bizimkilerle sohbet etöek istesemde hem Ali mutfakta tek başına olduğu hemde masayı kurmak için mutfağa gittim.

Ali çorbanın altını kapatmış yemekleri servis için hazırlamıştı.

Yanına gidip yanağına kocaman bir öpücük bıraktım. Tek kaşını kaldırıp bana baktı.

A:Bu öpücük ne içindi?

Y:Bana yardım ettiğin için.

Dudağı hafif kıvrılırken dudağım ile çenemin arasını öptü.

A:Sen beni öpeceksen ben her zaman yardım ederim.

İkimizde gülümseyerek masayı kurmuştuk. Hatta Ali biraz dalga konusu olmuş oldu.

G:Abi Yaprak seni baya bir değiştirmiş,demiş ve Merve'nin cephesinden yumruk ve trip yemişti.

M:Ben sana iş yaptırayımda gör!

Yemek Gökhan'ın Merve işe didişmesi ve bizim gülüşmelerimizle geçmişti.

Rüya ve İrem masayı toplamam için bana yardım ederken Merve'de az önce ağlama sesindem anladığımız kadarıyla uyanan İz'i almak için üst kata çıktı.

Masa toplanınca kızları içeri gönderdim ve demlenmekte olan çayın altını kıstım.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

"Senin gibi bir beceriksizin elinden böyle güzel yemeklerin çıkması bir mucize."

Oğuz bu cümleyi en az beş kere tekrak ederek beni deli etmişti.

Ve beni deli edip ardındanda pizzaya gömülmüştü. Zaten gömülmese şaşardım.

Bizimkiler gittikten sonra Ali ile oturmuş film izliyorduk.

Film izlemek için ben ısrar etmiş olsamda film o kadar kötüydü ki Ali'yi seyrediyordum.

A:Beni izlemek yerine filmi izlemelisin.

Y:Sen daha ilgi çekicisin. Ayrıca film çok berbat.

A:Bende sıkılmıştım ama sen izliyorsun diye bir şey demedim. Senin çok işin varmış meğer,dedi sırıtarak.

Y:Maden ikimizde sıkıldık o zaman filmi değiştiriyorum.

Ali'nin anında yüzü düşerken sırıtma sırası bendeydi.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Filmin bitmesine az kalmıştı. Ali yanağımı öpünce ona döndüm.

A:Hadi yatalım.

Tekrar filme dönüp Ali'ye cevap verdim.

Y:Şu film bitsin yatarız. Zaten az kaldı.

Ben filmi izlerken Ali rahat durmayıp boynumu öptü.

A:Yatmak pek iyi bir fikir değil sanki. Biz çocuk mu yapsak?

Filmin son sahnesi olduğu için tüm dikkatimi filme vermiştim.

Y:Hı hı.

Ben televizyonu kapatmaya gidecekken bir anda kendimi Ali'nin kucağında buldum.

A:Çocuk konusunda ciddiydim güzelim...

SELAM MİLLET.

ÖNCELİKLE SORUMSUZ YAZARA SÖVMEK İSTEYENLERİ BURAYA ALAYIM.

ASLINA BAKARSANIZ BÖLÜM 4 GÜN ÖNCE HAZIRDI AMA BEN YAYINLAMAYI UNUTMUŞUM.

İSİM KONUSUNA GELECEK OLURSAK GELEN İSİM FİKİRLERİNİZ MUHTEŞEMDİ.

AMA ESİN ADI GERÇEKTEN DAHA UYUMLU VE GÜZEL GELDİ BANA AÇIKCASI.

SİZ ESİN BEBEK HAKKINDA NE DÜŞÜMÜYORSUNUZ?

BU KIZ BU SAATTE NİYE BÖLÜM ATIYOR? ÇÜNKÜ TATİLİN SON GÜNÜ BENİ HİÇBİR GÜÇ UYUTAMAZ.

NEYSE BEN KAÇAR...

4N1K 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin