13.BÖLÜM

2.7K 97 9
                                    

Doruk ve Bade. Şuan yorum yok. Kesin ikisinden biri davetlilerin yakını.
Y:Ali ben bir lavaboya gideceğim.
A:Aşkım iyi misin?Gelmemi ister misin?
Y:Yok ben kendim giderim.
Allah kahretsin. Sesim uine titredi. Umarım şüphelenmez. Lavaboya gidince yüzüme su çarptım. Makyajım bozulmasın diye de yavaşça kuruladım yüzümü. İşimi bitirip lavabodan çıktım. Ali'nin yanına oturdum. Elini sıkı sıkı tuttum.
A:Aşkım iyi olduğuna emin misin?
Y:İyiyim. Aklıma bir şey geldi de.
Nikah kıyılırken ruh gibiydim. Ne ara kıyıldı bilemiyorum.
A:Aşkım. Yaprak!
Y:Ha!
A:Bu aralar dalıp gidiyorsun.
Y:Ne bileyim Oğuz evlendi filan. Biraz şey oldum.
A:Anladım ben. Hadi gel pizza aman pasta yiyelim. İçime iyice Oğuz kaçtı.
Pastanın üzerinde pizza deseni var. Çok şeker duruyor. Ben köşede instagramıma bakarken Doruk yanıma geldi.
D:Naber güzellik.
Y:Sanane. Kocam gelirse halin fena olur.
D:O tipsizle neden evlendiğini hala anlamadım.
Y:Bir...Kocam tipsiz değil. Tipsiz biri görmek istersen aynaya bakman yeter. İki... insanın IQ'su ayak numarasından küçük olunca anlayamıyor bazı şeyleri.
D:Yalnız böyle diyorsunda güzellik. Kocanın yanında bir hatun var.
Y:Senin ayakkabı numaranın küçük olduğunu anlamıştım ama bu kadar küçük olcağı aklımın ucundan gaçmezdi. Tanıyorum o yellozu ve yolmaya gideceğim.
D:Maalesef güzellik. Önce dudaklarının tadına bir kere daha bakacağım, dedi ve dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı...

SELAM ARKADAŞLAR.BİLİYORUM REZİL BİR BÖLÜM OLDU.BU NE KISALIK.AMA İLHAM PERİLERİM BU ARALAR PEK ÇALIŞMIYOR.SABAHTAN BERİ PİZZA GÖMÜYORUM AMA PİZZA SADECE KARIN DOYURUYOR.AKLIMDA HİÇBİR ŞEY YOK.BİR KAÇ BÖLÜM SONRASI İÇİN BİRŞEYLER DÜŞÜNÜYORUM AMA O BÖLÜME GELENE KADAR NE YAPARIM BİLMİYORUM.HİÇ YAZASIM DA YOK ZATEN.OKULLAR DA AÇILIYOR.BÖLÜM DE ZATEN YIKILDIM GİBİ BİR ŞEY.BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞACAĞIM.

ÖPTÜM SİZİ

4N1K 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin