En çok satır arası yorum yapan okurkuşumun istediği tarihi Ali ve Yaprak'ın nikah tarihi yapacağım...
İyi okumalar♡
Emre'yi beklerken düşünüyordum. Hangi anne kızına dinlemeden sokağa bırakırdı?
Ya o serseriler Rüya'ya bir şey yapsaydı? Ya Rüya Zeynep Teyze ve Selim Amca dediği kişileri bulmasa ne olurdu? Annesi Rüya'yı böyle bir şey yapmayacağını bilecek kadar tanımamış mıydı?
Kapı sesi ile sıçradım. Ece kapıyı açarken içeri bür adet telaşlı Emrekuş ve bizimkiler geldi.
Emre Rüya'yı kucağına alırken Rüya Emre'yi benim çağırdığımı anlamış olacak ki bana kötü kötü bakıyordu.
Haklıydı ama ona Emre'den başka kimse iyi gelmeyecekti.
Biri yavaşça elimi tutup beni merdivenlerden çıkarmaya başlayınca kendime geldim. Ali'ydi. Odasına gelince beni yatağa oturttu. Sonra kapıyı kilitleyip yanıma oturdu.
A:Ne oluyor bebeğim. Rüya neden ağlıyordu?
Ben olayı baştan sonuna kadar anlatınca Ali'de epey üzülmüştü. Benimse gözyaşlarım yanaklarımdan süzülüyordu.
Galiba özel günüm yaklaşıyor yoksa bu kadar duygusal olmazdım. Ali yüzümü avuçlarının içine aldı ve gözlerime baktı.
A:Sen muhteşem bir anne olacaksın Yaprak. Hiçbir zaman Rüya'nın annesi gibi olmayacaksın.
Utançla gözlerimi gözlerinden çektim. Biz evlenecektik ve bizim bebeğimiz olacaktı. Aklıma takılan soruyla gözlerimi tekrar Ali'nin gözleriyle buluşturdum.
Y:Ali erkek çocuk mu istersin kız mı?
A:Sağlıklı olsun da cinsiyeti önemli değil. Ama şöyle etrafta minik bir Yaprak koşuştursa fena olmazdı. Ya da vaz geçtim. Erkek olsun. Şimdi benim kızımın erkek arkadaşı falan olursa çocuğa yazık olur.
Güldüm. Babamda ben küçükken böyle derdi.
Y:Babamda aynısını söylerdi. O zaman sana yazık oldu...
Biz gülerek alt kata indiğimizde çetenin gitmiş olduğunu farkettik.
A:Madem herkes gitmiş bizde uyuyalım bari.
Ben Ali'yi onaylayınca tekrar yukarı çıkmaya başladık. Ben tabi ki söyleniyordum.
Y:Gidiyorsunuz bari haber verin. Bir aşağı bir yukarı. Hayır adım israfı oluyor ya.
Bir anda havalanınca ağzımdan tiz bir çığlık çıktı.
Ali beni kucağına almıştı.A:Artık adım israfı falan olmuyor.
Ben gülünce o da güldü. Odaya geldiğimizde beni kucağından indirdi. Pijamalarımı alarak -Ali'nin evinde benim için evinde bulundurduklarından- banyoya gittim. Pijamalarımı giyündikten sonra banyodan çıktım.
Ali'den üstünü değiştirmişti. İkimizde yavaşça yatağa uzandığımızda uyku ağır basmış olacak ki bir süre sonra ikimizde uyumuştuk.
...
Sabah uyandığımda Ali çoktan kalkmıştı. Ben odadaki banyoya girip kısa bir duş aldım ve diğer işlerimi hallettim. Üzerimi de giyinip banyodan çıktım.Nemli saçlarımı kurutmaya üşenip sıkı bir topuz yapacaktım ki Ali'nin sesi beni durdurdu.
A:Yaprak ne yapıyorsun?
Y:Horon tepiyorum Alikuşum. (Horon önemli ama nasıl oynanır ya da tepilir bilmiyorum.)
A:Yaprak farkındaysan saçların ıslak.
Y:Boşver ya. Şimdi kim kurutmakla uğraşacak?
A:Ben uğraşırım. Otur şuraya.
Ali'nin gösterdiği yere -yatağa- oturdum. Ali saç kurutma makinası ile saçlarımı kuruttu sonrada saçlarımı taradı. Cidden mükemmel bir histi. İşimiz bitince evden çıkıp arabaya bindiğimizde iş yerine gitmek için hazırdık.
...
Ali'ye son kez el sallayıp holdingden içeri girdim.Girmez olaydım.
Sıla'yı o kadar yolmamıza rağmen hala beni görenler fısıldaşmaya başladılar. Aslında pek milleti takan bir kız değildim ama birinden 'buldu tabi zengin adamı kibirlenir durur şimdi' cümlesini duyunca bağırdım.
Y:Bana bakın son kez uyarıyorum. Bir daha benim evliliğim hakkında bir tek laf ettiğinizi duyarsam başınıza gelenleri çekersiniz.
Feyza diye bir kız dediklerimi anlamamış ki bana laf attı.
F:Ne yaparsın? Sıla'yı dövdüğün gibi bizide mi döversin? Ben Sıla değilim duydun mu? Bu yaptıklarını polise bildireceğim.
Histerik bir kahkaha attım sonrada Feyza'ya yaklaşıp gözlerine baktım.
Y:Bana bak kestane kafa. Beni polise bildirecektin ya. Gel beraber gidelim. Ama başına geleceklerden ben sorumlu değilim.
Feyza'nın gözleri korkudan sonuna kadar açılırken ben onu takmayıp bizi şaşkınca izleyen diğer çalışanlara döndüm.
Y:Bana bakın ben Ali Tekelioğlu ile zaten evliydim. Boşandık. Şimdi tekrar evleniyoruz. O terbiyesiz fikirlerinizi bir daha duyarsam iyi olmaz.
Havalı havalı yürüyerek odama gittim. Ne uğraştım be! Öğle paydosunda Ali ile nikah tarihi alacağımız için çalışmaya başlamıştım.
2 saat sonra kapı açılıp kapandı. Kim diye bakmak için kafamı çizimlerden kaldırdım. Kaan elini kalbinin üstüne koymuş gözleri kapalı şekilde kapıya sırtını yaslamıştı.
Y:Hayırdır?
K:Uf Kumsal'la tartıştık biraz. Hayır giydiği bluzu bir görsen. Bluzu değiştirebildim ama yumruk yedim,diyerek kolunu gösterdi.
Hafif kızarmıştı kolu.
Y:Karışmayacaktın kanka. Bir kızdan bahsediyoruz sonuçta. Kaplanda olur kedide.
Kaan sırıtarak karşımdaki sandalyeye oturdu.
K:Sende kaplan olmuşsun bakıyorum. Sıla'yı benzetmişiniz. İyi olmuş hiç sevmezdim o kızı.
Elimle saçımı savurdum.
Y:Hıh. Ne sandın?
K:Helal benim kankama. Bu arada düğün ne zaman? Daha bebek işleri var.
Utançtan yanaklarım kızarırken Kaan'a fırlatacak bir şey aradım. O da bunu fark etmiş olacak ki koşarak odadan çıktı.
Bende arkasından gülüyordum tabi.
Aklıma gelen şeyle saate baktım. Öğle paydosuna 5 dakika vardı. Toparlanıp holdingden çıktım. Ali'nin arabasını görünce o tarafa doğru gittim ve arabaya bindim. Ali bana kocaman gülüşüyle baktı.
Gamzesini yediğim.
A:Heyecanlı mısın?
Y:Biraz...
SELAM BENİM EN TATLI OKURLARIM...
BÖLÜM BİRAZ GECİKTİ.SINAV DENEN ZIMBIRTILARIM 20 GÜN SONRA BAŞLAYACAK.
BUGÜN FARKETTİM DE WATTPADDEKİ ÇOĞU KİŞİNİN DERDİ VAR.
ÖYLE BİR DURUM VARSA VE ANLATMAK İSTERSENİZ BEN BURADAYIM.
HER NE KADAR TESELLİ KONUSUNDA İYİ OLMASAMDA.
ASLINDA KİTAP FİNAL YAPACAĞI İÇİN BU SORULARI SORMAYACAKTIM AMA MADEM KİTAP FİNAL OLMUYOR SORAYIM.
EN SEVDİĞİNİZ DERS YA DA DERSLER? -TÜRKÇE
BURCUNUZ? -ASLAN
SEVİYORUM SİZİ♡♥♡