24.BÖLÜM

2.7K 110 16
                                    

   Medya:Mebel Matiz-Gel

(Ço sevdiğim bir sanatçı değil ama duyguya girmemde büyük emeği var sağolsun)

   Gözlerimi açtığımda karşımda Sinan duruyordu. Gözleri kıpkırmızı olmuş.
Y:Sinan neden ağladın.
S:Ali'yi kaybettik.
Sinan'ın dediğiyle yattığım yataktan fırladığımda serumum çıktı. Ama kalbimin acısından hiçbir şey hissetmedim.
Y:Şaka de. Sinan şaka olduğunu söyle. Ali yaşıyor de. Beni bırakmadığını söyle.
  Sinan onu sarsmamla kendine geldi.
S:Yaprak üzgünüm ama-
Parmaklarımı dudaklarına bastırdım susması için.
Y:Beni Ali'ye götür.
Sinan kafasını "Olmaz" dermişcesine salladı. Elime ilk geçen şey olan bardağı alıp kapıya fırlattım.
Y:Beni Ali'ye götür,diye çaresizce bağırdım.
Çete içeri daldığında Oğuz yanıma gelip bana sarıldı.
O:Yaprak sakin ol.
Y:Beni Ali'ye götür Oğuz.
O:Tamam ama sakin olacağına söz ver.
Y:T-tamam,diyebildim kekeleyerek. Çaresizdim. Ali'yi ben öldürmüştüm ve şuan bana düşman olsalar haklılar. Morgun önüne geldiğimizde yine gözüm karardı ama ayaktayım. Morg görevlisi kapağı açtığında üstünde beyaz çarşaflar olan biri vardı. Çarşaflar açıldığında hareketsizce yatan Ali'yi gördüm. Yüzünü ve saçlarını okşarken gözyaşlarımı tutamadım.
Y:A-ali özür dilerim. Hadi kalk. Yatma böyle. Sen sevmezsin uyumayı. Ben severim. Lütfen kalk. Ben hala seni çok seviyorum. Ali bırakma beni. Bak daha ben senin gamzelerine doyamadım. Ali kalk!!!
(Şuan ağlıyorum😪😭)
Gökhan beni kendine çekip sarıldığında morg görevlisi  beyaz çarşafı Ali'nin üstüne örtüp kapağı kapattı. Hemen Gökhan'dan ayrılıp morg görevlisinin kolundan tuttum.
Y:O ölmedi yaşıyor. Nefessiz kalır aç kapağı.
Biri tarafından sarsınıyordum. Birden gözlrimi açtım. Karşımda çete tam kadro duruyordu.
O:Bacımsu iyi misin? Sabahtan beri sayıklıyorsun.
Y:A-ali nerede?
A:Burdayım güzelim sakin ol.
G:Bizim şey yapmamız gerek. Hadi hanımlar beyler dışarı.
Gökhan herkesi dışarı çıkardı. Kendisi çıkarken de Ali'ye göz kırptı. Hiçbir şey umrumda değildi. Kabusumun etkisinden hala çıkamamış olsamda Ali'nin yaşıyor olmasını bilmek beni rahatlatıyor.
A:Yaprak iyi misin?
Ani bir kararla Ali'ye sarıldığımda ilk başta karşılık vermesede sonra kollarını belime sardı.
Y:Seni kaybettim diye çok korktum.
A:Özür dilerim güzelim.
Y:Peki neden böyle bir şey yapmaya kalkıştın.
A:Gelelim o konuya. Haluk Bey ve Kaan kim?
Y:Yalnız ilk ben sordum.
A:Tamam. O Haluk Bey ve Kaan her kimlerse seni arayınca sinir krizi geçirdim.
Ali'nin koluna sert bir yumruk attım.
Y:Gerizekalı. Biri patronum biri arkadaşım ve nişanlı. Nasıl olurda böyle birşey yapmayı düşünürsün.
A:Yaprak ben-
Onu kendime çekip öptüğümde ilk öpüşmemizmiş gibi şaşırsa da sonra karşılık verdi. Ayrıldığımızda alnını alnıma dayadım.
Y:Seni kaybettim diye çok korktum Ali. Hayatımda ilk kez bu kadar korktum. Beni bırakacaksın diye.
A:Seni asla bırakmam,deyip tekrar bana sarıldı...

SELAM.YİNE YENİDEN BEN.VALLA YAZMAK ZOR OLDU.AĞLAYARAK YAZDIĞIM BÖLÜMLERDEN BİRİ.BU ARALAR OKUDUĞUM MAFYA KİTAPLARI YÜZÜNDEN ERKEKLERDEN SOĞUDUM BİR PARÇA.ERKEK OKUYUCULARIMI GÖREYİM.TABİ VARSA.NEYSE YENİ BÖLÜM YARIN OKULDA YAZARSAM GELİR.OKUL GÜNLERİ İÇİN 200 KELİMELİK BÖLÜM YAZARSAM YAYINLAYAYIM MI?YOKSA BİRAZ DAHA YAZAYIM MI?DEDİĞİM GİBİ HAKKIMDA MERAK ETTİĞİNİZ TÜM SORULARI SORABİLİRSİNİZ.

TATLI RÜYALAR AİLEM💝

4N1K 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin