32.BÖLÜM

2K 71 42
                                    


Satır arası yorum istiyorum.

İyi okumalar...

  Sıla korku dolu gözlerini kızlara dikti.

S:Neden bahsediyorsunuz?

Merve bir kahkaha patlatırken Ece konuştu.

E:Bahsettiğimiz şey şu ki; biraz sonra buradan perişan halde çıkacaksın ve...

İrem atılıp Ece'yi tamamladı.

İ:Bu planımızın çok küçük bir parçası. Yani şansına küs tatlım...

S:Neden böyle bir şey yapasınız ki? Diye sordu tereddüt dolu bir sesle.

M:Ah biz kendimizi tanıtmadık. Ben Gökhan Karademir'in karısı Merve Karademir.

E:Sinan Yorulmaz'ın karısı Ece Yorulmaz.

İ:Ve Oğuz Ünal'ın eşi İrem Ünal.

M:Yani otomatik olarak az önce hakaret ettiğin Rüya bizim eltimiz oluyor.

Sıla'nın gözlerindeki endişe iyice çoğalmış, korkudan dokunsan ağlıyacak durumdaydı.

İ:Önce boynunu mu kıralım yoksa böbreğini mi deşelim Yaprak?

Sırıttım. İrem bazen cidden pisikopat oluyordu.

Y:Bence bu seferlik biraz eğlenelim. Böbreğini bir dahaki sefer deşeriz. Sence de uygunmudur Sıla'cığım?

Sıla'dan ses çıkmayınca kızlara döndüm. Merve göz kırpınca Sıla'ya daldık. Bir süre sonra Sıla bir gözü hafif mor,saçları dağılmış ve yüzünde tırnak izleriyle odadan kaçar bir biçimde çıktı.

Bir daha da bu odaya adım atacağını sanmam. Kızlarla birbirimize bakıp gülmeye başladık. Bir süre sonra hepimiz susmuştuk. Zaten gülmeye devam etseydik büyük ihtihalle birimize birşey olurdu.

M:Of çok eğlendim.

E:Bende.

Y:Rüya Sıla neden sana öyle şeyler söyledi?

Rüya'nın bir anda yüzü düştü. Yüzü düşünceli bir hal aldı.

İ:Anlatmak istemiyorsan anlatma.

Rüya'nın gözleri doldu. Neydi onu bu kadar üzen?

R:Anlatacağım.

Rüya derin bir iç çekti.

R:Sıla benim üvey kardeşim. Babam ölünce annem Sıla'nın babası Namık amca ile evlendi. O zamanlar Sıla Ahmet diye bir çocukla sevgiliydi. Meğer bu Ahmet beni seviyormuş. Sırf bana yakın olabilmek için Sıla ile sevgili olmuş. Tabi Sıla bunu öğrenince çıldırdı.

Durdu. Canı yanar gibi bir hali vardı. İlk göz yaşı yanağından süzüldü. Sonra diğer gözyaşları. Merve Rüya'ya sarılırken bende dolabımdan bir şişe su aldım. Ece suyu yavaşça suyu Rüya'ya içirdi.

Y:İrem siz Ali'nin evine gidin. Bende Haluk Beyden izin alıp geleceğim.

Kızlar gittikten sonra bende Haluk Beyin yanına gidip izin aldım ve bende gittim. Anahtarı kızlara verdiğim için zile bastım. Aslında tekmelerdim de neyse. Kapıyı Ece açtı. Ben içeri geçince Ece kapıyı kapattı.(Herhalde amk başka ne yapacaktı?)

Y:Hala ağlıyor mu?

Ece kafasını yere eğdi. Duygusal bir kızdı Ece. İçeri geçince Rüya'nın ağlamalarının kuru iç çekişlerine döndüğünü gördüm. Biz oturunca anlatmaya devam etti. Belli ki anlatmaya ihtiyacı vardı.

R:Bir şekilde benim be Ahmet'in telefonunu alıp saçma sapan şeyler yazıp annem ve Namık amcaya göstermiş. Annemin 'senin gibi bir kızım yok' demesiyle çıltım evden. Peşime serseriler takıldı. Ne kadar koştuğımu bilmiyorum ama bir süre sonra bayılacağımı anlayınca olduğum yere en yakın hastaneye doğru koştum. Sonra hastanenin önünde bayılmışım. Uyandığımda kolumda serum vardı ve sabah olmuştu. Serumum bitince hastaneden çıkıp iş aramaya başladım. Sonra Zeynep teyze ve Selim amcanın lokantasında çalışmaya başladım. Zaten onlarla birlikte yaşıyorum. Üniversitesi mezunu olduğum için sonradan sizin holdingde çalışmaya başladım. Sıla'nın bana olan nefretinin sebebi bu.

Rüya hıçkıra hıçkıra ağlatken kızlar onu teselli ediyorlardı. Bir anne bu kadar vicdansız olmamalıydı. O anda yapacağım en mantıklı şeyi yapıp Emre'yi aradım. İkinci çalışta açtı.

Y:Emre Rüya'nın sana ihtiyacı var. Ali'nin evine gel...

SELAMLAR CANTANELERİM.

SİZCE SIK SIK BÖLÜM ATMAM NASIL BİR ŞEY?

YARINDA BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞACAĞIM.ASLINDA YARIN BEDEN DERSİ VAR.DERSTEN ÇIKARIM AMA TELEFON ÇIKARANLARI İSBİKLİYORLAR.

OKUL TUVALETİNDE YAZMAYI GÖZE ALAMIYORUM.VE HAFTA SONU HALAMA GİTME GİBİ BİR İHTİMALİM VAR.

GİDERSEM HAFTA SONU BÜYÜK İHTİMALLE BÖLÜM GELMEZ.

VE EN ÖNEMLİSİ R OKURKUŞUM FİNAL FİKRİNİ ORTADAN KALDIRDI.ONA TEŞEKKÜR EDERİM.

SEVİYORUM SİZİ
CANTANELERİM♡♥♡

4N1K 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin