İyi okumalar...
Ertesi gün işe biraz geç kaldığım için hemen çalışmaya başladım. Şu "kış konsepti" bir ay sonra satışa çıkacaktı ve ben nereyse bitirmiştim.
Yine mükemmelim...
Öğle paydosunda pek aç hissetmesiğim için bir kahve alarak çalışmaya devam ettim.
Şu konsept işini erken bitirip izin almam gerekiyordu. Malum kına düğün falan...
Gün boyunca kafamı kaldırmadan çalışıp işimi bitirdim.
Şimdi en zor kısım olan Haluk Beyden izin almak kısmıydı.
İzin vereceğinden neredeyse emin olsamda yinede biraz şey yapıyordum.
Şey işte anlayın canım...
Haluk Bey içerden "gel" diyince elimdeki çizimlerimin olduğu kağıtları düzenledim ve derin bir nefes alarak Haluk Beyin odasına girdim.
Haluk Bey kafasını masadan kaldırıp bana şaşkınlıkla baktı.
H:Yaprak sen neden buradasın?
Y:Ha?
Verdiğim tepki saçma idi ama ne zaman bir şey anlamasam böyle oluyor.
Ben ne yapayım yani?!
H:Kaan senin için benden izin aldı. Evleniyormuşsun da,dedi imali sesi ile.
Y:Ah evet! Davetiye,salon, gelinlik falan. Onları halledeceğiz de. Sizi de beklerim.
H:Bizim sıpadan önce evleniyorsun. Bizimki de bir an önce evlense artık.
Y:Umarım. İzninizle çıkabilir miyim?
Haluk Bey kafasını olumlu anlamda sallayınca odandan çıktım.
Çıkmamla Ali'nin araması bir oldu.
A:Yaprak izin alabildin mi?
Y:Aldım Alikuş. Sen geliyorsun değil mi?
A:Geliyorum hatta üç dakikaya oradayım.
Y:Tamam toparlanayım ben o zaman.
A:Tamam...
Telefonu kapatıp odama gittim. Askılıktan montumu alıp odadan çıktım ve her ihtimale karşı kapıyı kilitledim.
Asansörün gelmesini beklerken bir yandanda instagtamdan fake hesap ile kızlara yavşıyordum.
Saçma olabilir ama eğlenceli...
Telefonuma bakarak asasöre bindim ve düğmeye bastıktan sonra tekrar telefonuma döndüm.
Duyduğum sahte öksürük sesi ile telefonumu cebime koydum ve gözlerimi devirdim.
Erkan...
Kendisi şirkete ilk geldiğimde bana asılan mahlukat.
Sözlük anlamıyla gerizekalı...
E:Yaprak'cığım erkencisin bakıyorum.
Senin Yaprak'cığım diyen dilini alıp bir tarafına sokardım da neyse...
Y:Evleniyorum da. Hazırlıklar daha bitmedi. O yüzden erkenciyim,dedim en gıcık sesimle.
Erkan'ın yüzü önce kırmızı sonra mor olurken iç sesim kötü kadın kahkahaları atıyordu.
Asansör çıkış katında durduğuna dair bir ses çıkarınca Erkan'a hiç bakmadan saçımı elimle savurdum ve asansörden çıktım.
Şirketten çıktığımda yüzümü okşayan soğuk hava gülümsememe neden oldu.
Soğuğuda en az sıcak kadar seviyordum.
Düşüncelerimi arabaya binmem ile bir kenara attım ve kapıyı kapattım.
Ali dudağımın kenarından öptü.
A:Hoşgeldin bebeğim.
Y:Hoşbuldum. Hadi gidelim artık. Çok heyacanlıyım.
Ali onaylayan mırıltılar çıkarıp gaza bastı.
***
Denediğim 3. bindallıyı aldıktan sonra Ali beni gelinlikçiye bıraktı ve kendisi damatlık almak için gitti.
Gelinlikçiye girdiğimde çok tatlı bir bayan yanıma geldi.
E:Hoşgeldiniz. Ben Ebrar Türkmen. Mağazanın sahibiyim. Nasıl yardımcı olabilirim?
Y:Memnun oldum. Bende Yaprak Ayvaz.
Ebrar'ın ağzı "O" şeklinde açıldı.
E:Siz...Siz şu Ali Tekelioğlu ile evlenecek olan modacı Yaprak Ayvaz mısınız?
Y:Ta kendisiyim. Ayrıca siz diye hitap etmezsen sevinirim.
E:Peki. Nasıl bir gelinlik istersin Yaprak?
Ve işte en zor kısım.
Y:Bilmiyorum ama biraz rahat olsa fena olmaz.
Ebrar başını sallayıp gitti.
Bir süre sonra yanıma bir kız geldi. Elindeki iki kutuyu yanıma bırakıp küçümseyici bakışlarıyla bana baktıktan sonra gitti.
Ebrar bir kutu ile daha yanıma geldi. İlk iki kutuda ki gelinlikleri denedim ama pek hoşuma gitmedi.
3. Kutuyu açtığımda gelinlikle aşk yaşamaya başladım. Güzeldi. Hemde fazlasıyla.
E:Denemeye ne dersin?
Ebrar'a cevap vermeden gelinlikle birlikte koşarak deneme kabinine gittim.
Uzun uğraşlarım sonucunda gelinliği giyip çıktım.
E:Çok güzel oldu Yaprak.
Y:Bende çok beğendim. Bunu alıyorum,dedim gülümseyerek.
Tekrar kabine gidip gelinliği çıkarttım. Kabinden çıktığımda Ali'yi karşımda gördüm.
Ebrar elimdeki gelinliği alıp gitti.
A:Uf ya gelinlikli halini kaçırdım.
Y:Oya Ayvaz her zaman der ki;Gelini düğünden önce görmek uğursuzluk getirir. Ya da başka bir şeyde diyor olabilir.
Ali gülünce parmağımı gamzesine soktum.
Y:Özlemişim...
Ebrar elinde kutu ile gelince Ali kutuyu alıp arabaya gitti.
Y:Ücret ne kadar?
E:Ali Bey o işi halletti,dedi gülümseyerek.
Y:İyi günler o zaman. Tanıştığıma memnum oldum.
E:Bende...
Ben arabaya geldiğimde Ali bemi bekliyordu...
SELAM CANLAR...
İKİ HAFTA ARA İLE BÖLÜM ATAN YAZARINIZA KIZMAK İSTEYENLERİ BURAYA ALAYIM?
AMA CİDDEN TEŞEKKÜR EDERİM. BEN KÜFÜR FALAN YERİM SANIP KENDİMİ HAZIRLAMIŞTIM AMA HİÇBİR ŞEY DEMEDİNİZ.
AÇIKLAYAYIM. YAKLAŞIK İKİ HAFTA ÖNCE MERDİVENDEN DÜŞTÜM.
ELİMİ BİRAZ SAKATLADIM.VE ŞİMDİDE SINAVLARIM VAR.
CİDDEN ÖLÜYORUM AMA SON YEDİ SINAV MI NE KALDI.
ONDAN SONRA TAMAMEN SİZLEYİM.
VE KİTAP VE YAZARINIZ İLE İLGİLİ MERAK ETTİĞİNİZ ŞEYLER İÇİN İNSTAGRAMA GELİN.
EĞER İNSTAGRAMDA SAYIMIZ 10'U GEÇERSE ANKETLER YAPMAK İSTİYORUM.
İNSTAGRAM HESABIM
-betulertugra-VE BİR SONRAKİ BÖLÜM GECİKEBİLİR. DEDİĞİM GİBİ SINAVLAR.
NEYSE FAZLA GEVEZELİK ETTİM.
SİZİ SEVİYORUM♡♡♡