39.BÖLÜM

2K 71 26
                                    

İyi okumalar bibikler🙏

~MERVE'DEN~

M:Gökhan saçmalamayı keser misin? Onlar balayındalar hatırlatırım!

İki saattir Gökhan'la uğraşıyordum ve yavaştan çıldırmaya başladığımı hissediyordum.

G:Merve balayındalar diye aratıyorum zaten.

M:Sen nasıl bir kıskançsın Gökhan? Ya hadi beni kıskanıyorsun. Kızını da kıskanıyorsun ama Yaprak'ı kıskanmak nedir ya? Bırakta rahat rahat balayılarının tadını çıkarsınlar!

Gökhan sabah sabah kıskançlık krizine girmişti ve Yaprak ve Ali'nin balayılarını mahvetmemi istiyordu.

Ben tabiki öyle bir saçmalık yapmamıştım ve yapmayacaktım!

Gökhan oflayarak İz'in odasına gittiğinde bende arkasından gittim.

~RÜYA'DAN~

Hayat sürprizlerle doluydu ama ben o sürprizleri bulamıyordum. Aniden hayatıma giren Emre ve çete benim hayatımın gerçek sürprizleri olmuştu.

Dün düğünde aldığım evlilik teklifi ise bu sürprizlerin en büyük kanıtıydı...

~DÜĞÜN~

Dans müziğiyle Emre beni dansa kaldırmıştı. Pist dans eden çiftlerle doluydu.

Müzik bittiğinde Emre ile yerimize geçmiştik. Giydiğim topuklu beni yavaştan pişman etmeye başlamıştı.

En anlamadığım şey ise şu gelin ve damadın dans ederken ne konuştuklarıydı.

Bu kadar ne konuşuyorlar diye merak etmiyor değildim. Ben heyacandan "evet" bile zor diyeceğimi düşünüyordum açıkcası.

E:Hayatım bir durgunlaştın. İyi misin?

R:İyiyim,dedim gülümseyerek.

Emre beni ilk sevgilimdi. İlk aşkım,sevgimdi.

Ahmet olayından sonra kimseye güvenememiştim. Annesinin bile istemediği bir kızı kim ister diye hiç kimseyi hayatıma sokamamıştım.

Emre ile ilk tanıştığımda bu korkularım yine peşimi bırakmamıştı.

Ben Emre'yi ne kadar reddetsemde onu ne kadar sevmediğimi söylesemde kalbim aynısını söylemiyordu.

Emre'nin yanında farklı atıyordu kalbim...

Şimdi ise Emre ve bir sürü arkadaşım vardı.

Bir anda tüm kızlar bir yere toplanmaya başlayınca Yaprak'ın çiçeğini atacağını anladım.

O kadar kızın arasında o çiçek bana gelmezdi. Yaprak'ın arkası dönüktü. Bir anda bize doğru döndü ve gülümsedi.

Sonra yavaş yavaş yürümeye başladı ve benim önümde durdu.

Çiçeği bana doğru uzattı. Şaşkınlıkla çiçeği aldım.

Y:Bu çiçeği en çok sen hak ediyorsun. Hep mutlu ol tamam mı?

Ben hala şaşkınca bir çiçeğe bir Yaprak'a bakarken Yaprak, Ali'nin yanına gitti.

Emre'nin önümde diz çökmesiyle şaşkınlığım arttı.

E:Hayatımın anlamı,beni bir hayat çekmeye var mısın? Benimle evlenir misin Rüya?

Herkes benim cevabımı bekliyordu ama ben konuşamıyordum.

Konuşursam her şey bozulacakmış gibiydi...

En sonunda tüm cesaretimi toplayıp gözlerimi kapatım.

4N1K 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin