Satır arası yorum bekliyorum.
Bölümün sonundaki notu okuyun önemli...Medya:Charlie Puth-Dangerously
Arkadan gelen sahte öksürük sesinin sahibinin ağzına sıçacağımı düşünüp dudaklarımızı ayırdım. Kafamı çevirdiğimde Oya annem bize bakıyordu. Az önce ağzına sıçacağım mı demiştim ben?
YA:Hadi yemek hazır sayılır. Gelin...
Al işte melek gibi kadın. Yaprak'ın yanakları utançtan kızarmış o kadar tatlıydı ki öpesim geldi. Yaprak kafasını kaldırıp bana baktığında sırıttım.
Y:Ne sırıtıyorsun Ali?Rezil olduk!
A:Utanınca çok tatlı oluyorsun. Öpesim geliyor.
Yaprak iyice kızarırken göğsüme yumruk attı.
Y:Sapıksın Ali. Neyse hadi gidelim annemler merek edecekler.
Sırtımamam iyice genişlerken ayağa kalktım ve Yaprak'ı da ayağa kaldırdım.
~YAPRAK'TAN~
Piknik alanına geldiğimizde çikolatalı sütü görünce aklıma Kaan geldi. Tereddütle Ali'ye baktım.
Y:Ali bir şey diyeveğim ama kızmak yok.
A:Söyleyeceğin şeye bağlı.
Sinirleneceğinden korkuyorum ama yinede söyleyeceğim. Sonuç olarak Kaan benim arkadaşım ve nişanlı.
Y:Kaanları çağırabilir miyim?
Ali'nin çenesi kasılırken sinirlendiğini anlamamak için salak olamak gerekiyor.
A:Kaanlar derken?
Y:Kaan ve nişanlısı. Gelmez ama gelirse bir de Haluk Bey.
Ali gözlerini açarken bir yandanda yumruk yaptığı elini gevşetti.
A:Kaan denen çocuk nişanlı mı?
Kafamı "evet" anlamında salladım.
A:O zaman çağır. Tanışalım bakalım.
Resmen kızının sevgilisiyle tanışmak ister gibiydi. Sırıtarak telefonumu elime aldım ve Kaan'ı aradım. Dördüncü çalışta açtı.
Y:Kankisi napıyorsun?
Kaan sıkıntıyla büyük bir nefes verdi.
K:Kumsal'la bakışıyorduk. Bu arada Kumsal nişanlım. Sonra acıktık. İkimizde yemek yapmaya üşemiyoruz haliyle. Pizza sipariş edeceğiz. Sen?
Y:Bırakın pizzayı. Biz piknik yapıyoruz. Sana konum atıyorum. 15 dakikaya burda olun. Ha birde Haluk Bey'in işi yoksa oda gelsin.
K:Ama-
Y:Aması yok. Bak 14 dakikan kaldı.
Telefonu Kaan'ın suratına kapayıp bizimkilere yardım etmeye başladım. Yaklaşık 20 dakikaya işimiz bitmişti. Tam Kaan'ı arayacaktım ki onun sesini duydum.
K:Merhaba?
Arkama döndüğümde Kaan yanında güzeller güzeli bir kızla buraya dpğru geliyordu. Onlara doğru gittim.
Y:Hoşgeldiniz.
İlk önce Kaan'a sonrada Kumsal'a sarıldım ve Kumsal'a döndüm.
Y:Sen Kumsal olmalısın.
KN=Kaan'ın nişanlısı
KN:Ta kendisi. Sende Yaprak olmalısın.
Başımı "evet" anlamında salladım. Herkes tanıştığında çardağa oturduk. Bir yandan yerken bir yandanda sohnet ediyorduk. Ah pardon! Biz eltiler-görümcelerde olur-olarak Kumsal'ı sorguya çekiyorduk.
İ:Mesleğin ne tatlım?
KN:Beyin cerrahıyım. (Not:Ablam tıp okuyor ve Kumsal ne doktoru olsun diye ablamım başının etini yedim. Son kararım bu oldu.)
Merve dehşetle gözlerini pörtletti.
M:Altı yıl okudun mu?
Kumsal gülümseyerek başını salladı.
E:Zor değil mi ameliyat nöbet falan?
KN:Severek yapınca zor olmuyor. Zaten uyumaktanda çok hoşlanmam.
Birden nedenini bilmeden saçmaladım.
Y:Bende.
Merve göz devirdi ve lafı yapıştırdı.
M:Dedi saat 5'e kadar uyuyan kız.
Y:Haklısın ben ne saçmalıyorum? Uyumaktan nasıl fazla hoşlanmazsın?
KN:Takıntı diyelim. Uyurken geçen zaman boş geçmiş gibime geliyor. (Ben)
Yaklaşık iki üç saat sohbet muhabbetten sonra herkes evine ben otele gittim. Daha doğrusu şuan Ali beni otele bırakıyor.(Okurkuşlar galiba Yaprak bir evde değil otlede kalıyordu. Hatırlayamadım. Her neyse artık evse bile artık otel.) Herkes otelde değil onlarda kalmamı istesede otel daha cazip geliyor. Arabanın durmasıyla otele geldiğimizi anladım.
A:Yaprak bu sefer izin verdim ama eşyalarını topla. Artık bende kalacaksın.
Y:Tamam. Yarın akşam hazırlarım.
A:Neden yarın akşam. Bu akşam topla yarı seni alayım.
Y:Bu akşam toplayamam çok yorgunum. Yarında iş var. İşten gelince toplarım işte.
A:Tamam küçük titan. Yarın seni bir yere götürmek istiyorum. 7 gibi müsait misin?
Y:Müsaitim Alikuşum. O zaman yarın görüşürüz,deyip Ali'nin dudağına minnak bir öpücük bıraktım ve arabadan indim.
A:Görüşürüz.
Arkamı dönüp Ali'ye el salladım ve otele girdim. Odama çıkıp üzerime rasgele bir pijama giyinip kendimi yatağa atıp gözlerimi kapattım...SELAM KUŞLAR.BÖLÜM VE KUMSAL HAKKINDA NELER DÜŞÜNÜYORSUNUZ?BU ARADA YAZAMAMAMIN SEBEBİ SINAVLARIM.BU BÖLÜME 30 YORUM İSTİYORUM.GELİRSE SÖZ YARIN BÖLÜM ATACAĞIM.LÜTFEN BUNU SINIR OLARAK GÖRMEYİN.SADECE BİRAZ MORALE İHTİYACIM VAR VE YORUMLARINIZ GERÇEKTEN MORALİMİ YERİNE GETİRİYOR.VE YENİ KİTABIMIN TANITIMINADA BAKMANIZI ÖNERİRİM.SIRF 4N1K VAR DİYE ONA BAŞLAMADIM.NEYSE HEPİNİZİ KUCAK DOLUSU ÖPÜYORUM.
SEVİYORUM SİZİ GENÇLİK♡