Previuos Chapter
"hai sayang, sihat?..jomlah naik cepat.."kata dia memperlawa aku naik ke kereta dia
"abang dari mana ni?"Tanya aku sambil pakai tali pinggang
"abang kan ade latihan bola.."jawabnya sambil memandu kereta.Kereta akhirnya dipandu masuk ke sebuah rumah...
*****************************************************************
"jemputlah masuk..rumah abang kecil je " cakapnya sambil membuka kunci rumah..
"besarlah rumah abang ni..lebih besar dari rumah saya"kata aku memerhatikan dia membuka pintu rumah..
"khuzai duduk dulu k,abang nak pergi mandi jap" katanya sambil menanggalkan baju.aku duduk jela kat kerusi sofa..tak kan tak de air kot..adehh mamat ni,ko buatkan lah aku air..haus sey..
"khuzai nak minum ape?"Tanya dia..terkejut lak aku
"tak pela..tak payah"jawab aku..padahal memang aku nak air ni
"isyh sayang ni,mane boleh macam ni..datang rumah abang mesti kene minum k"katanya sambil menggaru dadanya..adehh seksi la plak mamat ni..haha
"pape jela"jawab ku ringkas
Dia masuk ke dapur dan membawa keluar sebotol air coca cola dan segelas ais.
"Khuzairi minum dulu k,abang nak g mandi dulu"katanya sambil berjalan ke belakang menuju ke bilik air.aku meneguk air
Hmm mcm ni baru la lega skit..aku tengok semua gambar2 di dinding rumah dia sambil minum air.. bila aku tatap gambar keluarga badrul,baru aku perasan,yang badrul ni rupanya anak tunggal,sama macam aku..
"tengok ape tu"sergah badrul yang hanya bertuala je bila dah lepas mandi
"eh.adehh terkejut saya..ni tengah tengok gambar abang..nampak skema semacam je..hahaha" kata aku tergelak kecil sambil menunding jari ke arah gambar tersebut.
"oo kutuk abang la ni ye"katanya sambil meramas lengan aku
"abang anak tunggal gak ke?"Tanya aku sambil duduk semula ke sofa
"yela.sebab tu abang suka bila khuzai jadi adek angkat abang..dapat gak abang merasa ade adek.."katanya sambil mengenyit matanya
"pape jela.."kata aku sambil minum air coca cola..badrul menanggalkan tuala yang dipakainya lalu berbogel la beliau di depan mata aku..
Secara automatic air yang aku minum tadi tersembur keluar dari mulut aku..
"laa kenapa ni?"kata badrul sambil mengelap rambutnya yang masih basah dengan tuala..
Aku tak menjawab sebaliknya menoleh dan pandang ke tempat lain..
"ape nak di malukan..kita kan lelaki,ape nak kisah kalo tengok lelaki bogel.lagipon abang ni milik khuzai,jadi abang tak kisah la kalo khuzai nampak abang berbogel"katanya sambil menuju ke dapur mengambil kain untuk mengelap air coca cola yang tersembur kuar dari mulut aku tadi..aku mula tak sedap hati..dadaku berdebar2 je bila tengok badrul berbogel tadi..badrul kembali membawa kain,cuma kali ni dia memakai kembali tuala..
"jomlah ikut abang keluar,kita pergi makan kat luar"ajak badrul sambil memegang kunci kereta..nampak cute la plak badrul ni bila pakai cermin mata..
"tak pela abang,saya nak tengok cite ni..best la cite ni"kata aku yang dok khusyuk menonton cerita di tv..
"jom la,cite tu nanti2 jela sambung tengok.."katanya
"macam nila,abang bungkus je makanan pastu nanti kita makan sambil tengok cite ni k" kata aku..dia tak menjawab sebaliknya terus keluar menghidupkan enjin kereta
"sayang nak makan ape?"Tanya badrul..
"apa yang abang makan itulah saya makan k"kata aku sambil minum air coca cola..
"kalo khuzai nak tengok cite2 best khuzai masukla kat dalam bilik abang,ada banyak vcd best2 ada kat dalam laci meja"katanya sambil menutup pintu kereta dan memandu keluar kereta..
Hmmm macam best je bunyi..so aku pun pergilah kat dalam bilik dia untuk melihat vcd2 tersebut..biliknya kemas dan harum je baunya... tak macam bilik aku..walaupun kemas tapi takde la sekemas dan serapi bilik dia..setiap vcd yang ade dalam laci dia,aku belek2..hmm sume cite aku dah tengok ni..tapi dalam banyak vcd tu aku tertarik nak tengok vcd yang xde cover ni..hmm mcm vcd blue je..hehe lantak ar..test ar tengok
Vcd tersebut aku pasangkan..memang betul pun,memang cite blue..dari Thailand..
Fulawei cun sial awek2 dalam ni..bapaknya tetek besar2,pejal..emmm kalo dapat ni..adehh batang aku stim la bila tengok cite tu..aku mengurut2 batang aku..tapi xde la sampai melancap..giler ko,kat rumah orang ni ko nak melancap..agak2 ar wei.. vcd tu aku tukar yang lain..vcd ni pon xde cover gak..aku pasangkan sambil mengurut batang aku yang dah memang terpacak stim ni..
Alangkah terkejutnya aku bila menonton aksi pelakon lelaki bersetubuh dengan lelaki.. wei tercengang gak ar wei..nak termuntah pun ade gak..tapi aku layan gak cite tu..haha giler ar wei,stim gak tengok,sebab aku terbayang apa yang badrul buat kat aku tempoh ari memang same la dengan apa yang pelakon tu buat..lepas satu,satu aksi aku tengok dan layan,ade yang sampai tak leh layan gak..memang nak termuntah pun ade gak..maklum la 1st time tengok video gay..
"hah!! Tengok cite ape ni??!!" sergah badrul
"ahh errr eehh hehe"aku dah x tau nak cakap ape..memang kantoi la..nyata2 kantoi la beb..mane aku nak letak muka ni..aiseymen malu tahap maksimum ni!!
Bersambung...
P/s: zaman ni vcd je la. mne ada web porn, tumblr, twitter lg. internet pon dekat cc je weyh. hahahah
YOU ARE READING
Dark Side (Complete)
Romance"kau yang ajar aku benda songsang ni!! Kau yang tarik aku kat dunia giler ni!! segalanya kerana kau!! Aku...aku..sebab hormat kat kau, aku hanya mengikut je..segala yang kau nak aku ikut!! Dari lelaki sejati aku jadi gay..semuanya sebab kau!!semuany...