P21: Kantoi

6.9K 142 12
                                    

       

"hello,hai khuzairi, dah tido ke?"tanya khairul..laa mamat ni rupanya yang telefon aku..

"belum lagi,jap lagi ar tido"kata aku yang ngah malas nak melayan brade ni..

"hmm tadi tak puaslah isap batang khuzairi,nak je rasanya jumpa khuzairi sekarang,nak isap batang khuzairi lagi ar..hehe"..alamak,berbulu ar aku dengar ayat mamat ni

"hehe ala nanti jela,sorry ar tadi ade hal skit,"cakap aku kat khairul

"hmm bila leh jumpa lagi?abang tak lama kat melaka ni,lusa abang dah nak balik Pahang"

"tak tau ar,sebab saya sekolah nanti,pastu dah nak trial exam SPM ni"kata aku bagi alasan,bukan ape wei,brade ni memang ar smart ensem Cuma aku ni..yela dah kapel dengan badrul ni tak kan nak curang lak..

"oo yeka tak pe,nanti kalau cuti sekolah ke senang2 nanti datanglah pahang,pasal tambang tu,jangan risau,abang bayar nanti,siap makan sekali,khuzairi setakat datang je"

"tengoklah nanti,tapi saya tak janji la..err abang,saya nak sambung buat keje sekolah ni..nanti pape hal mesej je la ek"kata aku..malas ar wei borak lama dengan dia ni

"ok,gud nite,I love u..mmuuaahh"katanya..terus jela aku letak..malas nak layan dia ni..

"abang nak g camping..dalam 3 hari..jadi abang tak dapatlah hantar khuzai g sekolah nanti.esok pagi abang bertolak,."kata badrul ketika dalam kereta menghantar aku ke sekolah..

"camping kat mane?"tanya aku

"kat Ulu Sempri,Rembau Negeri Sembilan,ala kem Bina Negara..abang kena pergi kursus tu..semua pelajar form 6 melayu kene pergi"katanya sambil memberhentikan kereta betul-betul di depan pintu sekolah aku

"hmm yela"jawab aku..macam tak best je bila bf aku ni nak g kursus..

"ala sayang,abang pergi tak lama ar.."katanya sambil meramas lengan aku

"pergi ar,khuzai tak halang"kata aku serius

"hmm selama abang tak de nanti,jangan nakal-nakal taw"katanya sambil mencubit pipi aku lak

"ermm tengoklah"kata aku dalam nada bergurau

"eii dia ni,abang rogol kang"

"haha berani ke??"

"wah cabar abang ek.."katanya sambil membuka zip seluar..

"wei nanti orang nampak ar"kata aku sambil memerhati keadaan sekeliling..

Badrul mencium pipi dan mulut aku..aku membalas ciumannya..hmm bahagia gak ar time tu..aku keluar kereta badrul selepas bersalaman dengan badrul..aku terkejut bila nampak Hairi berdiri tegak di depan pintu pagar sekolah sambil memandang tepat ke arah aku dengan kereta badrul..mampos aku kalau si Hairi ni nampak aku bercium dengan badrul kat dalam kereta tadi..kereta badrul bergerak dan meninggalkan aku yang masih berdiri memandang hairi..kalau kantoi tadi memang mampos aku..mane aku nak letak muka..buat kalau si budak Hairi ni kecoh..mampus aku kena label gay,lebih tepat lagi Pengawas gay!!..


Bersambung...

ps: kalau korang, korang layan x Hairi tu? hehehehe

Dark Side (Complete)Where stories live. Discover now