P7: Merajuk

11.1K 187 4
                                    

Previous Chapter

       

"hah!! Tengok cite ape ni??!!" sergah badrul

"ahh errr eehh hehe"aku dah x tau nak cakap ape..memang kantoi la..nyata2 kantoi la beb..mane aku nak letak muka ni..aiseymen malu tahap maksimum ni!!

**********************************************************************



       

"mane khuzai dapat cite ni??ooo tengok sesorang ek.. tak ajak abang pon" katanya sambil meletak kan bungkusan makanan kat atas meja..

"bile mase abang sampai?, mane kereta abang?"Tanya aku sambil membetulkan posisi konek dalam seluar ni..

"hehe kereta abang tadi abang hantar kat bengkel kawan abang kat kedai depan jalan masuk tadi,tayar dia bocor lak..jadi abang balek ni jalan kaki la..dekat je.keta tu pagi esok jela abang amek..hehe dah lame dah tengok cite ni??"cakapnya sambil meraba batang konek aku..

"isyhh!! Ape ni..ala saya salah pasang la tadi.."cakap aku sambil mengambil makanan untuk di bawa ke dapur

"yela tu,tengok cite ni pon dh sampai setengah dah, nak kencing abang cakap salah pasang vcd konon hehe"

"dah la...saya bawak makanan ni ke dapur.saya isi dalam pingan ek"kata aku

Time tengah khusyuk aku mengeluarkan makanan dari beg plastic..tetiba aku rasa ade orang memelok aku dari belakang..leher aku diciumnya..aku tak melawan.ntah kenapa aku rasa seronok diperlaku begitu.dari pinggang tangan badrul mengosok lembut perut aku..sambil dia menjilat dan menghisap telinga aku..argghh!! stim sangatla!! Tangan badrul megusap2 dan meraba batang konek aku yang tengah keras giler tu,Aku memegang tangan dia.seperti merelakan dan menggalakan dia berbuat begitu..kemudian secara tak sengaja tangan aku terpegang sup panas..adehh panas siot..

"kenapa sayang?" tanya badrul sambil melihat tangan aku

"terkena sup ni..panas ar"kata aku..badrul mengambil tangan aku sambil mencium dan menghisap jari dan tangan aku

"ok tak?panas lagi tak?"Tanya dia sambil memeluk aku dengan erat lagi..memang best la,lega la sikit tangan aku.

"jom la makan.nak makan kat dapur ke atau nak makan kat depan?"

"makan kat depan la sambil tengok citer"katanya sambil menolong aku mengangkat makanan ke depan tv..

Malam tu kami makan bersama.. 1st time aku makan sambil disuap lelaki. Hehe nak ketawa pun ade gak..budak brutal macam badrul ni leh jadi romantic dan jiwang lak..haha

Malam tu memang happy sangat..kitorang gelak,ketawa banyak2..

"sejak bila abang mula isap rokok ni?"Tanya aku bila nampak badrul mengeluarkan kotak rokok Winston..

"dah lame dah.."katanya sambil menghidupkan api membakar hujung rokok

"err nak sebatang leh tak?"Tanya aku

"tak payah,abang tak nak sayang ketagih nanti"

"boleh la,sebatang je ar"pinta aku

"kalo khuzai nak,khuzai isap rokok hidup nak,tak berbahaya tapi memberikan beribu kenikmatan dan kebaikan nanti..hahaha"katanya sambil ketawa besar

"yang tu tak payah la!! Geli ar"kata aku sambil meminum air..

"nah, isap sepam je taw.."hulurnya rokok yang sudah diisapnya kepada aku

Aku mengambil lalu menghisapnya,macam biasa ar.. 1st time kau isap rokok mesti lah terbatuk2 atau tersedak..aku terbatuk2 badrul hanya tersenyum melihat aku

"tu la abang dah cakap.jangan isap rokok,tapi tak nak dengar gak.."katanya sambil menepuk2 belakang badan aku..xde hal la,biasala mula2 isap rokok mesti la macam ni..

Telefon bimbit milik badrul berdering..badrul menjawabnya..dia pandang aku sambil bergegas ke luar umah..pehal lak ni..aku curi2 follow dia,nak dengar perbualan dia..

"mira call abang ni kenapa?abang sibuk la..banyak report nak kena wat ni..hmm macam nila sayang,esok kita jumpa k..nanti papehal abang mesej mira taw..gud nite..bye!"kata badrul.hmm si laknat ni rupanya memainkan aku..lahabau ar!

"sape tu?"Tanya aku,bila nampak badrul masuk ke dalam rumah..

"kawan tadi"jawabnya sambil melabuhkan punggungnya di sebelah aku..

"sejak bila plak awek abang jadi kawan abang ni?!"sindir aku

Badrul terdiam..aku mengambil bantal dari sofa dan baring di ruang tamu tu untuk tido

"kenapa tido kat sini?"Tanya badrul

Aku tak menjawab..hanya kakukan diri dan pekakkan telinga..hilang lak mood aku tetibe..

"jom la kita tido kat dalam bilik abang"ajak badrul sambil menepuk peha aku..

"saya selesa kat sini..saya tak biasa tido kalau ade orang kat sebelah saya"kata aku

"hmm ok..kalau macam tu abang pun nak tido kat sini la.."kata badrul sambil baring di sebelah aku..badan aku di peluknya erat2..

"janganlah peluk2..kalau nak peluk,pergi ar peluk awek abang tu"kata aku menepis tangannya dari pinggang aku..

"ooo ni kes jeles ar ni"

"pehal lak saya nak jeles..abang pergilah tido dalam bilik..tak selesa ar peluk2 macam ni"cakap aku kat dia..tak tau ar kenapa aku macam cemburu je bila dengar badrul berborak dengan awek dia tadi..

"ok,kalau itu yang khuzai nak,abang ikut jela"katanya lalu bangun dan menuju ke dalam bilik dan menutup pintu biliknya..

Tv yang terpasang aku off kan,lampu juga aku padamkan..gelap..sunyi je..hanya bunyi kipas angin je yang ligat berpusing..mata aku terkebil2 dalam gelap..hanya cahaya lampu jalan yang menerangi penjuru rumah..

Aku capai kotak rokok,rokok yang ku bakar,aku isap..ku sedut asapnya perlahan2..aku tarik dalam2 asap nya..aku hembus,hamper terbatuk gak ar..tapi aku pandai cover,bagi badrul tak sedar...

Bersambung....

Dark Side (Complete)Where stories live. Discover now