P10: Penyesalan

10.2K 177 2
                                    

       

Batang konek dia ditarik keluar dari lubang aku..cecair putih yang berlendir keluar bersama2 dengan batangnya,begitu juga dengan sedikit cecair merah..

"sayang,ade darah keluar ar kat lubang sayang"kata badrul seolah2 terperanjat..memang la ade darah keluar doh..dah namanya aku virgin lagi.kau fikir awek je ade darah bile main,laki pon ade gak doh..Cuma malam ni je kau makan aku..jadi hilanglah keterunaan aku..

aku penat sangat..pedih tak terkata lah..aku bangun untuk ke bilik mandi..aku langsung tak bercakap dengan badrul.langkah ku lesu..kadang-kadang aku jalan pun tak betul..sakit sangat-sangat..semasa di bilik mandi,aku menangis siot.air mata aku mencurah-curah sederas air yang keluar dari shower..sedey sey..tak tau kenapa tapi aku rasa bersalah sangat2 la time tu..aku menyesal sangat2..

"khuzai ok tak?"Tanya badrul sambil pintu bilik air di ketuknya berkali2..

Aku membuka pintu..aku memandang dia.menyampah sangat aku rasa bila pandang muka badrul..kemudian aku terus berjalan lesu ke bilik..macam2 yang aku fikirkan time tu..kerana ikutkan nafsu,aku hilang keterunaan begitu sahaja..aku kembali baring ke katil..aku letih..aku nak tido..aku meraba lubang aku..pedih masih terasa,macam bengkak pun ade gak..hmmm aku nak tido..aku dah malas nak fikir benda lain lagi dah..

"khuzai..kenapa ni,sakit sangat ke?maaflah kalau abang terkasar tadi"Tanya badrul bila dia baring di sebelah aku

"aku ngantok ni,,jangan gangu aku"kata aku sambil baring mengiring membelakangi dia.

"khuzai ok tak"Tanya dia sambil memegang bahu aku

"aku cakap jangan gangu aku..kau paham tak!!"marah aku sambil menepis tangan dia

Badrul diam..dia mula memejamkan mata sepertimana mata aku terpejam..

Pagi itu aku bangun dari tidur..aku lihat di sebelah aku,badrul tiada..aku bangun dan keluar bilik..

"good morning sayang, meh breakfast dengan abang meh"ajak badrul sambil merapati aku..aku berganjak ke belakang beberapa langkah.

"hantar saya balik"cakap aku tanpa memandang mukanya

"ermm tapi,makan la sikit"kata badrul

"tak payah la,saya tak lapar"aku beri alasan..

"tapi kereta abang ade kat bengkel lagi..tengahari nanti abang amek kereta,sementara tu,khuzai makan lah dulu"katanya memujuk aku..

Aku pergi ke dapur untuk membasuh muka..

"banyaknya abang beli.."kata aku melihat makanan yang banyak kat atas meja..

"abang hanya beli roti canai kat kedai,mee goreng dengan pengkek ni abang masak"katanya menuangkan air teh ke dalam cawan aku

"abang masak?hmm yela tu"perli aku

"betul lah,abang masak..kalau tak sedap,paham2 jela"katanya sambil duduk di kerusi sebelah aku..

Aku hanya makan sedikit mee goreng yang dibuatnya.sedap gak ar masakan dia ni..peristiwa malam tadi masih menghantui aku setiap kali aku melihat badrul senyum kepada aku..

"khuzai,abang mandi dulu k,kalau khuzairi nak mandi sama,jomlah.."ajak dia

Aku tak menjawab..aku diam..


Bersambung...

Dark Side (Complete)Where stories live. Discover now