P27: Dugaan

6.7K 157 28
                                    

       

"wei sape datang ni wei?"tanya aku pada hairi sambil mengenakan tali pinggang di seluar aku kembali

"mane aku tau,"jawab hairi lalu menyarung kembali seluarnya..

"jom pergi tengok"kata aku berjalan keluar dari biliknya sambil memakai baju t shirt aku..

"Eh abang!! Ape abang wat kat sini??"tanya aku,terkejut giler ar wei nampak badrul terpacak kat depan pintu rumah hairi..

"cari khuzai lah..ape khuzai wat kat sini"tanya dia sambil memandang hairi yang berdiri di belakang aku,time tu lak hairi tengah mengikat tali pinggang seluarnya sambil tidak berbaju..alamak..mampos la aku kali ni..memang kantoi ar!!

"ermm err..tak de wat ape ar"jawab aku dalam keadaan berdebar-debar memerhatikan badrul yang mukanya tengah serius tu..

"yela tu..ooo jadi inilah kawan khuzai,kawan yang khuzai ceritakan dulu..hmm tengah main ke tadi?"

"hehe takde la bang,kitorang setakat wat ringan2 je hehe"tetibe je hairi bersuara..pale bapak ar..bodoh sial hairi ni,aduhh yang kau pergi cakap macam tu kenapa..ala babi ar mamat ni..

"mane ade..pandai2 je hairi ni"jawab aku bagi nak cover ar

"ala abang tak kisah la.."

"jemputlah masuk bang..leh join kitorang"ajak si hairi lahanat ni..

"haha ok je"jawab badrul slumber..wei ni pehal ni..kenapa badrul leh setuju lak ni..hati aku mula rasa lain..kenapa badrul leh setuju ni..tak kan badrul tak kisah kot..

"dah lama main dengan khuzai?"tanya badrul ketika dia duduk di sofa

"tak main pun tadi..baru je nak start hehe"jawab hairi sambil duduk di sebelah aku...aku mula rasa bersalah melihat badrul..tapi kenapa badrul nampak cool je ni..tak kan dia relakan kot aku curang kat dia..

"tak,sejak bila wat pojek dengan khuzai ni"tanya badrul sambil tersenyum

"oo yang tu dah lama gak ar,sebelum SPM la kitorang main..tapi lepas tu saya pindah KL,saya keje kat sana..lepas tu dah tak main dengan khuzai lagi..kan khuzai?"tanya hairi sambil memeluk bahu aku..

"er... ah'ah..dah ...lama gak ar..tapi bang"kata aku..badrul hanya tersenyum sinis mendengarkan pengakuan aku..

"patut lah dulu khuzai pernah ajak wat 3some..rupanya nak wat dengan hairi la ni"kata badrul..

"ooo yeke..khuzai tak cakap lak dengan saya..nak wat sekarang ke?..rumah saya ngah clear ni.."tetibe lak mamat ni..wei hairi ni aku lepuk gak kang..lelebih lak dia ni

"abang ok je.."aku terkejut giler bila dengar badrul berkata begitu..

"abang datang la sini cepat"kata hairi memangil badrul..

"tak pe,korang wat la dulu,abang tengok...nanti abang join.."kata badrul sambil bersandar di sofa..

"ok"jawab hairi dengan segera mamat ni direct je cium aku..hairi mencium mulut aku sambil mengusap-usap dada aku..aku membalas kembali ciuman hairi.sambil bercium mulut dengan hairi..mata aku memandang badrul...tapi dalam hati ni dan kepala ni masih pelik,aneh.hairan..kenapa badrul merelakan sahaja hairi mengomol badan aku di depan matanya..

Hairi mula meraba-raba batang konek aku yang sedang mengeras di dalam seluar..aku tetap memandang badrul..aku melihat mata badrul dalam-dalam..mata badrul mula berair..aku mula bernafas laju..adehhh aku dah wat salah ni..!! aku betul2 bersalah pada badrul..

"korang teruskan la ek..sorry ar,aku ade hal nak wat..kawan aku mesej aku ajak kuar.."tetibe badrul bersuara setelah lama dia diam memerhatikan hairi mengomol aku..

Dark Side (Complete)Where stories live. Discover now