P3: Dinodai

14.1K 329 18
                                    

Kereta di pandu perlahan dan berhenti kat bawah pokok rambutan.

"terima kasih sebab hantar saya balek.."kata aku sambil bersalaman dengan dia.

"I love you" x pasal2 mamat ni cium pipi aku..aku terkejut giler..aku tolak dia dan terus bla dari keta dia..

*****************************************************************

"Hari ni mak cik tutup kedai la khuzairi, adek makcik punya anak kawen esok..makcik kat johor sekarang"

"bile makcik balek melaka?"

"ari isnin kot"

"laa ari isnin sekolah dah mula la makcik. hmm"

"oyeke, hmm xpela nanti makcik bagi duit khuzairi kat kamal,bnanti khuzairi amek kat kamal ye"

"baik " kata aku sambil meletak gangang telefon awam.

baki duit syiling 20sen aku amek dan simpan di kocek seluar. ape aku nak buat ni..aku dah pon sampai kat sini, hmm terpaksa la patah balek umah..

"khuzai, kedai tutup ke?" aku menoleh ke arah suara tersebut, hek leh mamat ni rupanya..

"yela bang, kedai tutup. saya nak balek ni" kata aku kat badrul

"oo hmm abang lapar ni, hmm jom kita g makan nak?" ajak dia

"tak pela bang, saya dah makan tadi..nak balik umah ni" kata aku sambil berjalan ke bus stop..

Badrul menarik tangan aku ke kereta dia

Entah kenapa ntah arini aku malas nak melawan dia..aku ikut je..kalo melawan pun tak guna gak, sebab mesti dia yang menang..

"abang tak kira gak, khuzai kena teman abang makan" katanya menutup pintu kereta untuk aku sebelum dia masuk dan menhidupkan kereta..

"saya dah ade awek" aku akhirnya bersuara

"saya setia pada awek saya dan saya harap abang pon same"

"jangan nak tipu aku!! Aku tau ko xde awek lagi!!" tetiba badrul meninggikan suara

"yang abang nak marah saya ni kenapa??" bentak aku

"ape aku ni x cukup bagus ke nak jadi kapel ko?aku tak cukup kaya ke?baku ni buruk sangat ke??bhah!!!" pekik badrul.

aku kelu..dh mati akal nak cakap..aku tengok kat mata dia..air mata dia mengalir keluar..

"dah la bang..tak payah la nak tangkap cintan dengan saya..saya hargai segala budi yang abang wat kat saya, abang memang cukup sifatnya, cuma saya je yang tak sempurna k..xpe ar bang, saya balek naik bas jela" kata aku sambil membuka pintu kereta.

tapi berkunci la plak..enjin keta iswara mengaum kuat..aku dah cuak ni..kereta di pandu laju..nak mampos ape mamat ni bawak keta lelaju ni..

"abang, pehal ni!!" jerit aku

Badrul tak bersuara, lampu isyarat sume di langgarnya..

"wei..kalo ko nak mampos pun, ko mampos la sesorang..ni libatkan aku sekali ape hal ni wei!!" aku menjerit sambil mengemgam erat tali pinggang..

"abang, khuzai mintak maaf bang, tapi jangan la sampai macam ni..janganla nak ikut perasaan woi!!" nak terkencing pon ade wei.

laju sgt ar dia bawak..aku tengok dah nak cecah 180 dah ni..banyak gak kereta lain duk hon2..bapak nya..kena saman gak ni..aku x kesah kalo kene saman, keta dia biar dia la yg bayar..aku risau eksiden je ni..

Akhirnya kereta menjadi perlahan..aku dah tak tau kat mane aku sekarang berada..kiri kanan aku dah penuh dengan belukar ni..wei tak pasal2 aku kene rogol gak ni..aku virgin lagi ni wei..aku tak nak ar!!

"kat mane ni bang? janganlah macam ni..saya mintak maaf la.." aku merayu kat dia..

"abang..dah la abang, saya nak balek ni.." kata aku..badrul tidak bersuara..dia mengesat sisa air matanya..

dia memengang erat tangan aku, dia usap2 jari jemari aku, lalu di ciumnya tangan aku..berderau darah aku bile dia wat macam tu..lalu pipi ku diusap2 nya..aku mula berpaling..serta merta dia mencium mulut aku..terbeliak mata aku time tu..dia membaringkan sit tempat duduk aku..lalu dengan pantas dia baring ke atas badan aku sambil tangan aku dipegangnya kuat..aku meronta tapi dia lagi ganas..memang sah aku kene rogol ni!

Pipi aku diciumnya penuh ghairah..sambil dia membisikkan "abang cintakan khuzai" di telinga ku berulang-ulang kali..dari pipi ke mulut, dari mulut ke dahi, dari dahi ke leher aku di ciumnya..

"wei geli ar wei,!! Aku tak nak ar..lepas ar..lepas aku cakap..!!" kata aku meronta dengan lebih kuat.

akhirnya tangan aku di lepaskannya,.dia memandang tepat ke mata aku..aku berpaling muka, tak berani nak bertentang dengan matanya..baju yang dipakainya dibuka..

Badannya putih..ade sedikit bulu di dadanya..kemudian dia menarik baju aku ke atas hingga ke paras leher aku..tak sempat aku nak wat pape sebab terkejut sangat time tu, puting aku dijilatnya dan dihisap..

"ape ni bang..tolongla jangan wat khuzai macam ni..tolongla bang..khuzai tak nak la.." rayu aku..time tu aku tengok dia makin rakus menhisap tetek aku..leher aku disedut dan diciumnya.. aku berasa sangat takut..tapi memang sial la..pale bapanya, batang konek aku leh jadi stim lak..

"maafkan abang, dah lama abang impikan nak wat macam ni kat khuzai..abang terlalu mencintai khuzai." Ucapnya sambil menguncup bibir aku

"abang.." aku dah tak tau..nak kata ape lagi..

"khuzai sayang abangkan?" Tanya badrul

"benda ni tak leh paksa..saya tak biasa lagi..benda ni baru lagi untuk saya" kata aku sambil memerhatikan dia menjilat puting tetek aku..aku dah malas nak melawan..kalau ini yang dia nak..aku bagi jela..

"abang hantar khuzai balek k" katanya sambil memakai baju t-shirt balek..aku hanya mengangguk..

Ketika dalam perjalanan pulang,baku tak banyak bercakap..aku betul2 rasa diriku dinodai..

"terima kasih sebab menerima cinta abang" katanya sambil mencium bibir aku.

"saya hanya cakap beri saya masa..saya belum lagi menerima abang" kata ku sambil membuka tali pinggang kereta..

"tapi khuzai janji jangan tinggalkan abang k" katanya mengengam tangan aku.

Aku hanya menganguk lagi..aku bersalaman dengan dia dan kemudian terus menuju ke pintu masuk rumah..

bersambung...

p/s: jangan lupa tekan star. heheheh😘😍

Dark Side (Complete)Where stories live. Discover now