Hairi,hmm sejak je habis SPM aku dah jarang jumpa dia.. hairi ade mesej aku aritu,dia cakap yang dia kat KL,dia kata dia keje kat tempat kawan dia..keje ape dia tak gitau aku..tapi dia ada cakap yang dia akan balik ke melaka dalam 2 ari lagi..katanya tak sabar nak jumpa aku..nak kene tibai lagi ar si hairi ni..hahaha
"bulan depan abang nak pergi johor,abang ada keje sikit kat sana"kata badrul sambil memeluk aku semasa duduk disofa.time ni aku datang lepak kat rumah dia..mak bapak dia tak de time ni..
"keje ape?"tanya aku
"tak tahu la,pakcik abang kata dia ada wat bisness skit,jadi dia mintak tolong abang untuk handle bisness dia"katanya sambil cium pipi aku
"abang reti ke handle bisnes ni?"
"ala setakat tolong sikit2 je"kata badrul
"bila kali pertama abang main dengan lelaki?macam mana abang leh jadi gay?"tanya aku tetibe je..
Badrul tak menjawab..hanya berdiam diri seketika..
"kenapa tanya?"
"tanya je..Cuma nak tahu,selain saya,dengan sape lagi abang dah main,lebih tepat lagi,dengan sape sebelum saya yang abang dah main?"tanya aku dengan berani..
"ketika abang form 1dan 2"kata badrul sambil menatap wajah aku..kemudian dia mencium bibir aku..
"ketika itu.."badrul mula menceritakan peristiwa yang menyebabkan dia menjadi begini..katanya segalanya bermula apabila dia mula bersekolah di asrama penuh..pada malam kedua dia disekolah itu,dia di sekolah tersebut dia didatangi oleh 2 orang pelajar senior di biliknya..pelajar tingkatan 5..dia dipaksa menghisap batang mereka..dan salah seorang dari pelajar terbabit menghisap batangnya..
Dan seterusnya aktiviti itu berterusan sehingga badrul menjadi tertekan dan berpindah ke sekolah lain iaitu sekolah ------ ------ iaitu sekolah aku la..tapi kesannya sampai kini, badrul menjadi ketagih dan mulai menyukai lelaki.. selepas berjumpa dan mengenali aku,dia akhirnya menjadi abang angkat aku dan kini begelar kekasih aku..hehe
"hmm abang,.apa rasanya buat seks bertiga ni?"tetibe je aku tanya,yela,nak gak tahu best ke tak..sebab badrul pernah merasainya..
"entah..best kot..kenapa?"tanya badrul
"saje je tanya..nak gak rasa hihi"kata aku sambil tertawa
"dengan sape?kalau ade orang yang nak..abang ok je"kata badrul..
"on aje dia ni.."sindir aku sambil menepuk pehanya..
"khuzai la...yang p tanya tadi wat pe"
"abang dah rasa,jadi saya pun nak gak ar.."
Badrul diam memandang aku..kemudian mencium bibir aku..aku membalas senyuman dia kembali..tetiba aku teringat akan hairi yang akan pulang dalam masa 2 hari lagi..
Hmm dah start dah otak giler aku mencari idea giler hahaha
"hari sabtu ni abang free tak?"tanya aku..
"free,abang tak keje,kenapa nak ajak keluar ke?"jawab badrul
"bukanlah..kalau saya gtau ni abang jangan marah ek.."
"bagutau apa?"
"janji tau"
"yela abang janji,.bagitau ape?"
"sebenarnya khuzai ade kenal seorang kawan,dia pun gay.."
"khuzai pernah main dengan dia??!!"tetibe je badrul memotong ayat aku pastu siap marah lak..
"abang dah janji kan tak nak marah2..ni pehal lak tetibe nak marah ni?dah ar..saya nak bla ar.."kata aku sambil berdiri..
"ok ok ok,sorry2, ala sayang jangan la..hmm citer ar,dah main ke dengan budak tu?"..kata badrul sambil menarik tangan aku, aku kembali duduk di sebelah dia..
"dah..tapi abang janganlah marah..saya mintak maaf k,saya terlanjur ar.."ceh..terlanjur konon,padahal memang sengaja je aku main dengan hairi hahaha
"hmmmm k"jawab badrul sambil mengeluh
"abang,ala jangan lah macam ni..sayang,alalala majuk lak dia ni"pujuk aku sambil mencucuk badannya
"mane ade ar,dah la janganlah cucuk2..sensitif ar..jadi nak wat 3some dengan kawan sayang la ni.." badrul ni memang sensitif je bila ade orang cucuk badan dia..
"kalau abang tak kisah ar"...diam..badrul tidak menjawab..
"ok la bang,saya nak balik ni,dah lambat ni..nanti marah lak mak.."kata aku,aku tadi g kedai sebelum singgah ke rumah badrul tadi,mak aku suruh beli beras dengan gula..
"hmmm bawak motor hati-hati taw,jangan merempit lak..nanti mesej abang bila dah sampai"katanya kemudian mencium tangan dan bibir aku.....
"askum bro,wei aku dah kat melaka ni wei..smlm aku smpai,senang2 dtgla umh aku nnt"
Begitu lah bunyi mesej yang di hantar hairi kat aku semalam..aku kini berjalan ke rumah nya,malas ar nak bawak motor,dekat je rumah aku dengan rumah dia..
"Assalamuallaikum,"aku memberi salam setibanya aku kat depan rumah hairi,
"Waalaikumsalam sahabat lama..sihat? masuk lah"jawab hairi lalu memperlawa aku masuk ke dalam rumahnya..hairi kini memang jauh berbeza...rambutnya diwarnakan dengan kaler perang,pastu telingganya sudah di tindik di sebelah kiri sahaja..
"wah giler ar kau.. stylo habis siot.."kata aku sambil melangkah masuk ke dalam rumahnya
"hehe biasa2 je.."katanya sambil menjemput aku duduk di sofa..
"kenapa kau balik melaka ni?"tanya aku
"laa kau ni,aku balik pun salah ke?hampeh tul ar kau ni"katanya
"wei sengal,bukan macam tu niat aku,..ala tanya pun salah ke"
"aku nak amek barang sikit,pastu nanti aku balik ke KL semula.."
"kau keje ape kat KL?"
"aku keje kat syarikat ayah aku"
"ooo"
"kau ape berita?dulu gtau aku yang kau keje kat hotel.."
"yup,aku masih keje kat hotel.."
"ermm rindulah kat 'adik' kau ni"katanya sambil meraba batang aku
"hehe rindu je?"
"jom masuk bilik aku jap.."ajak dia sambil menarik tangan aku
"wei mak ayah kau tak de rumah ke?"
"dorang pergi Jaya Jusco,shoping skit"katanya menarik tangan aku.
"ala lepak la dulu..aku baru je sampai ni.."
"jomlah masuk dalam bilik aku,kita leh lepak2,baring2,wat pojek..hahaha"kata hairi sambil ketawa..
"pukul berapa nanti parents kau balek wei?"
"dorang baru je keluar,sekarang baru pukul lapan malam,dorang mesti balik pukul 11lebih ar..cepatlah sayang"ajak hairi sambil menarik tangan aku..
Aku mengikut hairi ke biliknya,tiba di bilik,hairi memasangkan aircond, dan lampu di malapkan sedikit,dia membuka baju dan menaggalkan seluarnya..aku hanya memandang dia..aku menanggalkan baju dan merapati dia,kami bercium..sambil tangannya cuba menanggalkan seluar jeans yang ku pakai..
"Assalamualikum..khuzairi.."tetibe ade sore orang memanggil nama aku..adehh potong betul ar!!..tapi yang peliknya,kenapa nama aku lak yang di panggilnya,padahal ni rumah hairi..
Bersambung...
ps: siapa la yang datang tu. Kacau stim btol la. hehehehe
btw, citer ni dah nak habis. aku ada post satu citer baru. Have a look
YOU ARE READING
Dark Side (Complete)
Romance"kau yang ajar aku benda songsang ni!! Kau yang tarik aku kat dunia giler ni!! segalanya kerana kau!! Aku...aku..sebab hormat kat kau, aku hanya mengikut je..segala yang kau nak aku ikut!! Dari lelaki sejati aku jadi gay..semuanya sebab kau!!semuany...