P19: Harga Diri

6.7K 169 7
                                    

       

Ketika di dalam kereta,tangan khairul sekali sekala meraba peha dan bonjolan pada seluar aku..aku menepis,tapi semakin aku tepis semakin dia berani menyentuh batang konek aku hinggakan batang aku menjadi stim..akhirnya aku membiarkan khairul meraba dan mengusap batang aku..

"wah bestlah batang khuzairi ni,lagi best kalau abang isapkan"katanya sambil memandu masuk ke kawasan parking di D'Village hotel..aku hanya berdiam diri..rasa gementar,takut,seronok,bersalah bercampur baur..

"jom"kata khairul sambil mematikan enjin kereta..

Aku hanya mengikut khairul..pintu bilik di buka,lalu khairul menarik tangan aku dan berbaring di katil..pintu bilik hotel tertutup dan berkunci sendiri..aku seolah-olah di pukau dengan layanan lembut dari khairul,aku seperti tak mampu untuk menolak atau menahan khairul dari meratah tubuh ku,aku hanya terbaring di katil tanpa bersuara,hanya melihat khairul membuka baju dan seluarnya,dia kini hanya memakai seluar dalam berwarna hitam..dia menghempap badan aku.aku hanya berbaring kaku,membiarkan sahaja khairul mencium dan memeluk tubuhku..baju aku dibuka,begitu juga dengan zip seluar aku..khairul melondehkan seluar aku hingga ke paras lutut.seluar dalam aku juga dilondehkan..batang konek aku yang sedang tegang kelihatan berdiri tegak,tapi tidak lama..khairul memasukan batang aku ke dalam mulutnya.batang aku terbenam jauh ke dasar mulutnya,akhirnya batang aku yang terpacak berdiri tadi tidak kelihatan lagi.aku memejamkan mata,cuba untuk melayan rasa nikmat dari isapan mulut khairul,sambil itu fikiran aku ligat memikirkan badrul..badan aku dipusingkan khairul,lubang aku dijadikan sasaran lidahnya,khairul menjilat dan menghisap lubang aku mengunakan bibirnya yang lembab itu..lidahnya dijolok2 ke dalam lubang aku..aku mengerang kesedapan sambil mata aku terpejam..

Tiba-tiba ku rasakan ada benda bergetar di dalam seluar aku..aku menolak khairul,khairul berdiri terkejut..handphone aku keluarkan dari poket seluar jeans aku..nama BADRUL tertera di skrin telefon bimbit aku..

"Assalammuallaikum.." kata aku selepas menekan butang answer

"Waallaikumsalam.. aku nak jumpa kau,kejap lagi aku datang,tunggu aku kat luar rumah kau.."Kata badrul dalam nada serius..panggilan dimatikan sebelum sempat aku berkata apa-apa..aku gembira pada masa yang sama aku risau memikirkan cara untuk aku pulang ke rumah dengan segera..

"sape tu sayang?"kata khairul sambil duduk di sebelah aku

"abang boleh hantar saya balik sekarang tak.."kata aku sambil memakai kembali seluar dan baju aku..

"kenapa?"tanya khairul

"ada hal kecemasan ni,boleh hantar saya pulang sekarang tak?"kata aku cepat2

"hmm baiklah"kata khairul sambil memakai baju dan seluarnya kembali.

"cepat sikit bang.."kata aku mengarahkan Khairul memandu dengan lebih laju lagi..

Kereta khairul di pandu laju..

"nanti jangan lupa call abang taw bile free"kata khairul ketika menurunkan aku di bus stop di depan sekolah..

"terima kasih banyak-banyak bang"jerit aku sambil berlari dengan pantas..

Aku berlari selaju yang mungkin..apa yang bermain di fikiran aku sekarang adalah untuk berada di rumah sebelum ketibaan badrul..kini aku mula menyesal keluar dengan khairul..aku sudah melakukan perkara yang tak sepatutnya ku lakukan..kenapa aku boleh membiarkan khairul meratah tubuh aku begitu senang,sedangkan badrul,orang yang aku sayang pun aku tidak membiarkan meratah tubuh aku dengan mudah.mane perginya harga diri ini!!. arggghhhh!!! Lahanat betul ar!!

"Khuzai..kenapa kau lari malam2 ni!!"jerit hairi diluar rumahnya ketika aku berlari melalui rumahnya..arrgghh!! menyibuk je ar mamat ni..aku tidak menghiraukan Hairi..aku terus berlari dan akhirnya aku sampai di bawah pokok rambutan rumah aku..

Aku menarik nafas panjang..jantung aku berdegup kencang..penatnya bukan kepalang..penat siot berlari tadi..speed giler ar..

"khuzai,kau ok ke?"terkejut gak aku bila tetibe je Hairi ade kat belakang aku..

"ape kau buat kat sini?"tanya aku dalam keadaan tercungap-cungap

"aku nampak kau berlari tadi,aku ingat kau kene kejar dengan sesape tadi"katanya sambil menepuk2 belakang badan aku..

Cahaya lampu kenderaan menyilau kan mata aku secara tiba-tiba..kereta iswara milik badrul berhenti betul di depan aku dengan hairi..aku terkejut..dan entah kenapa aku berasa takut dan gementar yang teramat sangat..

Bersambung...

Ps: geram plak aku dengan badrul. X sempat aku nak habiskan aksi dengan khairul. Hehehe. Korang boleh bayangkan la betapa kalutnya aku time ni. Hehehe

Dark Side (Complete)Where stories live. Discover now