Kihívás

183 3 1
                                    

Nagyon szépen köszönöm a jelölést foreverhorsesever -nek

Vágjunk is bele:

1. Hány éves vagy?

15.

2. Mi a kedvenc ételed?

Nem hiszem, hogy van.

3. Ki a kedvenc tudósod?

Nem nagyon szoktam kedvenceket válogatni, tehát ez sincs...

4. Kedvenc állatod?

Lehet tippelni :p (ló, természetesen).

5. Miért szeretsz írni?

Mert így igazán kifejezhetem magam. És mert segít kiüríteni a fejem... vagy éppen megtölteni ötletekkel, pont a legrosszabbkor. Bármit megtörténtté és nem megtörténtté tehetek a saját kis világomban, közben pedig történeteket oszthatok meg az olvasóimmal. Amiket sokkal többen élveznek, mint amire először számítottam, szeretném megint megköszönni a támogatásotokat!

6. Kedvenc költőd?

Meglepetést okozok azzal bárkinek is, ha azt mondom, nincs?

7. Kedvenc íród?

Itt Wattpaden L_B_Redding . Egyébként pedig Eleanor Jones... azt hiszem.

8. Kedvenc színed?

Hmm... talán a kék.

9. Kedvenc tantárgyad?

Kémia.

10. Sportolsz valamit, ha igen, mit?

Hét éve lovagolok (ami nem igazán látszik meg), ezen kívül nem nagyon, kivéve, ha a borzasztó poénok gyártása annak számít.

A kérdéseim:

1. Mi késztetett arra, hogy elkezdj írni?

2. Körülbelül milyen gyakorisággal ülsz le írni?

3. Az ismerőseid mennyire támogatnak benne? Tudják egyáltalán, hogy írsz?

4. Mennyire veszed komolyan? Csak egy hobbi, vagy egyszer szeretnéd a könyvespolcokon látni az irományaid?

5. Mennyi ideje kezdtél neki?

6. Az íráson kívül milyen hobbijaid vannak még?

7. Hallottál már a webtoonokról/manhwákról? Esetleg olvastál már párat?

8. Fantasy vagy romantikus?

9. Milyen idegen nyelveken tudsz?

10. Az ötleteid körülbelül mekkora részét valósítod meg a történeteidben?

Jelöltjeim:

L_B_Redding

SkylerD1

Nadir137

Azt hiszem ennyi.

És igen. Tudom. Hónapokkal ezelőtt azt mondtam, bármikor kinn lehet a következő történetem. És kiraktam-e bármit is? Nem, bizony. Már az első pár fejezet készen van, igazából eddig csak a borítóra vártam. Még mindig nincs kész, de akit érdekli, azt megkérdezem: kitegyem most borító nélkül?

Köszi, hogy elolvastad!

A csúcson kell abbahagyniOù les histoires vivent. Découvrez maintenant