Sirens

911 104 29
                                    

Soğuk koridorda ilerlerken hücrelerden yükselen çığlıklar çok korkunçtu. Aklını tamamen kaybetmiş kişiler acınası bir şekilde bağırıyorlar ve içindekileri döküyorlardı. Bağırmak onlar için rahatlatıcı bir his anlamına geliyordu yavaş yavaş. İçinde oldukları durumun berbatlığına karşın bağırıyorlardı.

''Tanrım, koru beni.'' diye geçirdi içinden Jimin.

Korkuyordu, hiç korkmadığı kadar korkuyordu. Bunun sebebi ise birazdan JHope'u hastaneden çıkaracak olmasıydı. Görevlilere onu muayene için götürmesi gerektiğini söylemişti fakat işin aslı öyle değildi ve eğer bu öğrenilirse polise ihbar edilecekti. Ama kimin umrundaydı ki? JHope bir hasta değildi. Sadece Hoseok'un aciz bir anında ortaya çıkmıştı ve onu kurtarmaya çalışıyordu. Ona hasta muamelesi yapılması oldukça saçmaydı.

Görevliler, JHope'un hücresinin kapısının önüne geldiklerinde Jimin gergin görünmemeye çalışarak kafasıyla açmalarını işaret etti. Görevliler hemen kilitli hücrenin kapısını açmaya koyuldular.

Bu sırada Jimin, sesi gelmeyen JHope'un nasıl olduğunu merak ediyordu. 2 gündür buraya gelmesine izin verilmiyordu ve bu sürede ona bir şey olmasından endişe duymuştu.

''JHope, muayene zamanı. İlaçlarını alman ve kontrol edilmen gerekiyor.'' dedi, görevlilerin anlamaması için.

''Jimin!''

JHope, Jimin'in sesini duyunca hücrenin en uç noktasından kalkıp koşarak kapıya ulaşmıştı anında. Umutlu gözlerle siyah saçlı çocuğa baktı ve onun bu üzgün suratının aksine kocaman gülümsedi.

Jimin onu hemen kolundan kavradı ve görevlilere tekrar bakmadan koridorun çıkışına doğru yürümeye başladı. Diğer hemşirelere JHope'un dışarıda işkenceye maruz kalacağını ve derisinin bir kısmının güneş tepedeyken yakılacağını söylediği için bu yönden de sorun yoktu. Bu tür cezalar burada normal karşılanıyordu. Her şeyi önceden halletmişti.

Böyle bir şey yaptığı için elbette kötü hissediyordu ancak birinin hayatının göz göre göre mahvolmasına izin veremezdi. Üniversitedeki psikoloji hocaları ona hep merhametli olması gerektiğini söylemişti ve işte şimdi, merhametli oluyordu. Birinin hayatını kurtararak.

''Nereye gidiyoruz?'' diye sordu JHope. Jimin cevap vermeden onu iyice çekiştirdi ve canını yakıp JHope'un acı şekilde inlemesine sebep oldu.

''Hiçbir şey sorma. Sadece acı çekiyormuş gibi davran.''

Jimin çıkış kapısına az bir mesafe kala fısıldadı. JHope ise bundan sonra bir şey dememiş ve buradan kurtulacak olmanın sevinciyle siyah saçlı çocuğun söylediklerini yerine getirmeye çalışmıştı.

JHope üstünde birçok bakışın olduğunu hissediyordu. Herkes ona bir canavar gibi bakmaktaydı. Belki de Jeongguk'u öldürdüğü içindi. Ama JHope söylemişti bunu. Jeongguk'u Hoseok öldürmüştü ve kimse buna inanmamıştı. Oldukça kalp kırıcı bir şeydi.

Sonunda dışarı çıktıklarında aşmaları gereken bir duvar ile karşılaştılar. Duvar neredeyse 60 metre idi ve tırmanması imkansız gibi gözüküyordu. Ancak Jimin özgüvenle JHope'u arka bahçeye çekiştirdi. Bahçeye girdikleri anda JHope küçük bir şok ile olduğu yerde kalmıştı.

Duvara dayanmış uzun bir merdiven vardı ve geri kalanını aşmak içinde bir ip sarkıtılmıştı. Jimin hemen koşarak merdivenin başına geçti ve arkasına baktı. JHope olduğu yerde kendisini izliyordu.

''Gelmiyor musun? Yoksa buradan ayrılmak zor mu geldi?'' diye takıldı Jimin.

Bunun üzerine JHope anında koşarak Jimin'i itti ve merdivene tırmanmaya başladı. O kadar hızlı tırmanıyordu ki, buradan kurtulmak istediği böylelikle belli oluyordu.

''Rüyanda görürsün.'' Merdivenleri bir bir tırmanırken gülümsedi kızıl saçlı. Buradan gerçekten kurtuluyordu! Bir daha geri dönmeyecekti!

Jimin o merdivenleri tırmandıktan sonra peşinden kendisi de çıkmaya başladı. İçinde güzel duygular bulunuyordu. Bir kuşu kafesinden çıkartmış ve uçurmuş gibi hissediyordu. Ona özgürlüğünü geri vermişti. JHope artık bir tutsak değil; gökyüzünde cesurca uçan bir kuş olacaktı.

×××××××××××××××××××

I'm backkkk

Geç bölüm attığım ve kısa kestiğim için özür dilerim. Bu bölümü bile nasıl yazdığımı bilmiyorum. Uzun zaman geçtiği için hikayenin o hissine kapılamadım ve böyle bir şey oldu. Ama merak etmeyin yarın bir tane daha atmayı düşünüyorum.

JiHope'lu ve güzel geceler diliyorum~ Rüyanızda minnoş üyelerimizi görün♥


Escape Moon × JiHopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin