Κεφαλαιο 5

209 11 3
                                    

Χμμ τι να κανω τωρα ωσπου να ερθει?
Θα κατσω στο κινητο να παιξω....Μετα απο 1:30 ωρα...Γκλινννν γκλονννν...Αυτος θα ειναι....πησαω πανω γρηγορα και τρεχω απο την εξοπορτα την ανοιγω και τον βλεπω...Γαμωτο ειναι τοσσο μα τοσσο κουκλοςς!!!!τον αγκαλιασα και τον ειπα να περασει μεσα...

Στελιος:Καλημερα μπισκοτακι μου!!!

Nancy:Καλημερααααα και ευχαριστωω παρα μα παρα πολυυυ στελιο με σωζεις πραγματικα!!!  Ελα περνα μεσα...

Στελιος:Ωραιο σπιτι οι γονεις σου που ειναι?Μονη σου μενεις?

Nancy: Εμ ναι μονη μου μενω οι γονεις ειναι σε αλλη πολη

Στελιος:Αααα επιδιευκαιριας ηθελα να σου πω κατι!!!

Nancy:Τι?

Nancy τον φουρνο μαρηηηη βλαμμενηηηη😂😂

Mindy γιατι παντα πρεπει να πεταγεσαι οταν γινεται κατι σημαντικο? Θελεις να σε βαλω μεσα στον καδο με τον Αχιλλεα?Δεν εχει τιποτα ο φουρνος σταματα μην σε βαλω μεσα στον καδο με τον τενεκε...

Στελιος:Κοιτα πρωτα θελω να σου πω οτι ειμαι 18 1ον και οτι δεν ειμαστε ισα απλα δεν μπορουσα να στο πω σκεινη την στιγμη και 2ον θελω να σου πω οτι σκαλωσα μαζι σου παρα πολυ!!!Σε θελω οσο τιποτα αλλο εισαι τα παντα μου απλος!!!Σαγαπαω οσο τιποτα....ξερω οτι γνωριζομαστε λιγο καιρο και γι αυτον τον λογο σκεφτικα να σε ρωτισω κατι επειδη σε θελω κιολας και απ οτι καταλαβα με θες και εσυ ε?

Nancy:Ναιιιι...απλα νομιζα οτι ηταν καπως αν στο πω απο τωρα μωρε...

Στελιος:Ωραια...θες να γινεις η κοπελα μου?

Εκεινη την στιγμη που παει να με φιλισει χτυπαει το κουδουνι....Γκλινννν γκλοοοονννν γκλιιιινννν γκλοοοοννν...ποιος ειναι τωρα γαμωτοοοοο μας το χαλαει....

Χαχαχχαχαχαχχαχαχαχαχχα

Mindy σκασε!!!!

Στελιος:ει το κουδουνι ξυπνα nancyyy!!!!

Nancy:Εμ ναι τι ειπες?

Στελιος:Το κουδουνι λεωωω

Nancy:Ναι παω να ανοιξω αν θες κατσε στον καναπε ερχομαι σε λιγο

Παω να δω ποιος ειναι...και ποιος ειναι?ΤΟ ΠΙΘΗΚΙΙΙΙ?Τι δουλεια θελει αυτος εδω? Κατσε να ανοιξω τωρα...

Nancy:Τι θες? Ηρθες να με σκοτωσεις εδω? Οχι ευχαριστω δεν θα παρω σημερα μπαμπουινε ελα αυριο!!!!

Αχιλλεας:Εμ συγνωμη για την ενοχληση...απλα ηθελα να περασω λιγο μεσα για να σου πω κατι...

i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant