Κεφαλαιο 10

169 9 0
                                    

Πηγα να βγω εξω απο το σπιτι και βλεπω τον τενεκε απ εξω να φευγει και αυτος...

Αχιλλεας:Γεια

Προχοραω προχοραω δεν του δεινω σημασια...και ξανααρχιζει να φωναζει 

Αχιλλεας: Δεν μας χαιρετας?

Nancy: Μπραβοοο το βρηκες σαχλαμπουχλα ασε με τωρα παω στο λιμανι...περιμενω ταξι

Αχιλλεας:Να σε παω εγω?

Για ενα περγιεργο λογο μου χαμογελαει ο τενεκες...

Nancy:Εχω καλεσει ταξι ειδη...

Aχιλλεας:Ακυρωσε το να μην πληρωνεις τζαμπα ταξι...

Nancy:Τι σε νοιαζει εσενα ειπαμε?

Αχιλλεας:Τιποτα απλος προσφερθηκα να σε παω αν δεν θες κανενα προβλημα μικρη...

Μολις με λεει μικρη αρχιζω τα περνω αλλα προσπαθω να κρατησω τα νευρα μου αλλα δεν γινεται...

Nancy:Να σου πωωω εχεις βαλθει να μου χαλασεις τις διακοπες ε?

Aχιλλεας:Οχι νευρικια μου!!!

Nancy:Οκευ τοτε σταματα να προσπαθεις να σπασεις τα νευρα!!!επειδη δεν θα μας βγει σε καθολου καλη μερια πιθηκι!!!ενταξει?

Aχιλλεας:ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ Ή ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ?

Nancy:Πωωωωωωωω καλα ερχομαι...κατσε να ακυρωσω το ταξι...

Ακυρωσα το ταξι και πηγα με την χεστρα ελπιζω να μην γινει κανενα ατυχημα στην διαδρομη...Περνι τιε βαλιτσες μου απο το πατωμα και τις βαζει στο πορπ πα γκαζ να σου πω αυτος αρχισε να φερεται σαν κανονικος αντρας ή μου φενεται Mindoula?

Νομιζω ναι προσεξε λιγο την συμπεριφορα σου τωρα απεναντι του χωρις πλακα γιατι κατι διαισθανομαι

Μindy πραγματικα δεν ξερω αυτος ο μαλακανθρωπος μου σπαει τοσσο μα τοσσο πολυ τα νευραααα!!!!και απορω πως δεν πειρε και ο στελιος τηλεφωνο...

Αχιλλεας:Ελα περνα μεσα....

Ερχεται και μου ανοιγει την πορτα ωσπου εγω σκεφτομαι διαφορα...δεν το περιμενα και κοιτουσα με γουρλωμενα καπως διακρητικα ματια...χαχαχαχα ξερω ειναι καπως αλλα...

Nancy:Ευχαριστω μπαμπουινε!!!

Ναι ξερω χαλαω ολη την ατμοσφαιρα δεν χρειαζεται να μου το υπενθυμησετε εσεις ή η Mindy

Αχιλλεας:Παρακαλω

Μου χαμογελαει και μου δεινει και ενα φιλακι στο μαγουλο εγω μπαινω απορημμενη μεσα στο αμαξι πως ολη αυτη η συμπεριφορα του ειναι περιεργη...και μετα παει και καθεται και αυτος απο την πλευρα του οδηγου και αβαζει μπρος το αμαξι και ξεκινησαμε...θελαμε καμια ωριτσα για να φτασουμε στο λιμανι και να παμε να παρουμε το πλοιο για Ναξο...Για κανα μισαωρο κανενας μας δεν μιλουσε μετα αρχισε αυτος κουβεντα...

Αχιλλεας:Nancy σχετικα με χθες για την συμπεριφορα μου για το πως σου φερθηκα συγνωμη...σου ειχα ζητησει και χθες οταν σου επιασα το χερι για να μην φυγεις αλλα δεν νομιζω να το ακουσες οποτε στο λεω και τωρα συγνωμη...

Nancy:Να σου πω και εγω κατι?Πιστευεις οτι θα σε συνγχωρησω μετα απο ολα αυτα που εγιναν?Εννοω τα λογια την κοροιδια στο σχολειο με τους φιλους σου γενικα ολα...τα περνεις για την πλακα εσυ τωρα αλλα εγω οχι!!!και αποκλειεται να σε συνγχωρισω για ολα οσα μου εχεις κανει χωρις να σου κανω τιποτα!!!ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΛΟΣ ΤΙ ΣΟΥ ΕΦΤΑΙΞΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ....Σε ξερω απο πρωτη δημοτικου αχιλλεα ξερω τι χαρακτηρας εισαι πολυ καλα...εισαι απλα ενας μαλακας που τον νοιαζει μονο ο εαυτος του και τιποτα αλλο!!Δεν σκεφτηκες φανταζομαι ποτε πως μπορει να ενιωθα εγω εκεινη την στιγμη...

Σταματαει μια το αμαξι αποτωμα και αρχιζει να εχει νευρα λογικα τον νευριασα αλλα αυτα εκανε εγω φταιω?Αποκλειεται να τον συνχωρισω ποτε!!!ΠΟΤΕ!!!τοτε χτυπισε μια το τημονι δυνατα με το χερι του και εστριψε το κεφαλι του προς εμενα...

Αχιλλεας:ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΟΛΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΑΜΩΤΟ!!!ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΦΕΡΘΗΚΑΜΕ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΣ....ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΓΝΩΜΗ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΝΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΤΟΣΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΑΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ...ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΝΑ ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΧΙΖΑ ΝΑ ΣΤΑ ΚΑΝΩ ΣΑΝ ΚΑΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ...

Σταματησε να μιλαει και εβαλε μπροστα παλι το αμαξι και χωρις να το καταλαβα μετα απο 20λεπτακια εφωσον υπηρχε ησυχια στο αμαξι φτασαμε ειδα τον στελιο τον david και την Ashley να μας περιμενουν...Σηκωνομαστε απο το αμαξι και οι δυο χωρις να πουμε κουβεντα μου ανοιγει το προπ πα γκαζ μου κατεβαζει τις βαλιτσες και εγω τις περνω για να κατευθυνθω στα παιδια και απο διπλα μου ηταν και ο Αχιλλεας βεβαια...αυτος με ερειχνε μερικες ματιες αλλα εγω κοιτουσα μπροστα κρατοντας τις βαλιτσες και παω καπως τρεχοντας να τους χαιρετησω ολους με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια 

Παιδακια ελιζω να σας αρεσε ως εδω...

Ο Αχιλλεας μας μετανιωσε?Οοοπααα?Δεν το περιμενατε ε?Ναι λογικα αλλα αυτος ηταν ο λογος που φεροταν ο ενας ετσι στον αλλον μεγαλωνοντας ειπα να το κανω ετσι ωστε να δειξει οτι μετανιωσε αλλα δεν ξερουμε αν μετανιωσε πραγματικα....απο τα λογια που λεει μπορει ναι οντως...

Tι πιστευετε θα γινει στο ταξιδι?

Θα μαθουμε τελικα ποιος εστειλε το αρκουδακι ή μπαα?Συνεχιζεται παιδακια!!!ελπιζω να σας αρεσε ως εδω !!!!

i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant