Κεφαλαιο 13

138 8 0
                                    

Παμε στο ξενοδοχειο εγω και ο αχιλλεας...εγω παω στην nancy οπα κατσε περιμενε μαλωνουν με τον στελιο...

Στελιος:Αμαν ρε Nancy με εχεις πρηξει καθε φορα με το που ημουν εκεινη την στιγμη δηλαδη σου ειπα ειχα κατι δουλειες στο σπιτι και στο γραφειο τι δεν καταλαβαινεις γαμω το σπιτι μου?

Nancy:AΠΛΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΕΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...

Στελιος:ΝΑΙ ΑΛΛΑ...ΤΙ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΝΑΙΧΙΣΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΧΑΣΩ...

Nancy:Αμα δεν θες να με χασεις να κανεις τοτε κατι για αυτο!!!

Στελιος:ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΧΑΣΩ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΑΓΑΠΑΩ?

Nancy:ΑΙ ΧΕΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΣΤΕΛΙΟ ΑΝ ΜΕ ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΕΚΡΥΒΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΦΕΥΓΕΣ!!!

Στελιος:Οπα..Κατσε για πιο πραγμα μιλας?

Nancy:ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΟΥ ΓΑΜΩ!!!!ΤΟΝ ΟΚΤΩΜΒΡΙΟ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ?ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΕΦΩΣΟΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ...ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ?ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ...

Στελιος:Μωρο μου συγνωμη...πραγματικα συγωμη...σε παρακαλω μην το τελειωνεις ηταν λαθος ναι ξεχασα να στο πω...ΣΥΓΝΩΜΗ

Οου ακουγονται λες και ειναι σκατα και οι δυο...

Nancy POV

Δεν το πιστευω..δεν αντεχω αλλο...περιμενα να μου το πει εδω και τοσους μηνες δεν μου το ελεγε ε αι στο διαολο και εσυ στελιο δεν θα καθομαι να ασχολουμαι μαζι σου τον αγαπαω ναι αλλα δεν θελω να ασχολουμαι μαζι του...

Nancy:ΦΥΓΕ ΣΤΕΛΙΟ ΧΩΡΙΣΑΜΕ ΠΑΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ...θα ειμαστε φιλοι στους αλλους μπροστα σαν να μην συνεβη τιποτα επειδη θα χαλασουμε την παρεα με την συμπεριφορα μας οποτε απλοι φιλοι...

Στελιος:Οκ καλη συνεχεια...αν και θα το μετανιωσεις επειδη σαγαπαω οσο τιποτα αλλα καλη συνεχεια αφου θελεις να χωρισουμε θα χωρισουμε...δεν σε πιεζω αλλο αλλα να ξερεις οτι σαγαπαω και θα σαγαπαω για παντα οτι και να γινει..

Nancy:Καλα φυγε

Ετσι πως το λεω ειναι ετοιμος να φυγει και μπαινει μεσα η Ashley 

Ashley:Παιδια ολα καλα?

Στελιος: Μια χαρα...φευγω γεια...

φευγει ο στελιος κοιτοντας εμενα και κλεινει την πορτα πισω του η Ashley λογικα τωρα θα αρχισει τις ερωτησεις...

i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz