Στελιος:εμ για ποιο δωρο με ευχαριστεις?
Nancy: Γι αυτο που μου εφερες πριν λιγο
Στελιος:Εγω δςν σου εφερα κανενα δωρο πριν λιγο
Nancy: αααα ενταξει
Κοιταω ταυτοχρονα την ashley
Στελιος: Nancy ποιος σου εφερε δωρο?
Nancy:Εμ δεν ξερω απλα καποιος μου εφερε ενα δωρο και δεν ειχε και καρτα και νομιζα οτι ησουν εσυ...
Στελιος:Ααααα εμμ...τι δωρο ηταν?
Nancy: Τιποτα μωρε μην δεινεις σημασια
Στελιος:Ε πως να μην δεινω σημασια οταν στελνουν ενα δωρο στην κοπελα μου και δεν ξερω και τι δωρο ειναι αυτο...
Nancy: Αφου σου ειπα δεν ειναι σημαντικο ρε στελιο...
Ashley: ΕΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΜΗΝ ΜΑΛΩΣΕΤΕ ΤΩΡΑ....
Nancy: Δεν μαλωνουμε ashley απλος συζηταμε....
Στελιος:ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ ΑΥΤΟ?ΚΑΙ ASHLEY ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΣΑΙ ΕΣΥ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΗΝ NANCY!!!
Nancy:Πωωω ρεεε στελιο ενα αρκουδακι ειναι αμαν δηλαδη....
Στελιος:Ενταξει μην συνγχιζεσαι μια ερωτηση εκανα....
Nancy:ΜΗΝ ΖΗΛΕΥΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΦΕΡΕ ΟΤΑΝ ΜΑΘΩ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ ΚΑΛΑ?
Στελιος: Καλα καλα...τα λεμε μετα....
Nancy:Τωρα νευριασες αληθεια?
Στελιος:Οχι δεν νευριασα γεια....
Nancy: Καλααααααα....
Το κλεινουμε το τηλεφωνο και εγω κοιταω την ashley απορημενα και μετα αμεσως κατω στο πατωμα...
Nancy:Ποιος μπορει να το εστειλε?
Ashley:Εεεμμμμ.....δεν ξερω για σκεψου αν ξερεις κανενα ατομο?
Nancy:Δεν εχω κανενα ατομο στο μυαλο μου....
Ashley:Για πες αστο το θεμα αυτο εγω θα τρωω τα σοκολατακια και εσυ θα μου λες τι εγινε αυτες τις μερες που δεν συναντιθηκαμε....
Nancy: εμ να μωρε δεν εγινε κατι...ααααα ashley κατι θυμηθικα....
Ashley: οπα τι εγινε?
Nancy: Εμμμμμ...ο αχιλλεας οταν τα ειχαμε φτιαξει εκεινη την ημερα με τον στελιο ειχε ερθει σπιτι μου....
Ashley:Και?
Nancy:Εμ να μωρε κατι ηθελε να μου πει αλλα δεν εδωσα σημασια και ουτε τωρα βεβαια και μετα ειδε οτι ηταν και ο στελιος ειχε αλλαξει λιγο η διαθεση του σαν να ηταν ξενερομενος καπως επειδη ειδε τον στελιο....ετσι μου φανηκε δεν ξερω τωρα...και να αυτο τιποτα αλλο
YOU ARE READING
i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]
Teen FictionΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ....ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕ...Ο ΠΗΘΙΚΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕ???Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΛΑΣΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ....