Κεφαλαιο 16

131 9 0
                                    

Μετα απο αυτο κατσαμε κοιμηθικαμε στον καναπε αγκαλια μας πειρε ο υπνος μαζι....ηρθε το πρωι...καπως ετσι περασε και η επομενη η μερα και ηρθε η ωρα που ειχαν φτασει τα παιδια ο Αχιλλεας δεν ειχε φυγει ειχαμε ξεχαστει και φακκκ ηρθε εδω και η Ashley μολις ωρα χτυπαει το κουδουνι...Γκλιινν γκλοονν...ανοιγει ο αχιλλεας την πορτα και εω καθομουν στον καναπ και εβλεπα λιγο τηλεοραση αλλα ακουγα ποιος ηταν....

Αχιλλεας:Ωχ γεια σου ashley πως και ηρθατε?

Ashley: Αφου σας ειπαμε οτι θα ερθουμε σημερα βρε παιδια...

Αχιλλεας:Α ναι εμ περνα...

Nancy:Γεια σου ashleyyyyy

Ετρεξα την αγκαλιασα και ταυτοχρονα ερειξα μια ματια τον αχιλλεα...

Ashley:Τι εγινε πως τα πατε παιδια? Ολα καλα εδω? Πως και δεν τσακωθεικατε? Και πως ειναι σημαζεμενο?

Αχιλλεας:Εμ ηρθα να την βοηθησω λιγο...

Ashley:Οπα?Πιτσουνακια μου?

Nancy:Δεν εχουμε τιποτα σταματα και αποκλειεται εγω ποτε να εχω κατι με αυτον τον πιθηκανθρωποοο!!!!

Ashley:Καλα ντε το απογσυμα θα ερθει και ο στελιος να ξερεις....

Nancy:Α ναι αυτον τον ξεχασα...

Ναι καλε τον ξεχασαμε αυτος εχει παει εδω στον καδο της γειτονιας τωρα

Παλι εμφανιστηκες φωνουλα?

Μα εσυ με εμφανηζεις οποτε θελεις nancy

ΣΚΑΣΕ!!!!ΠΗΓΕΝΕ ΝΑ ΧΟΡΕΨΕΙΣ!!!

Ashley:Nancy χρειαζεσαι καμια βοηθεια σε κατι? Α και ashley το σουτιεν σου ειναι κατω στο πατωμα μην ξεχασεις να το μαζεψεις...

Ο αχιλλεας κοιτουσε ανγχωμενος για να μην καταλαβει κατι η ashley αλλα ενταξει ουτως η αλλος δεν προχωρησαμε....και ειπαμε οτι θα το κρατησουμε κρυφο και θα το κρατησουμε κρυφο...

Ashley:Α παιδια αυριο θα βγουμε κιολας ε!!!

Ashley POV

Πραγματικα κατι συνεβαινε μεταξυ τους φενοταν απο χιλιομετρα αλλα μπορει να κανω και λαθος απλα μου φανηκαν φιλικοι και ηταν περιεργοι και αυτο παλι που ειδα το σουτιεν της κατω? Καλα δεν ντρεποταν?...μπορουσε να το μαζεψει ελεος δηλαδη...

Ο αχιλλεας δεν λεει κατι συνεχιζει να κοιταει το πατωμα απορρημενος...

Nancy:Εμ ενταξει θα ερθουμε θες να κατσεις?

Ashley:Εμ για λιγο ηρθα να κατσω οχι για πολυ οποτε μην ανγχωνεσαι δεν χρεθαζεται....

Αχιλλεας:Ωραια λοιπον κοριτσια αμα ειναι να σας αφεισω εγω να παω σπιτι μου? Και οτι θελεις σπαστικο μου παρε με τηλεφωνο ή στειλε μηνυμα καλα?

Nancy:Καλα αγ...εμ καλα ηλιθιεε και ευχαριστω και παλι ε....

Πηγε να πει κατι η nancy αλλα το διορθωσε....

Ashley:Κατσε βρε αχιλλεα δεν πειραζει...

Αχιλλεας:Δεν χρειαζεται...να σας αφεισω και να συζητησετε με την ησυχια σας θα εχετε να πειτε πολλα...

Με κοιταει με υφος λες και να τον παρατησω ξερω εγω...

Nancy:Αμα θες κατσε....

Ashley:Απο ποτε nancy εισαι τοσσο ευγενικη με τον αχιλλεα?

Nancy: Ειπα να ειμαι μια φορα και εγω ευγενικη😂😂

Nancy POV
Δεν ηξερα τι να πω...πως να της το πω οτι η κολλητη της ειναι μαζι με το αγορι που της εκανε bulling ολα αυτα τα χρονια?Θα φρικαρει...

Ο αχιλλεας ειχε βγει ειδη απο την πορτα οποτε μπορουσαμε να πουμε οτι θελαμε...

Η ashley αρχιζε να κατεβαζει ερωτησεις συνεχεια...

Ashley:Πες μου τωρα τι εγινε με τον Αχιλλεα?Κοιμηθικατε μαζι? Κανατε κατι? Τα βρηκατε?

Nancy: Ωπα ωπα μια μια οι ερωτησειςςς 1ον δεν εγινε τιποτα απλα με βοηθισε λιγο ψυχολογικα να αναιβω 2ον δεν κοιμηθικαμε μαζι 3ον δεν καναμε κατι και 4ον περιπου ναι φιληκα ομως μονοο μην σου παει κατι αλλο στο μυαλο...

Δεν μπορουσα να της πω οτι τα εχουμε...τουλαχιστον οταν μπορεσω και οταν ειμαι ετοιμη εγω και ο αχιλλεας... περασαν μερικες ωριτσες και ειχε ερθει και ο στελιος απο το σπιτι μου....του ανοιξα....

Nancy:Γεια

Στελιος:Γεια σου αγαπη μου!!!

Nancy: Δεν ειμαι σου πλεον ειμαι αλλου....

Στελιος:Ποτε προλαβες και βρηκες καποιον μεσα σε μια εβδομαδα γαμω?

Nancy:Δεν βρηκα καποιον αλλα δεν θελω να με λες ετσι πες τωρα τι θελεις να συζητησουμε...

Μου κανει νοημα με το κεφαλι του να μπει μεσα στο σπιτι...

Nancy:Ελα μπες ειναι και η ashley εδω....

ΟΟΟΠΑΑΑ ΚΑΤΤΤΤ
Τι λετε να εγινε μετα?
Τι της ειπε ο στελιος αραγε?
Καταλαβαν ολοι οι αλλοι την σχεση της με τον Αχιλλεα?
Ελπιζω να σας αρεσε ως εδω μυρμιγκακια μου...Συνεχιζεται❤❤❤😉😉😉

i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin