Σηκωνομαι την πιανω απο το χερι και παμε μεσα...χεχεχε...την αγαπαω οσο τιποτα!!!
Αχιλλεας:Λοιπον εκανα καρμποναρα πως σας φενετε πριγκιπισσα μου?
Νανσυ:Aχουυ οτι καλυτεροοο!!!μπραβο μωρακι μουυυυυ!!!!!
Αχιλλεας:Ειδες το μωρακι σου??σου κανει τα παντα και εσυ γυρναε με τον Αλεξ εξω λες και ειστε κολλητοι και το μωρακι σου ουτε που να το φτυσεις...
Nancys POV
Μολις το λεςι αυτο τον κοιταω δολοφωνικα στα ματια αλλα εκεινη την ωρα χτυπαει το κουδουνι...ΤΟΝ ΕΣΩΣΕ....Νανσυ:Σε εσωσε το κουδουνι αγαπη μου!!!
Του λεω και τον φιλαω απαλα στα χειλια...
Παω ανοιγω και αυτο που βλεπω με αφεινει αφωνη...ο αλεξ...
Αλεξ:Γεια!!!
Νανσυ:Γεια σου αλεξ τι κανεις πως εισαι?
Αλεξ:Πολυ καλα εσυ?
Νανσυ:Πολυ καλα και εγω τωρα εδω με τον Αχιλλεα ετοιμαζομασταν να φαμε...
Αλεξ:Χμμ τι καλο?
Αχιλλεας:Καρμποναρα φιλε...
Γυρναω και βλεπω τον αχιλλεα απο διπλα μου να τον κοιταει με νευρα και να στειριζει το χερι του στην πορτα...
Ο Αχιλλεας παει και τον πιανει απο τον σβερκο και εγω προσπαρθω να τον σταματησω αλαλ τιποτα...
Αχιλλεας:Λοιπον χλεχλε ετσι και την ξαναενοχλησεις θα εχεις να κανεις μαζι μου καταλαβες?μην ξαναπατησεις το ποδι σου εδω γιατι ουτε εσυ ο ιδιος δεν θες να δεις τι θα γινει....γκεγκε
Ο φυλλακας αγγελος σου καλεεεε
Σκασε mindy!!!!
Νανσυ:Αχιλλεααα!!!!πηγενε μεσα τωρα!!!
Αχιλλεας:Oτι γουσταρω θα κανω!!!δεν θα αφεισω αυτον τον μαλακα να σε παρει απο εμενα!!!τελειωσε!!!οπως εισαι στριψε και φυγε πριν γινει χαμος!!!
Τοτε τον κοιταω με νευρα...
Νανσυ:Aμα συνεχισεις να φερεσε ετσι θα φυγω και εγω μαζι του!!!
Αχιλλεας:A ETΣΙ Ε?ΤΟΣΟ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ?ΣΚΑΤΑ ΜΕ ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ ΝΑΝΣΥ!!ΣΚΑΤΑ!!!ΤΙΠΟΤΑ!!ΟΛΑ ΤΖΑΜΠΑ!!!ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΜΕ ΟΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΠΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ!!!ΜΕ ΠΑΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ?ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΔΙΚΗ ΜΟΥ!!ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΑΓΓΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ?
Νανσυ:Tι?
Aχιλλεας:Oτι ο χλεχλες,ο μπαμιας απο εδω φευγει!!!
Λεει και τον εσπρωξε ακομα πιο εξω και εκλεισε την πορτα....μα...
Νανσυ:ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΩ ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΕΣ?ΠΑΣ ΚΑΛΑ?ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ?ΤΙ ΣΕ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ?ΜΟΥ ΕΞΗΓΕΙΣ?ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ!!!!ΑΜΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΚ?
Αχιλλεας:ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ?ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ?ΟΤΙ ΣΕ ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΑΓΓΙΖΕΙ ΟΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΕ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ?Περιμενα εδω και καιρο αυτο αλλα δεν αντεχω αλλο νανσυ γαμωτο σου με εχεις καταστρεψει το μυαλοο!!το ξερεις?
Μολις τα λεω αυτα αρχιζω να δακρυζω και τον αγκαλιαζω αμεσως...τον φιλαω κααι τον πιανω απο τον λαιμο τα χαιρια μου ειναι γυρω απο τον λαιμο του και χαμογελαω σαν την ηλιθια...
Νανσυ:Σε αγαπαω!!!
Λεω μεσα στο φιλι και συνεχιζουμε...καποια στιγμη σταματαμε και παμε στην κουζινα...
Αχιλλεας:Τωρα θα φαμε αλλιως θα σου φαω το αυτι μικρουλα μου καλα?
Του γνεφω καταφατικα...τοτε ασχολειτε λιγο με το κινητο του στελνει ενα μηνυμακαι καθετε κατω και αυτος και τρωμε...μετα απο καμια ωρα χτυπαει το κινητο μου και με περνει η Ashley τηλεφωνο...για να δουμε τι θελει...
Ashley:Νανσυ...
Ακουγετε βουρκωμενη...σαν να θελει να κλαψει...
Νανσυ:Τι εγινε κοριτσακι μου?
Ashley:E-ενοχλω?
Νανσυ:Φυσικα και οχι...τι εγινε?ποιος σε πειραξε?
Ashley:Χωρισαμε με τον david...ελα σε απρακαλω απο το σπιτι μου...σε παρακαλω...
Τοτε σηκωνομαι αμεσως κανω νοημα στον Αχιλλεα πτι θα παω στην Ashley του δεινω ενα φιλι πεταχτο και φευγω αμεσως για το σπιτι της....
Μετα απο 5 ωρες
Ειναι ειδη βραδυ εχει φτασει 10...και καθομαι στην ashley την κανω παρεα και προσπαθω να της φιταξω την διαθεση θα τον σφαξω τον david σας το λεω!!!
Και εγω μαζι σου!!!
Ετσιιιιιιιιιι....
Αλλα πρεπει να φυγω σπιτι τωρα...κριμαααα....
Νανσυ:Λοιπον κολλητουλα μου εσυ θα εισαι καλα να παω εγω σπιτι?
Ashley:Εμ ναι ευχαριστω πολυ και παλι Νανσυ...
Την αγκαλιαζω και σηκωνομαι και παω βαζω παππουρσια...
Μολις φτανω σπιτι μου αυτο που βλεπω με αφεινη αφωνη...
ΟΟΟΠΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ
Τι λετε να ειδε η Νανσυ?
Τι θα εκανε ο Αχιλλεας παλι?
Ελπιζω να σας αρεσε ως εδω συνεχιζετε παιζακια!!!!τα λεμε στο επομενο κεφαλαιοοο!!!
BẠN ĐANG ĐỌC
i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]
Teen FictionΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ....ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕ...Ο ΠΗΘΙΚΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕ???Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΛΑΣΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ....