Φευγω και παω εξω...μολις βγαινω εξω να προλαβω τον Αχιλλεα τοτε ε οχι...οχι οχι δεν γινεται αυτο!!!
ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΗΣΕ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ...
Nancy:ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!ΠΙΑΣΤΕ ΤΟΝΝΝ!!!!
Μολις με ακουνε ολοι πανε προς το αμαξι εκεινου που τον πατησε και προσπθουν να τον βγαλουν εξω..ενας απο του ςπολιτες καλει την αστυνομια και εγω το ασθενοφορο...
Nancy:Ναι γεια σας!!!Ενα ασθενοφορο παρακαλω στην οδο ταδε....
Ρεσεψιον:Eρχεται αμεσως....
Μετα απο 1 ωριτσα ηρθε και το ασθενοφο μπηκα και εγω μεσα και εκλαιγα παραλιλα..ηρθε και η αστυνομια να συλλαβει τον αλλον και φτασαμε τωρα στο νοσοκομειο...
Nancy:Σε παρακαλω Αχιλλεα μην με αφεισεις σε παρακαλω..ξερω οτι μ αγαπας....και οτι μ εκανες σε συνγχωρω..ελα καρδουλα μου ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩΩΩ!!!!
Λεω μια δυνατα ενω εκλαιγα...Μολις φτανουμε στο νοσοκομειο τον πανε στο χειρουργιο και εγω περιμενα εκει απ εξω κλαιγοντας....το κενο που ενιωθα αυτη την στιγμη και το ανγχος δεν εξηγουταν...πως να ειδοποιησω τους γονεις του?Δεν τους βρεισκω....ουτε τους αλλους...μονο τους γονεις τους θα προσπαθησω να βρω μπορει να τους εχω στις επαφες μου μου ειχε δωσει το νουμερο τους...
ΝΑ ΤΟΙΙ!!!!ΩΡΑΙΑΑ ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!
Τους περνω χτυπαει...
Nancy: Ναι γεια σας η μαμα του Αχιλλεα ειστε?
Μαμα(Αχ):Ναι ποιος με καλει?
Nancy:Η Νανσυ κυρια Αλεξανδρα...
Μαμα(Αχ):Tι εγινε κοριτσι μου ολα καλα?Ο Αχιλλεας μας μιλησε για εσενα...σε αγαπαει πολυ...μου τα ελεγε συνεχεια οταν βρισκομασταν απο κοντα και αποο τηλ...και στον πατερα του τον Πετρο τα ελεγε....
Nancy:Eμ κοιταξτε χωρισαμε....αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας..το θεμα μας ειναι ο Αχιλλεας...
Μαμα(Aχ):Τι εγινε κοριτσι μου?
Nancy:Να κοιταξτε δεν ειναι και τοσο ευκολο απο κληση να σας το πω απλα πρεπει να ερθετε αμεσως στο δημοσιο νοσοκομειο σας παρακαλω πολυ...
Μαμα(Αχ):Ενταξει ερχομαστε....
Μετα απο 1 ωριτσα περιπου τους βλεπω να ερχονται προς τα εμενα και να με αγκαλιαζουν...της εχα στειλει μηνυμα να ερθει στο χειρουργιο απ εξω...
Μαμα(Αχ):Τι εγινε????ΤΙ ΕΠΑΘΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ?
Μπαμπας(Aχ):Ηρεμισς αλεξανδρα μου....
Nancy:λοιπον...τον πατησε αμαξι εξω απο το κλαμπ που ειμασταν ολοι...ο οδηγος προσπαθησε να φυγει αλλα οι ανθρωποι οι αλλοι δεν τον αφεισαν πειραν την αστυνομια και τωρα τον εχουν στο τμημα...
Μπαμπας(Ax):Βγηκε κανενας γιατρος?
Nancy:Οχι περιμενω εδω και ποση ωρα αλλα τιποτα....ανησυχω πολυ...νομιζω δικο μου λαθος ηταν...φταιω και εγω συγουρα...
Μαμα(Αχ):Δεν φταις εσυ αγαπη μου αυτος που φταιει τωρα ειναι στο αστυνομικο τμημα οκ?ΒΓΑΛΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΑΥΤΟ!!!Ειμαστε εδω μαζι σου τωρα...πιστευω ολα καλα θα πανε...θελω να ελπιζω δηλαδη....
Μπαμπας(Ax):Να παω να παρω καφεδες?φενεται θα τους χρεαιστουμε...
Μαμα(Αχ):Παρε αγαπη μου εγω με την Νανσυ θα περιμενουμε εδω...
Σκεφτομουν τοση ωρα αν εφταιγα εγω...με ειδε που φιλιομουν με τον στελιο...αρα δικο μου φταιξιμο ηταν?Νιωθω σαν να φταιω εγω....Πανω που ειχα σταματησει να κλαιω ξανααρχησα...η μαμα του Αχιλλεα η Κ.Αλεξανδρα με ειδε και ηρθε με αγκαλιασε...μηπως οντως ηταν δικο μου λαθος που τον πατησε το αμαξι?Μπορει να θυμωσε που με ειδε με τον στελιο και επειδη δεν προσεχε να τον πατησε...γαμωτο αχιλλεα μεινε μαζι μου...Φοβαμαι...μην μ αφεινεις σ αυτον τον κοσμο μονη μου...αμα φυεις δεν θα το αντεξω...
Μετα απο λιγο ηρθε και ο μπαμπας του Αχιλλεα και μας εδωσε τους καφεδες...
Ο καημενουλης αχιλλεας
Mindy φοβαμαι..τωρα θα σε σκυλοβριζα....αλλα ξερω πως ειναι λαθος μου αυτο που εγινε...αμα δεν με ειχε δει με τον Στελιο να φιλιεμαι η ηλιθια ισως ακομα ηταν ολα οπως πριν και να μην τον πατουσε αμαξι...
ΟΟΟΟΠΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΤΤΤΤΤΤΤΤ
Τι λετε να γινει να πανε ολα καλα με τον Αχιλλεα?
Ελπιζω να σας αρεσε ως εδω παιζακια...ξερω ειμαι λιγο κακι που το εκανα αυτο χιλια συγγνωμη!!!!δεν μου ερχοταν τιποτα αλλο απο ιδεες...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟΟΟ
ESTÁS LEYENDO
i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]
Novela JuvenilΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ....ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕ...Ο ΠΗΘΙΚΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕ???Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΛΑΣΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ....