συνεντευξη χαρακτηρων...

118 5 0
                                    

Κοσμος:Ο αχιλλεας ποτε θα ξυπνησει?

Εγω:Δεν ξερω μπορει και να μην ξυπνησει...δεν κανουμε σποιλ...

Κοσμος:Εμεις θελουμε να ξυπνησει ομως τι θα γινει?

Συγγραφεας:Απλα περιμενετε και θα δειτε....

Κοσμος:Αχιλλεα ποτε θα ξυπνησεις???

Αχιλλεας:Οποτε θελω.

Κοσμος:γιατι μας μιλας ετσι?

Αχιλλεας:Επειδη θελω...

Κοσμος:Αν η Nancy βρει και ερωτευτει καποιον αλλον οσο εσυ θα κοιμασαι τι θα κανεις??

Αχιλλεας:Αμα βλεπω οτι ακομα υπαρχει κατι μεσα της για εμενα θα προσπαθησω να την διεκδηκισω ξανα αν οχι θα την αφεισω να ειναι ευτιχισμενη φυσικα...

Κοσμος:Μα δεν θες να ειναι με εσενα ευτιχισμενη?

Αχιλλεας:Θελω αλλα και παλι θα κανω τα παντα για να ειναι ευτιχσμενη...δεν πειραζει που δεν θα ειναι μαζι μου αρκει να ειναι ευτιχσμενη η αγαπη μου...

Κοσμος:Τι γλυκουλης και αμα την πληγωσει ο αλλος??

Αχιλλεας:Θα τον σκοτωσω που το δυσκολο?μεχρι και φυλακη θα πηγενα για χαρη της...

Κοσμος:Εσυ Nancy αν δεν ξυπνησει ο αχιλλεας τι θα κανεις???

Nancy:Δεν ξερω...θα προσπαθισω να προχωρισω αλλα δεν το θελω...αλλα πρεπει...

Κοσμος:Θα σου αρεσε αν ο Αχιλλεας σε διεκδικουσε παλι πισω ασχετα αν ειχες συναισθηματα για καποιον αλλον???

Nancy:Ναι γιατι ποτε δεν θα φυγουν τα συναισθηματα μου για τον αχιλλεα...θα ηταν πολυ γλυκο κιολας...

Κοσμος:Αλεξ θες την Nancy?

Αλεξ:Δεν ξερω αλλα ειναι ομορφη ωραια...παντα ηθελα μια τετοια κοπελα...

Κοσμος:Δηλαδη την θες?

Αλεξ:Δεν ξερω ακομα....

Κοσμος:Και ποτε θα ξερεις?

Αλεξ:οποτε αποφασισω πως θα ειμαι ετοιμος...

Κοσμος:Μα γιατι??Αμα ειναι ακομα ομως ερωτευμενη με τον πρωην της που ειναι σε κωμα??

Αλεξ:Θα προσπαθησω να την κανω να τον ξεχασει τελειος ομως και να ειναι ερωτευμενη μαζι μουμονο αν θα ειναι με καποιον θα ειναι με μονο με εμενα ερωτευμενη αν την θελησω και αν θελει και εκεινη βεβαια...

Κοσμος:Αχουυ τι γλυκουλης...

Αλεξ:Nαι ειμαι ο ατιμος...

Κοσμος:Ashley εσυ ποσο αγαπας τον David?

Ashley:ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΑΩ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ?

Koσμος:Kαι αμα ηταν ερωτευμαενος με αλλη και σε παρατουσε ετσι στα κρυα του λουτρου?

Ashley:Θα φαει μπουφλα...

David:Εεεεε

Ashley:Mικρη τοσο δα μωρεεεε οχι πολυυυ....

Κοσμος:David εσενα σε περασε αυτο με την Nancy?

David:Nα ειμαι ειλικρινης οχι...αλλα αγαπαω πολυ την ashley η Nancy ουτως η αλλος ειναι αδερφη μου δεν θα γινει ποτε τιποτα δεν θα το επιτρεψω εγω...οτι και να αισθανομουν ή να αισθανομαι δεν θα το επιτρεψω ποτε εχω την ashley διπλα μου την αγαπαω και με αγαπαει...

Κοσμος:Nαι μαλιστα...ο στελιος πως ειναι τι κανει περναει καλα με την κοπελα του?

David:Ναι νομιζω αλλα δεν θα δωσω αλλες πληροφοριες αμα θελετε κατι ρωτηστε τον ελευθερα στο διπλανο δωματιο ειναι...

Κοσμος:Mε τους γονεις σας τωρα τι θα γινει?

David:Tιποτα δεν το εχουμε σκεφτει ακομα αυτο...θελει να μενει στο σπιτι της με τον αχιλλεα...

Κοσμος:Aμα παιξει τιποτα με αυτον τον Αλεξ τι θα κανεις?

David:Tιποτα ισα ισα τι να κανω?θελω να ειναι με καποιο ατομο ευτυχισμενη... 

Κοσμος:Aχου σε...αυτη η ηλιθια συγγραφεα γιατι δεν τα κανει αλλιως τα πραγματα?ΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΩΜΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!!

Εγω:Xαχααχχ ηρεμιστε παιδια θα παθετε τιποτα...

Κοσμος:Eσυ θα παθεις αμα δεν τον βγαλεις απο κωμα...

Εγω:byeee σας αφεινω κοσμε τα λεμε στα κεφαλαια!!!

Χεχεχεχεχεχε!!!!


i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ