Ashley:Εμ...
Μαμα:Τι εμ?πες δεν πειραζει...
Ashley:Να...ο Αχιλλεας εφταιγε συγκεκριμμενα που χωρισαν...
Μαμα:Tι εκανε?
Ashley:Την απατησε...μετα μαλωσαν...την εψαχνε...εκεινη ηρθε σπιτι μου...μειναμε μαζι και τωρα την βρηκα σε αυτη την κατασταση...δεν ξερω τι αλλο να πω...εχω μεινει αφωνη...
Μαμα:Πωω και τα δυο παιδια ειναι ετσι...
Ηταν ετοιμη να καταρρευσει...δεν μου αρεσε αυτο που εβλεπα...με προκαλουσε και εμενα θλιψη ηθελα να κλαψω να φωναξω και να ουρλιαξω...οχι μονο για την Nancy αλλα και για τον Αχιλλεα...
Ashley:Λοιπον θα παω κατω εγω τωρα να δω τι γινεται και με την Nancy...Ελπιζω να ξυπνησει γρηγορα και ο Αχιλλεας και αυτη...
Εφυγα απο το δωματιο και πηγα κατω o Στελιος ηταν ακομα στις καρεκλες με τα χερια του στο μετωπο του....πηγα εκει....και καθησα διπλα του...
Ashley:Στελιο γιατι φερθηκες ετσι πριν?
Στελιος:Την φιλισα...
Κοιτουσε κατω στο πατωμα μολις το ειπε αυτο δεν μπορουσε να με κοιταξει στα ματια...
Στελιος:Πρεπει να εξαφανιστω απο τις ζωες σας Ashley...
Ashley:Γιατι?τι εγινε?
Στελιος:Aστο ξερω εγω...
Aslhey:Τι λες?εγινε κατι?
Μα ειναι καλα το παιδι?
Στελιος:Δεν εχει σημασια...απλα αν μεινω κιαλλο στις ζωες σας θα καταστραφουν ολα...απλα θα φυγω...
Αποκλειεται να τον αφεισω να φυγει...
Εκεινη την ωρα βγαινει απ εξω ο γιατρος επιτελους!!!Και ερχεται προς εμας....ΑΛΗΛΟΥΙΑ!!!!
Γιατρος:Λοιπον μπορειτε να δειτε τον κυριο david...ειναι μεσα ξαπλωνει θα τον πανε τωρα χυμο και μπορειτε να τον πατε σπιτι να χαλαρωσει...
Ashley:Η Nancy γιατρε ειναι καλα?
Γιατρος:Kαλα ειναι μην ανυσηχειτε...πειρε το αιμα της και τωρα ειναι σταθερη...απλα δεν ξερω ποτε θα ξυπνησει προς το παρων θα ειναι ακομα σε κωμα...
Στελιος:Ωραια μακαρι να ξυπνησειιιι...
Μετα απο 3 εβδομαδες
Ο Αχιλλεας ακομα να ξυπνησει το ιδιο και η Nancy ειμαστε στα δωματια τους συνεχεια...δεν τους αφεινουμε μονους με τιποτα...ερχομαι εδω διαβαζω,τρωω,καθομαι απλα περιμενω για οσο χρειαζεται...τα αγορια ειναι στου Αχιλλεα και εγω στης Nancys αντε κοριτσι μου ξυπνα...σε χρειαζομαστε...
ESTÁS LEYENDO
i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]
Novela JuvenilΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ....ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕ...Ο ΠΗΘΙΚΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕ???Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΛΑΣΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ....