Πρεπει να παω να αλλαξω και τον αριθμο μου τωρα...ωραια θα τους βγαλω τελειως απο την ζωη μου αυτους τους ανθρωπους....οπαα κατσε χτυπαει το τηλεφωνο τι φαση????Α ο Αφρικανος μπαμπουινος μου ειναι!!!
Αχιλλεας:Eλα ζωη μου τι κανεις πως εισαι?
Nancy:Εμ καλα νομιζω εσυ?
Αχιλλεας:Kαλα μωρο μουυυ!!!Να σου πω εισαι αυριο να παμε καμια βολτα?
Nancy:Μεσααα!!!!
Αχιλλεας:Nancy εισαι συγουρα καλα?
Nancy:Eμ ουτε εγω ξερω ρε αχιλλεα...
Αχιλλεας:Τι εγινε μικρη μου?
Nancy:Mαλωσα με τους γονεις μου...τους εχω κανει φραγη στο τηλεφωνο,τους ειπα να μην με ξαναστειλουνε λεφτα και να μην τολμισουνε να εμφαινιστουν...εγινε ενας καυγας με την μητερα μου απλα...
Αχιλλεας:Tι καυγας?
Nancy:Να θα ερχοταν εδω για καμια εβδομαδα αλλα εγω συγουρα ηθελα να τους δω...απλα...νευριασα ετσι στα ξεκαρφωτα τα πειρα...και ξερεις γιατι?ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΟΝΙΟ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ...αυτοι δεν ηταν σχεδον ποτε ολα μονη μου τα περναω...
Αχιλλεας:Eχεις εμενα ψυχη μου τι σε νοιαζει για τους αλλους?Δεν θα αφεισω κανεναν να σου κακο ποτε...
Κοκκινησα εκεινη την στιγμη που τα ελεγε αυτα...αχου τον τι γλυκος που ειναι μωλεεε...
Nancy:Το ξερω αλλα το να ειναι ενας γονιος διπλα σου ειναι διαφορετικο και εμενα μου ελειψε αυτο παρα πολυ αχιλλεα...ας πουμε οταν μαλωναμε εμεις οταν ειχαμε ολη αυτη την κοντρα δεν μου σταθηκαν ποτε....οσες φορες και να τους ελεγα....και γι αυτο ειπα στην μανα μου να μην με ξαναενοχλησει αφου τους αρεσει να ενδιαφερονται μονο για τον εαυτο τους τοτε καλα...δεν εχω κατι να πω παραπανω....
Τι αλλο να πω δεν γινοταν να πω κατι αλλο...
Ε βεβαια αφου δεν μπορεις να μιλησειςςς
Αντε παλιιιιιι τι ηθελες και εμφανιστηκες εσυυυυ παλιιιι?μια χαρα ημουν μονη...
Να μωρε ηθελα λιγο να σε βασανισω...
Σκασε λιγο τωρα ομως πραγαμτικα mindy...
Αχιλλεας:Nancy θες να ερθω απο ρκει καμια βολτα?
Nancy:Αμα θες ναι...δεν σε πιεζω μωρο μου...
Αχιλλεας:ενταξει μπορει να ερθω αργοτερα...
Τελος παντων ηρθε απο εδω περασαμε τελεια με εκανε να ξεχαστω λιγο και εκατσε να μεινει εδω για λιγες μερες για να...
VOUS LISEZ
i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]
Roman pour AdolescentsΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ....ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕ...Ο ΠΗΘΙΚΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕ???Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΛΑΣΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ....