Ashley:Τιιιιιιι και τωρα στον στελιο τι θα πουμε γαμωτοοοοο αυτος ακομα σε θελει nancy....
Nancy:δεν με νοιαζει εγω θελω τον αχιλλεα ας προσεχε ο στελιος...
Ashley:Το εχει μετανιωσει nancy για ολα αυτα που στο εκρυψε....
Nancy:Δεν με νοιαζει...
Σηκωνομαι με νευρα και γρηγορα περπαταω προς το τραπεζι μας και παω στον αχιλλεα...
Ξαναφωναζε τον οπως τον ελεγες παλια ειχε ποιο πολυ πλακα...
Θυμησε μου εσενα ποιος ζητησε την γνωμη σου mindy?
Αυτος 1-0
Ελεος...για τον σκουπιδοντενεκε εισαι τελικα...
Αχ ναι το ξερω ευχαριστω!!!
Φυγε απο το μυαλο μου!!!
Πιστεψε με αν θα μπορουσα θα εφευγα και με την πρωτη αλλα δεν γινετε βλεπεις...
Γιατι ποιος σε κραταει?
Εσυ...
Δεν σε κραταω σου δεινω το ελευθερο φυγε!!!
Ashley:Δωστου μια τελευταια ευκαιρια ή πες του τουλαχιστον οτι τον συνγχωρεσες...να μην εχει τυψεις...
Αμα εχει αυτος τυψεις εγω γινομαι αστροναυτης μαζι με την nancy
Ετσιιι μπραβο mindy!!!οχι που θα μας εχει εμας αυτος για μια ξεπετααα!!!
Nancy:Απλα με θελει ετσι για να λεει οτι εχει καποια μην ξεγελιεσαι...
Ashley:Τοσο πολυ σε αλλαξε ο αχιλλεας?
Nancy:Γιατι με ρωτας με αηδιαστικο υφος και με κοροϊδευτικο?
Ashley:Επειδη ρε nancy μπαμπουινο τον κατεβαζες μαλακα τον ανεβαζες...
Nancy:Και ακομα το κανω...αλλα με γλυκο τροπο τωρα....μερικες φορες...
Ashley:Α καλα εσυ ερωτευτηκες για τα καλα....
Nancy:Ουτε καν απλα τον θελω...
Ashley:Κοιτα μωρε πως αλλαζει ο κοσμος...
Λεει κοιταει κατω πιανει το ποτηρι της και χαμογελαει στραβα?δεν ξερω πως καπως ετσι...
Παρεα αγοριων
Αχιλλεας POV
Αχιλλεας:Μαγκες τα εχω με την nancy...Στελιος:ΤΙ?
David:Οπαα μπραβοο ρε και δεν στο ειχα...
Στελιος:ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣΠΟΥ ΕΣΥ ΚΑΙ Η NANC?
Αχιλλεας:Απο εκει που ως εκει που κλανει η αλεπου ρε φιλαρακι δεν καταλαβα υπαρχει θεμα?
Θα πεχτει ξυλο τωρα το βλεπω...
Στελιος:ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΑΚΟΜΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΓΑΜΩΩΩΩ!!!
Αχιλλεας:Ας προσεχες μπρο σκασε τωρα επειδη ερχονται...
Του λεω μια.με θυμωμενο υφος και κοιταω τα κοριτσια που ερχινται με τα ποτα...
Αχιλλεας:Καλως τες...
Λεω και πιανω την nancy απο την μεση...και την φιλαω...ναι μπροστα στον στελιο δεν θα κολωσω...
Μολις γυρισα τον ειδα να κοιταει και ημουν σε φαση εμ οκευ θα δουμε τωρα ποιος παιζει καλυτερα μπρο μου...
Nancy:Ωριστε οι βοτκες παιδια....
Στελιος:Ευχαριστουμε...
Λεει και της χαμογελαει ο ηλιθιος κοιτα τονννν μου ερχετε να του σπασω τα μουτρααα!!!
Nancy:Εμ τιποτα βρε σιγα...
Λεει και χαμογελαει αμηχανα?
Αχιλλεας:Μωρο μου παμε να χορεψουμε?
Nancy:Εμ αχιλλεα ειμαστε με τα παιδια...
Λεει και κοιταω εγω μετα με θυμο τον στελιο...
Ashley:Δεν πειραζει πηγεντε σιγα...μια χαρα περναμε αν χρειαστουμε κατι θα σας φωναξουμε....
Στελιος:Καλα καλα επειδη εγω αποκλειεται να κατσω να ακουσω αυτες τις μαλακιες και αποκλειεται κιολας να κρατησω το φαναρι παω να βρω καμια μπαι παιδια...
Λεει και φευγει με νευρα ε καλα να παθει δεν του φταιει κανεις...
Ε βεβαια ποιος να του φταιει?
Εσενα τωρα μιτσο ποιος σε εφερε?
Το μυαλο σου αγορι μουυυ και απο που και ως που μιτσο?
Γιατι δεν σ αρεσει?
Οχι βεβαια θελω κατι να ποιο...χμμμ ποιο βασιλικο!!!
Πολλα θες μου φενετε σκασε τωρα!!!παιρνω την nancy απο το χερι και την φερνω στην πιστα....αρχιζω την πιανω την μεση για να χορεψει και συτη χορευει προκλητικα πανω μου...γαμωτο θελω να την φιλησω....πως να αντισταθω?
Να μου πεις μαζι ειμαστε γιατι δεν το κανω ε? Εγω θα σου πω πως θελω να περασω λιγο δημιουργικο χρονο μαζι της επειδη αμα την φιλαω γενικα της κανω συνεχεια τετοιες βλακειες θα νομιζει οτι την θελω μονο για το κρεβατι...εκεινη την στιγμη πιανεται απο τον σβερκο μου και με φιλαει...εγω δεν εκανα τιποτα απλα ανταπεδωσα δεν μπορουσα να της αντισταθω και δεν ηθελα να της αντισταθω κιολας...χορευαμε και φιλιομασταν ταυτοχρονα...δεν φυγαμε λεπτο ο ενας διπλα απο τον αλλον...Οοοπααα κατττ!!!
Τι λετε να εγινε μετα?
Ελπιζω να σας ως εδω παιζακια!!!τα λεμε στο επομενο!!!❤❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]
Novela JuvenilΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ....ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕ...Ο ΠΗΘΙΚΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕ???Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΛΑΣΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ....