Στελιος:Ευχαριστω...Γεια σου Αshley
Nancy:Τι θες?Για ποιο πραγμα θες να μιλησουμε?
Στελιος:Μπορουμε λιγο μονοι?
Nancy:Οτι και να ειναι πες το μπροστα στην Ashley δεν εχω κατι να της κρυψω
Μωρε μια χαρα εχεις αλλα τελος παντων
Το ξερω mindy αλλα ειναι δυσκολο να της το πω...
Σιγα το δυσκολο οι πρωτοι εισαστε που ερωτευτηκατε βρε ή οι τελευταιοι?
Ειναι δυσκολο να της πω οτι ερωτευτηκα τον αφρικανο μπαμπουινοοοο!!!!
Καλα ντε μην δαγκανειςς!!!
ΣΚΑΣΕΕ!!!!
Στελιος:M ακους ε!!!
Nancy:ελα σ ακουω σορρυ...κατι σκεφτομουν
Στελιος:Λοιπον οπως ελεγα...θελω να ξαναειμαστε μαζι...εστω και αυτους τους λιγους μηνες που μου μενουν για εδω απλα θελω να τους ευχαριστηθω μαζι σου!!!
Nancy:Κοιτα στελιο...για την ακρηβεια ελα μεσα λιγο στο δωματιο μου να μιλησουμε
Η Ashley με κοιτουσε με ενα υφος λες και υποψιαστηκε οτι της εκρυβα κατι...τελος παντων παω στο δωματιο μαζι με τον στελιο και αρχιζουμε συζητηση...
Nancy:Κοιτα στελιο... ειναι καπως δυσκολο ολο αυτο επειδη ειμαι ερωτευμενη πλεον με καποιον αλλον...ουτε η ashley το ξερει και θα σε παρακαλουσα να μην πεις τιποτα πουθενα...
Στελιος:Mε ποιον?
Nancy:Δεν θα σου πω...
Εκεινη την στιγμη με ποιανει απο τον καρπο του χεριου και λιγο με σφυγγει...
Στελιος:Πες μου!!!
Nancy:Οχι δεν σου λεω...και ασε το χερι μου με πονας...
Το χερι μου το αφεισε και βγηκε οργισμενος μεσα απο το δωματιο και απο το σπιτι...χτυπαει δυνατα την εξωπορτα και η ashley με κοιταει σε φαση τι επαθαν αυτοι οι δυο τωρα...
Ashley:Τι εγινε?
Nancy:Τιποτα...
Ashley:Πως τιποτα αυτος εφυγε νευριασμενος...
Nancy:Ε απλος λιγο μαλωσαμε δεν εχει σημασια τεσπα εσυ τι νεα πως τα πατε με τον david?
Ashley:Καλα ενταξει τελος παντων εμ εγω λεω να φυγω επειδη πολυ καθησα ειμαι απο το πρωι εδω και θα αναρωτιουνται οι γονεις μου που ειμαι...
Ε βεβαια ολοι εχουν μια κανονικη οικογενεια μονο εγω δεν εχω...
Πωωωω μην γινεσαι DRAMA QUEEN τωρα μια χαρα ειχαμε την τρελα σου αμα γινεις drama queen υπαρχει και ο καδος σου θυμιζω απλα 😂
BẠN ĐANG ĐỌC
i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]
Teen FictionΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ....ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕ...Ο ΠΗΘΙΚΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕ???Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΛΑΣΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ....