Τον φιλαω και στον μαγουλο και παμε με την ashley στις τουαλετες...τοτε... Τοτε σκεφτηκα να της πω τι εγινε με τον στελιο....
Nancy:Θελω να σου πω τι εγινε και αργησα..
Ashley:Τι εγινε?
Νancy:Eμ με επιασε ο στελιος και μου μιλησε...καταλαβε οτι τα εχω με τον αχιλλεα...
Ashley:Ooυυ και τι ειπε?
Ξεφυσηξα και της εξηγισα οτι εγινε με καθε λεπτομερια...
Αshley:Σου ειπα Nancy οτι μετανιωσε....
Nancy:Δεν με νοιαζει πλεον ashley...
Ashley:Καλα εγω απλα ειπα....
Λεει και κανει την απορημμενη...
Nancy:Αντε παμε μεσα...
Ξεκιναμε για να παμε μεσα...ετσι οπως παμε αυτο το θεαμα που αντικριζουμε και οι δυο δεν εξηγειται...ο David να φιλιεται με αλλη και δεν του το ειχα...και ο αχιλλεας ελειπε πες μου οτι δεν το κανει και αυτος αυτο....πραγματικα...Η ashley παει με φορα προς τον David και τον χαστουκιζει...
Ashley:ΜΑΛΑΚΑ!!!ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ!!!
Λεει κια περνει την τσαντα της και γενικα ολα τα πραγματα της αλλα εγω της πιανω το χερι...
Nancy:Περιμενε να βρω λιγο και τον Αχιλλεα...
Ashley:Καλα παμε...
Ανεβαινουμε στον πανω οροφο του κλαμπ και κοιταμε παντου...
Ashley:Εμ Nancy....
Mε σκουνταει μια και μου κανει νοημα να κοιταξω μπροστρα μου...Ε ΟΧΙ ΓΑΜΩΤΟ...ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ....ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΥΑΛΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ Η ΑΛΛΗΝ....Παω προς τα εκει και τραβαω απο πανω του την αλλη...
Αχιλλεας:Νancyyyy?????????????????
Με κοιταει με ενα υφος παρεξενεμενο...και εγω του ρειχνω ενα χαστουκι που τον εκανε να πιασει το μαγουλο του απο τον πονο....
Nancy:Μετα ελεγες τον στελιο...Μαλακα...ηταν που δεν με αφεισεις ποτε γαμησου με οποια θες λοιπον αλλα εμενα ξεχναμε!!!!αι στο διαολο σε πιστεψα κιολας οτι δεν θα με κανεις ετσι οπως οι αλλοι...
Αχιλλεας:Nancy περιμενε να σου εξηγισω...
Παω να φυγω αλλα μου πιανει το χερι...γυρνα μια και τον κλωτσαω στα τετοια του...και του ρειχνω παλι ενα χαστουκι..ναι γιναμε θεαμα σε ολο το κλαμπ τελειο?
Αμαν ρε παιδακι μου και εσυ
Οπα μας θυμιθηκες?
Μα δεν σε ειχα ξεχασει βρε!!ηρθα για να τον βρισουμε μαζι και να μην ησουν μονη σου...
Χαχαχαχα αρε mindy!!!
Tελος παντα γυρναω φευγω πιανω την ashley απο τον καρπο του χεριο και παμε εξω απο το κλαμπ με γρηγορα βηματα...
Ashley:Εισαι καλα?
Δεν μιλουσα...εβγαλα το κινητο απο την τσεπη μου και πειρα τηλεφωνο ενα ταξι...
Nancy:Ναι γεια σας ενα ταξι στο κλαμπ Κοκκινος παραδεισος
Ταξιτζης:Μαλιστα...
Ashley:Nancy λυπαμαι...
Nancy:Μην λεπασαι...ο φακ λιγοτερο πονεσε οταν με αφεισε ο στελιος...
Ashley:Καταλαβαινω...Ενταξει εγω και ο david θα τα ξαναβρουμε ριναι συγουρο για εσας ειναι λιγο χλωμο ε?
Nancy:Πολυ οχι λιγο ashley...4 μηνες σχεση...γαμωτο...και αυριο αρχιζαμε το σχολειο...τελευταια χρονια...
Ashley:Θα γνωρισεις αλλον μην ανγχωνεσαι καλυτερο απο τον Αχιλλεα και τον στελιο...
Nancy:Προς το παρων μακρια απο αυτα για λιγο καιρο...παμε λιγο απο το σπιτι μου με τον αχιλλεα να παρω τα πραγματα οταν φτασει το ταξι και μετα μπορω να ερθω σπιτι σου???
Ashley:Φυσικα τι ειναι αυτα που λες...
Ερχεται το ταξι και μπαινουμε μεσα λεμε την διευθηνση του βλαμμενου και παω να παρω τα πραγματα...βγαζω τα κλειδια ανοιγω
Και μπαινω μεσα...παω πανω στο δωματιο μαζευω τα πραγματα οσο πιο γρηγορα μπορω...Αχιλλεας POV
Μολις εφυγε η Nancy ετρεξα να την βρω...δεν την βρηκα εξω...γαμωτο που να ηξερε οτι η αλλη μου την επεσε αλλα και εγω ο μαλακας δεν επρεπε να αντιδρασω ετσι και εγω ο ηλιθιος... την αγαπαω την nancy την αγαπα την nancy...που μπορει να εχει παει???ΤΟ ΒΡΗΚΑ!!!ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!!!ΟΟΟΠΑ ΚΑΤΤΤ
Τι λετε να εγινε μετα στο σπιτι?
Θα την βρηκε ή προλαβε να φυγει η nancy???
Ελπιζω να σας αρεσε ως εδω παιζακια τα λεμε στο επομενο❤❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]
Novela JuvenilΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ....ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕ...Ο ΠΗΘΙΚΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕ???Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΛΑΣΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ....