ΠΙΤΣΕΣ!!
Αντεεε γειααα ρεεε θα φαω τωρααα....
ΚΑΙ ΕΦΩΣΟΝ ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΗΣΑ παρατηρησα οτι διπλα τα παιδια εχουν αποκοιμηθει ολοι και εμεινα μονη σαν το λεμονι...τι ηλιθιοι...κατσε να κοιμηθω και εγω τοτε στην αγκαλιτσα του αχιλλεουκο μου!!!Και αφεινομαι σε εναν ωραιο και γλυκουλη υπνακο στην αγκαλια του αγοριου μου...
Νομιζα θα πεις του αγγουριου σου
Ναι συνεχιζουμε...
Την επομενη μερα
Αιιιιι γαμω τον ηλιο μου μεσα!!!!οι κουρτινες καλε!!!Και απ οτι καταλαβενεται μολις ανοιξα τα ματια μου αντικρισα τον ωραιο και σπαστικο ηλιο!και ναιπ ειναι καλοκαιριιι ουλαλααααα το ειχα πει αυτο?δεν θυμαμαι...ΤΕΣΠΑ!ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Ο ΓΕΑΑΑ!!!
Σηκωνομαι βαριεστημενα και διπλα μου βλεπω τους αλλους ακομα να ειναι σε κατασταση δεν θελω να σηκωθω απο τον ωραιο μου υπνο...sad...why?σηκωνομαι εγω λοιπον και παω να φτιαξω εναν καφε...μολις τον βαζω στην καφετιερα και τον φτιαχνω γυρναω και βαζω παγακια μετα νερο και μολις γυρναω προς την μερια της πορτας και βλεπω τον david να μου χαμογελαει...
Και τι θες να σου κανει μωρη?
Τιποτα?δεν γινετε?
Δεν γινετε να τα εχουμε ολα δικα μας😅
Α στο διαολο και εσυ κωλοmindy ξανακοιμησου...
David:Καλημερα τι κανεις?
Nancy:Καλημερα...να εδω εναν καφε να ξυπνησω εσυ?
David:Μολις ξυπνησα...για την ακρηβεια δεν κοιμηθικα καν...
Λεει και μετακινειται προς το τραπεζι της κουζινας και καθεται...εμ οκ?
Nancy:Μαλιστα παω μεσα στον αχιλλεα...
David:Και δεν πας...αφου με αποφευγεις ουτως η αλλος...πηγενε ωπου θελεις...
Νανσυ:Δεν σε αποφευγω μην λες βλακειες...
David:Α ναι?και τοτε γιατι δεν μου μιλας καθολου?
Νανσυ:Επειδη τυχαινει...δεν ειναι κατι συμαντικο...
David:Νανσυ...
Γυρναω τον κοιταω με ερωτιματικο βλεμμα...
Κανω τον καφε μου και παω να φυγω απο την πορτα να παω μεσα στα παιδια...βλεπω τον Αχιλλεα ξυπνιο οποτε παω εκει...
BẠN ĐANG ĐỌC
i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]
Teen FictionΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ....ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕ...Ο ΠΗΘΙΚΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕ???Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΛΑΣΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ....