Κεφαλαιο 28

97 7 0
                                    

Mindy φοβαμαι..τωρα θα σε σκυλοβριζα....αλλα ξερω πως ειναι λαθος μου αυτο που εγινε...αμα δεν με ειχε δει με τον Στελιο να φιλιεμαι η ηλιθια ισως ακομα ηταν ολα οπως πριν και να μην τον πατουσε αμαξι...

Δικο μου λαθος ηταν...δεν επρεπε να γινει γαμωτοοοο...

Εκεινη την ωρα βγαινει ο γιατρος και ερχεται προς τα εμας....

Γιατρος:Ειστε συγγενεις του Αχιλλεα?

Μαμα(Αχ):Μαλιστα ολα καλα ειναι γιατρε?

Γιατρε:Λοιπον...ο Αχιλλεας ειναι σε δυσκολη κατασταση γενικα...τωρα θα μεινει σε κωμα με μηχανηματα τον εχουμε συνδεσει...αλλα δεν ξερουμε ποτε θα ξυπνησει...

Οχι...οχι...οχι....οχι....οχι....οχι....ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ....ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moλις το ειπε αυτο ο γιατρος εγω επεσα κατω στο πατωμα με τα γονατα και αρχισα να κλαιω...ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!!!!!!!!!!!!!!!

Μαμα(Αχ):Γιατρε σας φυγετε ευχαριστουμε πολυ...

Μολις με βλεπει ερχεται προς τα εμενα...

Μαμα(Αχ):Aγαπη μου ηρεμισε ελα ελα....ηρεμισε...

Συνεχιζω να κλαιω αλλα σηκωνομαι...

Nancy:Kυρια Αλεξανδρα εγω φταιω που ειναι σ αυτη την κατασταση συγγνωμη....

Μαμα(Αχ):Δεν φταις εσυ ηρεμισε...

Nancy:Εγω φταιω...εγω τον πονεσα...με ειδε να φιλιεαμαι με αλλον και εκνευριστηκε λογικα...εγω δεν τον ηθελα τον αλλον τον εσπρωχνα...αλλα λογικα δεν το παρατηρησε τον ειδα...ειχα ανοιξει τα ματια μου...εφυγε νευριασμενος και μετα τον ειδα πεσμενο κατω...

Σηκωνομαι ετσι και φευγω τρεχοντας δεν αντεχα...Ακουσα την μαμα του να φωναζει...νομιζω αποφασισα να βαλω τελος στην ζωη μου αυτο ηταν...τον πονεσα και εμεινε σε κωμα...ετσι θα πονεσω και εμενα...

Φευγω γρηγορα στον δρομο και παω σπιτι της Ashley...πλεον μαχαιρι εχει δεν ειναι κατι δυσκολο...απλα θα παω στην μπανιερα...

Το εχω αποφασισει...εγω διελυσα την ζωη τους...και των γονιων του και των φιλων του και την δικια του...την δικια μου ολωνων...

Μπαινω μεσα και παω να παρω ενα μαχαιρι παω μετα πανω στην μπανιερα καθομαι μεσα και αρχιζω...Μετα απο λιγο αρχιζα να ζαλιζομαι και να κλεινουν τα ματια μου...Ξαφνικα ολα γυρω μου εγιναν μαυρα...

Ashleys POV

καλα η Nancy που ειναι?εχω να την δω εδω και 3 ωρες...α να τος ο Στελιος....ας παω να τον ρωτησω επειδη αν θυμαμαι καλα μαζι ηταν....

Ashley:Στελιο που ειναι η Νανσυ την εχεις δει καθολου?

Στελιος:Μαζι ειμασταν πριν κανα τριωρο αλλα δεν ξερω τωρα που ειναι εχει εξαφανιστει...

Ashley:Kαλα...μπορεις να με πεταξεις μεχρι το σπιτι μου να δω αν πηγε εκει?

Στελιος:Ο david δεν μπορει?

Ashley:Οχι και δεν απανταει και στα τηλεφωνηματα μου η Nancy...το εχει κλειστο...την εχω παρει τοσσες φορες....

Στελιος:Ελα παμε εχω μηχανη ομως...

Ashley:Δεν πειραζει παμε γιατι αισθανομαι οτι κατι εγινε....

Ανυσηχω οντως τωρα...αμα ειναι καλα ή οχι....Μολις φευγουμε απο το κλαμπ παμε αμεσως στο σπιτι μετα απο καμια ωρα δηλαδη....και ανοιγω και μπαινουμε μεσα...

Ashley:ΝANCY!!!ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?

Στελιος:Nancyyy!!!!!!!!

Αshley:Μα καλα που ειναι?

Στελιος:Noμιζω εδω ειναι απλα δεν θα ακουει επειδη η τσαντα της ειναι στον καναπε...

Ashley:Καλα πηγενε να κοιταξεις λιγο πανω...επειδη απλα μπορει να την αφεισε και να εφυγε...

Στελιος:Ναι σωστα....

Aνεβαινει πανω ο Στελιος ψαχνει και εγω απλα ειμαι κατω....

Στελιος:ASHLEY!!!!ΕΛΑ ΠΑΝΩ ΑΜΕΣΩΣ!!!ΚΑΛΕΣΕ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΤΩΡΑ!!!!

Ashley:Τι εγινε καλε?

Στελιος:KAΛΕΣΕ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΜΟΥ!!!!

Παω πανω να δω τι εγινε και αυτο που βλεπω ειναι απλα φριχτο....ΤΙ?ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ?Μενω για λιγο σοκαρισμενη δεν μπορω να το πιστεψω...

Στελιος:Γαμωτο Ashley καλεσε ασθενοφορο γαμω το σπιτι μου γαμω...

Ερχεται με ταρακαουναει...Εγω δεν μπορουσα να κουνηθω ειχα μεινει κοκκαλο...

Ashley:Ναι ναι παω...

Πενω αμεσως στο νοσοκομειο τηλεφωνο και απο λεπτα σε λεπτα θα ειναι εδω...

Κοιταω μια τον Στελιο και αρχιζω να δακρυζω...

Ashley:Γιατι το εκανε αυτο...γαμωτο...δεν ηταν τοσο κακα τα πραγματα...αλλα και να ηταν δεν επρεπε να το κανει...

Ο Στελιος με κοιταει αλλα δεν μπορει να πει τιποτα....

Στελιος:Θα γινει καλα...

Ashley:Aμφιβαλλω εχει περασει πολυ ωρα λογικα...και το ασθενοφορο ακομα να ερθει...

ΟΟΟΠΑΑΑΑΑΑ ΚΑΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ

Τι λετε να γινει μετα?

Θα σωθει η Nancy?

Ελπιζω να σας αρεσε παιζακια μου!!!!ξερω συγνωμη ηταν χαλια κεφαλαιο και χαλια ιδεα αυτο που σκεφτηκα...μην με μισεισεται σας παρακαλω....

i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin