Κεφαλαιο 9

158 11 0
                                    

Ετσι σηκωθηκα και πηγα στον στελιο για να μην αρχιζει και λεει βλακειες οτι πεινω πηγα καθισα διπλα του και με επρνε αγκαλια ειχε βαλει το ενα χερι του πισω απο την μεση μου....παραλληλα εβλεπα και τον αχιλλεα φενοταν εκνευρισμενος με κατι δε ξερω με τι αλλα γιατι με νοιαζει εμενα ξαφνικα για τον μπαμπουινο?Σηκωνεται αποτωμα και λεει κατι στον david...εγω οταν απομακρυνεται λιγο απο την παρεα εφυγα απο την αγκαλια του στελιο και αρχισα να τρεχω προς αυτον...και τον σταματησα... 

Αχιλλεας:Τι θες?

Nancy:Τι εχεις?

Αχιλλεας:Τιποτα να μην σε νοιαζει...

Nancy:Οκαυ εγω φταιω που νοιαζομαι κιολας μαλακα!!!

Αχιλλεας:Α αληθεια νοιαζεσαι?Ναι σε ειδα πως νοιαζεσαι ρε ευχαριστω πολυ....

Nancy:Τι εννοεις Αχιλλεα?Πως θες να νοιαζομαι ισως?Δεν καταλαβα τι θες να πεις..

Αχιλλεας:Τιποτα

Nancy:Αι στο διαολο μαλακομπαμπουινε εγω φταιω που νοιαζομαι ρε!!!

Παω να φυγω και ετσι πως παω να φυγω με ποιανει το χερι και μου λεει...

Αχιλλεας:Συγνωμη

Δεν το δεινω σημασια περνω το χερι μου και παω παλι στην παρεα καθομαι διπλα στον στελιο και αρχιζουμε να φιλιομαστε!!!!Ναι τον συνγχωρεσα δεν μπορω να του κρατησω κακια..ΟΜΓΓΓ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...

Nancy:ΣΤΕΛΙΟΟΟΟΟ ΣΗΚΩΩΩΩ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑ ΝΑ ΧΟΡΕΨΟΥΜΕΕΕΕΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΙΙΙ

Στελιος:Σιγα βρε αγαπη μου

Τον σηκωσα με το ζορι δεν σηκωνοταν....να φαει σκατα...Αρχισα να τσιριζω αλλαμετα ηρεμισα και τον επιασα γρηγορα απο τον σβρκο και αυτος με επιασε απο την μεση και χορευαμε αγκαλια αλλα μετα αρχισε ενα πιο γρηγορο τραγοδι και απομακρυνθηκα απο αυτον λιγο και χορευα απλα μαζι του κουνιομουν πανω του δεν ειχα ξεκολλησει λεπτο ΗΤΑΝ ΤΟΣΣΟ ΓΑΜΑΤΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ...μετα αρχισαμε να φιλιομαστε στην πιστα δεν μας ενοιαζε τιποτα πραγματικα εκεινη την στιγμη...αυριο θα πηγεναμε ταξιδι ολοι μαζι και αυτο θα ηταν το ποιο υπεροχο πραγμα!!!Να ειμαι με το αγορι μου δηλαδη στις διακοπες...

Nancy:Σαγαπαω!!!

Στελιος:Και εγω μικρη μου!!!

Μετα πηγαμε και κατσαμε παλι με τα παιδια αλλα ταυτοχρονα με επιανε απο την μεση αγκαλια...Και καθομασταν ολοι μαζι γελουσαμε λεγαμε βλακειες αλλα δεν ξερω γιατι ενιωθα ασχημα που δεν ειναι ο αχιλλεας...

i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن