Κεφαλαιο 29

96 7 0
                                    

  Ashley:Aμφιβαλλω εχει περασει πολυ ωρα λογια...και το ασθενοφορο ακομα να ερθει...  

Στελιος:Nα τοι ηρθαν...

Ακουγαμε θορυβο απο το ασθενοφορο...Παω ανοιγω...

Γιατρος:Που ειναι το κοριτσι?

Ashley:Πανω στην μπανιερα δεν πειραξαμε τιποτα...

Ερχεται και ο Στελιος απο πισω μου και με αγκαλιαζει για να ηρεμισω...Επειδη κλαιω και δεν μπορω να σταματησω με τιποτα...τι θα πουμε τωρα στον Αχιλλεα?Αμα το μαθει θα γινει χαμος...

Ashley:Στελιο τι θα πουμε στον Αχιλλεα?

Στελιος:Θα δουμε κατσε τωρα να δουμε αν θα γινει καλα η Nancy και βλεπουμε μετα γι αυτον...

Βλεπω που κατεβαζουν το σωμα της..ανατριχιαστικο μπορω να πω...αλλα δεν ξερω...Την μετεφερναν στο Ασθενοφορο...

Ashley:Παω και εγω...

Στελιος:Οκ ερχομαι και εγω...

Γιατρος:Eνας μονο μπορει να ερθει μεσα στο ασθενοφορο παιδια...

Στελιος:Oκ εγω θα ερθω με την μηχανη...

Ashley:Kαλα...

Μπαινουμε μεσα στο ασθενοφορο και παμε για το νοσοκομειο...στο χειρουργιο συγκεκριμμενα...Μολις φταντουμε ανοιγουν τις πορτες και βγαζουν γρηγορ γρηγορα την Nancy...Κατεβαινω και εγω και τους ακολουθω...σε καποια φαση οταν σταματαμε εξω απο το χειρουργια σταματαει και ο γιατρος...

Γιατρος:Σας παρακαλω πρεπει να καθησετε εδω...απαγορευεται μεσα....Ε ΕΣΥ ΦΩΝΑΞΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ!!!ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΧΑΡΑΚΩΘΗΚΕ!!!

Ashley:Μπορει να γινει καλα?

Γιατρος:Θα δουμε...μακαρι να πανε ολα καλα...θα σας ειδοποιησουμε...ειδοποιηστε και τους γονεις της σας παρακαλω πολυ...

Ο γιατρος μπαινει μεσα και ερχονται κιαλλοι απο πισω του...πλεον ολοι ειναι γυρω απο την Nancy και προσπαθουν να την σωσουν...

?:Τι εγινε?

Γυρναω και βλεπω τον στελιο...

Ashey:Αι στο καλο σου...με τρομαξες...μεσα την εχουν...

Την επομενη μερα

Ακομα δεν βγηκε κανεις απο μεσα και ειδη ξημερωσε...εχουμε και σχολειο...αλλα κανενα νεο και απο τον Αχιλλεα ρε παιδι μου...δεν ξερω καν που ειναι και τι κανει....Βλεπω διπλα μου τον Στελιο να μην εχει κλεισει ματι ολη την νυχτα...εγω κοιμηθικα λιγο...δεν αντεξα...

i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt