Κεφαλαιο 33

100 6 0
                                    

Ashley:Ρε Nancy δεν τρως τιποτα...πρεπει να φας....εχεις αδυνατισει...

Ναι η αληθεια ειναι οτι δεν τρωω...δεν εχω καν ορεξη...

David:Αδερφουλα θα φας...αλλιως θα τα πω ολα στον αχιλλεα οπππταν ξυπνησει...

Nancy:Ναι θα νοιαστει πολυ νομιζεις...κατσε να θυμηθει τι εγινε και θα με μισησει στο αψε σβησε...

Λοιπον....με τον david εχουμε συνηθισει την αδερφοτητα απο τοτε...εχουμε ερθει πολυ κοντα...δεν ξερω γιατι...θα μου πειτε αδερφια ειστε...και ναι τωρα πρεπει να κοιταξω και εγω την ζωη μου...

David:Αδερφουλα μ πρπεει να προχωρισεις παρακατω....αν δεν...αν δεν...αν δεν ξυπνησει ο Αχιλλεας ποτε???

Nancy:Θελω να τον περιμενω...δεν μπορω να προχωρισω χωρις αυτον...αλλα θα με μισησει μολις θυμηθει τι εγινε...

Και ναι αυτο το λεω για τον στελιο και εμενα...ακομα μου ερχετε στο μυαλο μου η εικονα του ατυχηματος...ακομα το σκεφτομαι δεν μπορω να μην τον σκεφτομαι τον αγαπαω...βλεπω εφιαλτες συχνα και ξυπναω...οι χαρακες δεν εχουν φυγει εχουν μ2ινει σημαδια...

David:Προχωρα Nancy....ουτως η αλλος την κηδεμονια σου την πειραν οι γονεις μου...μας εξηγισαν την κατασταση...εισαι παιδι τους,ειμαστε παιδια τους κανονικοτατα...ολα εχουν αλλαξει...αλλαξε και εσυ αγαπη μου...

Ashley:ΣΟΥ?

David:Ω...ελα τωρα ζηλιαρα μου αδερφουλα μ ειναι...ξερεις οτι μονο εσενα θα αγαπαω παβτα...

Λεει και στριβει να την φιλισει...μετα απο λιγο απομακρυνονται και περνουν κοματι πιτσα 1 και οι δυο...θυμηθηκα τωρα τον αχιλλεα και εμενα γαμωτο...βουρκωσα...

Τα παιδια εκατσαν αγκαλια...και ανοιξαν την τηλεοραση...εγω εκατσα απλα και χαζευα και εγω τηλεοραση...τοτε χτυπαει η πορτα...

ΝΤΟΥΚΚ ΝΤΟΥΚΚΚ...

Nancy:Παω να ανοιξω....

Σηκωνομαι και παω να ανοιξω μολις ανοιγω βλεπω τον στελιο και την κοπελα του την Μελινα...

Α τελεια ολοι μαζι και ο ψωριαρης χωρια...

Μελινα:Γειααα

Ερχεται και φιλιομαστε σταυρωτα...με συμπαθει πολυ η κοπελα του δεν ξερω γιατι...με τον στελιο αγκαλιαστηκαμε...φιλικα!

Στελιος:Γεια πριγκιπισσα...

Nancy:Γειαα εκατε περαστε μεσα...

Κανω στην ακρη να περασουν και περνανε μεσα πανε καθονται και αυτοι στους καναπεδες...και εγω μαζι τους απλα στην ακρουλα...και ξεκινησαμε ολοι μαζι να βλεπουμε ταινια...αυτοι σε καποια φαση αρχισαν να φολιουνται...

David:Μωρο μου!!

Ashley:Αγαπη μου!!!

Ελεγαν μεσα στα φιλια τους...

Μελινα:Ζουζουνακι μου σαγαπαω οσο τιποτα!!

Στελιος:Εγω να δεις...

Εγω σε καποια φαση σηκωνομαι χωρις να καταλαβουν τιποτα και περνω την ζακετα μου το κινητο μου και βγαινω εξω...περπαταω περπαταω και καθομαι σε ενα παρκακι σε ενα παγκακι εκει περα και εβαλα τα ακουστικα μ να ακουσω μουσικη...

Τοτε νιωθω σαν καποιον να με σκουνταει...

Γυρναω και βλεπω καποιο παιδι...γυρω στα 20...

Βγαζω τα ακουδτικα και του κανω νοημα...

Nancy:Τι ειπες??

?:Εχεις αναπτυρα???

Nancy:Δεν καπνιζω...

?:Μαλιστα ευχαριστω πολυ...γιατι πηγες να κλαψεις πριν??

Nancy:Δεν ειναι δουλεια σου...

?:Παρεπιπτωντος αλεξ...

Λεει και μου δεινει το χερι του...

Nancy:Χαρηκα...

Αλεξ:Το ονομα σου???

Nancy:Μπαα...

Αλεξ:Ω...ελα τωρα εγω στο ειπα...

Nancy:Χαχαχαχα αντε καλα nancy....πρεπει να φυγω να.παω στην πσεεα μου θα με περιεμενει...

Παω να φυγω αλλα φωναζει απο πισω...

Αλεξ:Περιμενε περιμενε οριστε το τηλεφωνο μου παρε με οποτε θες παρεα ή οποτε μπορεις γενικα...θα το εκτιμουσα...698******

Του χαμογελαω και περνω το νουμερο του...

Nancy:Ενταξει...

Γυρναω και παω σπιτι...

ΟΟΠΑΑΑ ΚΑΤΤΤ
Δεν το περιμενατε ε?

Χεχεχεχε παιδακια μου γλυκα εσεις!!!!

Αλεξ

Μελινα

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Μελινα

Ελπιζω να σας αρεσε ως εδω παιζακια τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο!!!

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Ελπιζω να σας αρεσε ως εδω παιζακια τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο!!!

i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt