κεφαλαιο 37

103 8 0
                                    

Αχιλλεας:Γιατι τυφλη ειναι?

Νανσυ:ηρεμισε αγαπη μου απλα δεν κοιτουσα...

Αχιλλεας:Νανσυ μην με τρελενεις φενονται κανονικα οτι ειναι χαρακες και αυτες ειναι και πιο καινουριες κιολας...ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΕΣ ΑΥΤΟ??ΠΑΙΔΙΑ ΦΥΓΕΤΕ ΛΙΓΟ ΤΩΡΑ....

Ashley:Αχιλλεα ηρεμισε σημερα βγηκες απο το νοσοκομειο δεν θελουμε να ξαναπαει κανεις απο τους δυο...

Γυρναει με ενα ερωτιματικο βλεμμα...βλακεια ειπες βρε ashley...γαμω...

ΤΗΝ ΒΑΨΑΜΕ ΜΕΛΑΝΗ ΙΙΙΙΙΙΙ ΠΑΕΙ ΚΑΗΜΕΚΑΜΕΕΕΕ ΚΑΗΜΕΝΗΗΗ

Εχεις δικαιο καηκες απο τον ηλιο εσυ....

ΡΕ ΗΛΙΘΙΟ ΒΟΔΙ ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ ΘΑ ΝΕΥΡΙΑΣΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΜΩΡΗ ΓΙΔΟ

I know it my girl...

Τα παιδια λοιπον φευγουν ο david δεν κεει κατι απλα πανε μεσα στην κουζινα...θα εχουν και να φανε...να σας πω κατι??πεινασα....

Αχιλλεας:Τι εννουσε πριν η Ashley νανσυ???σε ρωταω τωρα χαλαρα ελα πες μου δεν υα γινει κατι...

Νανσυ:Θα γινει...θα νευριασεις...ασχετα που εισαι ειδη...

Αχιλλεας:Απλα πες μου μωρο μου ελα...

Νανσυ:Δεν εγινε κατι ολα καλα ειναι αφου ειμαστε ολοι καλα...

Αχιλλεας:Πες αλλιως θα ρωτησω αλλον και θα ηινουν ολα χειροτερα...

Νανσυ:Ε ναι λοιπον χαρακωθηκα αυτο ηθελες να ακουσεις???ευχαριστηθηκες τωρα??χαρακωθηκα για εσενα!!!δεν μπορεις να φανταστεις ποσο μου ελειπες...πως οι τυψεις με καταδιωκαν...εμεινα και για 3 εβδομαδες σε κωμα!!!ξερεις ποσο σαγαπαω???ξερεις οτι στο τσακ με προλαβαν???ειχα πεσει σε καταθλιψη επειδη εγω φταιω εγω για ολα...και ακοκα ατο πιστευω...αμα δεν με ειχες δει με τον στελιο δεν θα γινοταν ετσι τιποτα...

Αχιλλεας:αγαπη μου,μωρο μου,ψυχη μου,ψυχουλα μου,μικρη μου,στρουμφιτα μου!!!!μην το ξαναπεις αυτο ρε χαζο...ξερεις ποσο χαζο εισαι??παρα πολυ!!!δεν φταις σε τιποτα εσυ αν ειχα εγω νευρα που σας ειδα...εγω εφταιγα που σε παρατησα....εγω εφταιγα που σε απατησα εγω ολα γι αυτο αντεδρασες και ετσι...

ΜΠΛΙΑΧ ΜΕΛΟ

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΩ ΣΤΟΝ ΚΑΦΟ ΑΝ ΞΑΝΑΠΕΤΑΧΤΕΙΣ ΣΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ...

Καλα καλα συγγνωμη καλε...δεν ενοχλαμε αλλο δεν ενοχλαμεεε

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣΣΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!

Νανσυ:Οχι και εγω φταιω...

Αχιλλεας:Πραγματικα αν ξαναπεις οτι φταις θα σου φαω την γλωσσα...

Νανσυ:Οιιιιιιιι παιδιαααααααα βοηθειαααα ελατεεεε μεσαααα

Τοτε βγαινει απο μεσα ο david και κοιταει με απορημενο βλεμμα εμενα και τον αχιλλεα να ειμαστε στην φαση εγω απο την μια νερια του καναπε ξαι αυτος απο την αλλη και να εχουμε αναμεσα μας τον καναπε...

ΝΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΛΛΙΣΟΥΛΕΣΣ

ΣΚΑΣΕ

David:Τι εγινε μικρη?

Αχιλλεας:Ε?Γιατι την λες ετσι??

David:Α δεν του ειπες???

Αχιλλεας:Τι να μου πει τι εγινε???ετρεξε κατι???πρσγμστικα david αν εκανες κατι θα σε γαμησω...

David:Σκασε 1.βλακα...2. Ειμαστε αδερφια και 3 μην γαμας πολυ και παθεις κατι...

Αχιλλεας:Ε?Ειστε αδερφια?απο που και ως που???

David:Απο εκει που κλανει η αλεπου...αυτο να στο πει η Νανσυ δεν λεω κατι εγω....

Νανσυ:Απλα δεν ετυχε να στο πω τι να πρωτοπομρολαβω να σου πω μωρο μου??θελω να σε χαρω εγω!!!

Αχιλλεας:Θα κανουμε μοα συμφωνια!!!

Λεει και ερχετε κοντα μου και με ποιανει απο τους γοφους...

Αχιλλεας:Λοιπον δεν θα ξαναχαρακωθεις οτι και αν παθω συννενοηθηκαμε??αλλιως αν το μαθω δεν ξερω και εγω τι θα γινει...

Τον κοιτουσα φοβισμενη...δεν ξερω γιατι φοβομουν...

Οοπαα καττττ
Τι λετε να γινει μετα?
Ελπιζω να σας αρεσε ως εδω τα λεεμ στο επομενο κεφαλαιο!!!

i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora