Merhaba arkadaşlar =) Bölüm aslında daha erken gelecekti ama maalesef bir kısmı silindi ve ben yeniden yazmak zorunda kaldım. Sinirden deli oldum da diyebiliriz :/ Her neyse bölüm hakkındaki düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim ve beğendiniz takdirde o yıldızcığa basabilirseniz çok mutlu olurum :D
Gerçekten olmamıştım değil mi? Ah şimdi olmaz! Ben kafamı arkaya doğru döndürmeye çalışırken bana bir şeyler anlatmaya çalışan bayan elini arkama götürüp geri çekmişti. Neyseki sadece sırtıma yapışan ufak bir etiketmiş! Ben de şey diye korkup telaş yapmıştım. Rahatlamış bir şekilde nefesimi dışarıya verdim. Kadına teşekkür etmek istesem de nasıl olsa anlamayacağı için ellerimi yıkayıp lavobodan çıkmıştım. Ben oturduğumuz masaya doğru ilerlerken bizimkiler de ayaklanmıştı. Miray'ın yanına gittiğimde Yaman bize eliyle gel işareti yaparak mekandan çıkmıştı. Biz de arkasından onu takip ediyorduk. Durdu ve bize dönerek sıkıntıyla bakmaya başladı.
“Ayaz sen Miray'ı alıp git. Ben biraz Ada'yla konuşacağım.”
“Bak bunu Miray’la beni baş başa bırakmak için yapıyorsanız bir gün borcumuzu öderiz.”
“Ne saçmalıyorsun sen ya yürü!”
Miray Ayaz'ı çekiştirerek yanımızdan ayrıldığında ben de merakla Yaman'a bakmaya başlamıştım. Acaba ne konuşacaktı. Tamam niye heyecanlanıyorum ki! Sakin ol Ada! Nefes al...nefes ver. Kendime çeki düzen verip Yaman'a bakmaya başladığımda yola doğru yürüdüğünü görmüştüm. Peşinden giderek ona yetişmeye çalışıyordum. İkimizde hızlı adımlarla gidiyorduk fakat Yaman'a yetişmek mümkün olmuyordu. Sonunda durup bir taksi çevirdiğinde koşarak taksiye binmiştim. Ardımdan da o yerleşmişti. Ona kalsa yine odunluğunu gösterip beklemeden binerdi ama koşarak ilk yerleşen ben olmuştum. Şöföre bir şeyler söyleyip bana dönmüştü.
“Nereye gidiyoruz?”
“Gayet normal bir yere. Baştan söyleyeyimde heyecan yapma.”
“Heyecan yaptığım yok zaten.”
“Belli oluyor. Sıradan bir yere sıradan şeyleri konuşmaya gidiyoruz işte. Daha fazla soru sorma.”
Önüne döndüğünde ben de yanımdaki cama kafamı yaslayarak düşünmeye başlamıştım.
Sıradan bir yere
Sıradan konular konuşmaya..
Ne konuşucaktık ki!
Benden hoşlanıyor muydu?!
Yok daha neler! Nerden çıktı şimdi saçmaladın Ada! Sıradan şeyler dedi. Evet belki benim için sıradan değildi ama onun için bu konu sıradan olabilirdi. Belki de utandığından böyle diyordu. Bilemezdim ki!
Ya böyle bir şey olursa. Sonuçta bu konuyu da düşünmeliydim. Kim düşünmez ki! Ona meraklı olduğumdan değil!
Ona hayır derdim sanırım. Ben ondan hoşlanıyor muydum? Bilmiyorum sanırım... Of oturmuş neyi düşünüyorum! Ne belli bu konu hakkında konuşacağı!
Tabi ya babam! Şu an kendimden çok utanıyorum. Babam hastanede yatarken ben burada durmuş neleri düşünüyorum. Özür dilerim baba. Kesin konumuz bu. Evet konumuz babam!
Taksi sarsıntılı bir şekilde durunca kafamın acısıyla başımı camdan çekmiştim. Yaman parayı ödeyerek taksiden indiğinde ben de diğer kapıdan çıkıp onu takip etmiştim. Sahile gelmiştik. Evet normaldi. Bakalım ne konuşacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çelişki
Teen FictionArkasından bakakalmıştım. Çok mu garip bir şey sormuştum sanki. Alt tarafı adını öğrenmek istemiştim. Yani şu 'genç dev' gibi lakaplar kullanmak sıkıcı olmaya başlamıştı cidden. Masadaki tahtayı uzanarak elime aldım. Kendime doğru çevirip okumaya ba...