Bölümü destekleriyle beni motive eden Betül'üme ithaf ediyorum ^^ Keyifli okumalar :))
Hep beraber metrobüse bindiğimizde hala çok sinirliydim. Yaman bir daha da karşılık vermemişti. Ahh! Hala umut diyor ya sen o...
Tamam Ada sakin! Nefes al..
Bu sefer içerisi o kadar kalabalık değildi. Yine ayaktaydık ama hiç değilse bir yerlere yapışmak zorunda değildik. Göz ucuyla Yaman'a bakınca onun da gözlerini kısmış bana baktığını gördüm. Hemen başımı çevirmiştim. Omzumdan tutup beni kendine doğru çekince kaşlarımı çatıp ona döndüm.
“Bu tarafa gel.”
Emriniz olur. İstediğim yerde durabilirim. Tabi şu an ona bunu anlatamam. Ayakta dururken bu zor. Onun yerine ellerimi bileklerine koyup iterek kendimi yan taraftaki direğe yaslamıştım. Gözlerini devirmesine aldırış etmeyip yakınımdaki camdan dışarıyı izlemeye başladım.
Birkaç dakika sonra birinin bana yaslanmasıyla kaşlarımı çatarak kafamı çevirdim. Hey! Bu da kimdi? Otuzlu yaşlarda görünen takım elbiseli bir adamdı. Fazla yakınımda bana göz kırpıyordu. Kendimi uzaklaştırdığımda gülerek bana avucunu uzattı. Rakamlar yazıyordu...
Bir dakika!
Bu bir telefon numarasıydı.
Bana mı asılıyordu?
Kaşlarımı çatarak kafamı kaldırdığımda adam hızla sağa savruldu.
Üstündeki Yamanla birlikte!
Ve Ayaz?
Gözlerimi kocaman açmış yerdeki kavgaya bakıyordum. Yaman adamın üstüne oturmuş yumruklerken Ayaz da kollarından tutmuş saçını çekiyordu. Hemen eğilip Yaman'ı çekiştirmeye başladım. Miray da sinirle Ayaz'ı tutmaya çalışıyordu. Ahh! Rezillik...
Yan taraftaki otomatik kapı açıldığında milletin kışkışlamasıyla birlikte hepimiz aşağı indik. Tabi şu sarkıntılık yapan adam da dahil. Adamı hızla yere attıklarında sinirle Ayaz'a döndüm.
“Ne yapıyorsunuz siz? Çıldırdınız mı?”
“Fortçuluk yapıyordu şerefsiz.”
“Ne? Sadece sarkıntılık yapmaya çalıştı.”
“Açılan fermuarı görmedin galiba Ada hanım?”
Ağzımız şaşkınlıkla açılmış Mirayla birbirimize döndüğümüzde Miray eliyle üçten geriye saymaya başladı.
3.. 2.. 1.. Başlıyoruz!
Mirayla birlikte yerdeki pisliğin üzerine koşmaya başladığımızda Ayaz gözlerini büyüterek beni belimden yakalamıştı. Aynı şekilde Yaman da Miray'ı. O sapığı dövmek için ellerinde çırpınmaya başladık.
Sonra birden durdular...
Kaşlarını çatarak birbirlerine baktıktan sonra Yaman beni hızla Ayaz'dan çekerken Ayaz da Miray'ı aynı şekilde çekip omzuna almıştı.
Ah! Eşler karışmıştı sanırım.
Mirayla birlikte kıkırdamaya başladığımızda çırpınmadan Yaman'ın omzunda olmanın keyfini çıkarmaya başladım.
En fazla on dakika bu şekilde yürüdükten sonra eve vardık. Yaman beni omzundan koltuğa attıktan sonra yorgunlukla koltuktan Ayaz ve Miray'a baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çelişki
Teen FictionArkasından bakakalmıştım. Çok mu garip bir şey sormuştum sanki. Alt tarafı adını öğrenmek istemiştim. Yani şu 'genç dev' gibi lakaplar kullanmak sıkıcı olmaya başlamıştı cidden. Masadaki tahtayı uzanarak elime aldım. Kendime doğru çevirip okumaya ba...