INFO

1.3K 29 15
                                    


Bu hikaye; aslında gerçek ama birbiriyle alakasız iki karakterden esinlenerek, onlardan aldığım ilhamla, onları izleyerek, düşünerek (fakat tabii ki başka türlü ehehe) çok uzun seneler önce başladığım, zaman zaman tıkandığım için uzun aralar verip geri döndüğüm, ruh halimle ve yaşadığım şeylerle alakalı olarak değişen, gelişen, tabii yaş da alan yani aslında yıllardır garip bi ilişkimin olduğu çok özel bir hikaye. Bazı yerlerini çok fazla değiştirdim, bazı yerlerini sildim, bazı yerlerine seneler sonra uzun eklemeler yaptım, bazen kaptırıp açık açık kendimi anlattığımı farkettiğimde "Oha olmaz bu" diyip o kısımları kestim.

Benimle birlikte yaşayan, benimle birlikte büyüyen, tüm büyüme aşamalarımın tanığı olduğundan dolayı alt metninde çokça 'ben' var tabii. (itiraflar ksdjhjkdhghf) Benim de en önemsiz karakterine kadar, duygularıyla, mekanlarıyla, olaylarıyla "aşk"la içimde bizzat taşıdığım, nefes alan, değişen, dinamik bir hikaye yani. Onunla bütünleştik artık. Ve hala bitmedi ;) Ama sanırım artık paylaşmanın vakti geldi. Onunla başbaşa kalmak çok zor gelmeye başladı çünkü. İnsanlarla paylaşmanın, bu yükü biraz olsun hafifleteceğini düşünüyorum.

Bazen çok fazla karanlığa gömüldü, bazen Temmuz güneşi gibi ışıl ışıl parladı. Bazen iki güldüyse beş ağladı, bazen ağlarken kahkahalarla gülmeye başladı. Olmadık yerde muzipliği tuttu, bazen patavatsızlığı. Saçma espiriler yaptı. Bazen çok utangaçtı, bazen şehvetten gözü döndü. Aşktan delirip tüm hücrelerine kadar gönüllü olarak cayır cayır yanmayı da, aşktan delireni ve kendini akıllandıran olmayı da tattı. Bazen dünyalara sığamadı, bazen de incir çekirdeği kadar yerin bile boşluğundan üşüyecek kadar küçüktü. Sarhoş olup kepazelik de çıkardı, rezil olmasın diye sarhoş bekçiliği de yaptı. Bazen kendini tuttu, bazen 3-5 kişi onu tutamadı. Sevgisi de, öfkesi de, aşkı da, isyanı da çok büyük, çok kuvvetli, çok taşkın oldu. Zaman zaman ayarlar bozuldu, zaman zaman sinirler. Bazı tahtalar çatladı, bazılarını kendisi bile isteye kırıp yerinden söktü.

Tıpkı insanlar gibi anlayacağınız. :) Dahası bu hikayedeki ergenler gibi. :P

Deniz ve Alexandre'ı seveceksiniz bence ^^ Sevin bu kuzucukları.

Uyarı 1: Bu tip boyXboy LGBTI hikayelerde sıkça rastlanabileceği gibi bir ton klişe var bunda da :D O klişeler yardımıyla orijinal ve rafine şeyler çıkabiliyor bence. O sebeple biraz klişeden zarar gelmez. Fakat yine baştan uyarmış olayım, o klişelere aldanıp... Neyse spoiler falan vericem şimdi farkında olmadan asdhjdhjffdg

Öte yandan bazı klişelerden ise olabildiğine uzak. Okudukça, karakterleri tanıdıkça bunu anlayacağınızı tahmin ediyorum.

Uyarı 2: Başlarda biraz sıkılabilir bazılarınız. Incık cıncık tasvirler, detaylı ve uzun karakter tanıtımları, laftan lafa atlamalar, lafı uzatmalar, oraya buraya referanslar, göndermeler, tahliller falan. Fakat bu aşamada karakterleri, hatta yan karakterleri bile iyi tanıyıp, kafanızda canlandırın istiyorum. Hayal gücünüze yardımcı olacak çok detay olacak, merak etmeyin. Fakat dikkatli, sakin ve düşünerek okumanızı tavsiye ederim. Pek bi olay beklemeyin yani başlar başlamaz. Fakat sonra..... ;) Dedim ya, bu hikayede benden çok şey var. O da Arap atı gibi sonradan açılıyor dgjkfhbnjkdfb Mazur görün yani.

Bu arada lütfen düşüncelerinizi, eleştirilerinizi, "olmuş"ları ve "olmamış cıkks"ları, hatta hikayenin devamıyla ilgili önerilerinizi ve fikirlerinizi de paylaşmaktan çekinmeyin. Seve seve okur, dikkate alırım; üzerine tartışırız hatta.

Dediğim gibi, hikaye epey uzun, harici diskimin derinliklerinde yatıyor çoğu, yedeklenmiş olarak :D şimdiye kadarki kısmı parça parça ama sık aralıklarla paylaşmayı düşünüyorum. Fakat yukarıda da dediğim gibi; hala bitmedi. Bakarsınız hep birlikte yazarız devamını? ;)

İyi okumalar!

| Aurore Boréale | BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin