~ I can't get enough of you ~

199 18 1
                                    

(Sana Doyamıyorum)

- Deniz -

Hayatımın en rahat yolculuklarından birini yaptım. Yol boyu Alex'in elini tutarak, ona sokulup başımı omzuna, göğsüne koyup uyuyarak.

İstanbul'a erken bir saatte vardık. Otobüs bizi aldığı yere yanaştığında, dışarıda bekleyen ailelerimizi gördük. Herkes inip valizini almaya çalışıyordu. Annem karşılamaya gelmişti. Beni görünce gülümseyip yanıma geldi ve sarıldı.

"Hoşgeldin Deniz'im. Nasılsın oğlum?"

"Çok iyiyim!"

Alex de o sırada valizini ve çadırını annesinin arabasına koymakla meşguldü. Anneme dönüp; "Bi dakika." dedim ve ona doğru gittim. Kolunu tutunca, bana döndü ve gülümsedi.

"Ben gidiyorum, konuşuruz." derken tokalaşmak için elimi uzattım. Normal bir şekilde tokalaşıp öpüştük; ama elimi tutarken hafifçe okşamıştı. Hafif gülerek arabaya geri döndüm ve annemle eve doğru yola çıktık.

Daha 5 dakika olmamıştı ki, telefonum titredi:

Alex: Şimdiden özlediim! 😕

Hafif tebessüm edip cevap yazmaya başlarken, annem; "Ne o? Gelir gelmez hayranlarından mesaj mı var?" diyip göz kırptı. Ona dönüp; "Onun gibi bir şey." dedim ve dil çıkarıp sırıttım.

Deniz: Ben de! Yarın buluşalım mı? 😉

Alex: Eveeeeettt! ❤️ Bizde mi sizde mi?

Deniz: Bize gel. Annem cumartesileri çalışıyor, biliyosun 😜

Alex: Mmmm ok😊

Deniz: 🥰😘

Eve geldiğimizde kahvaltı masadaydı. Annem beni almaya gelmeden önce hazırlamış.

"Hemen otur bebeğim. Ben sadece bir kahve içip işe gideceğim. Biraz dinlen. Akşam uzun uzun anlatırsın kampı." diyerek ayaküstü bir kahve yapıp hızlıca içti ve beni öpüp çıktı.

Az bi şey yedim ve masadan kalkıp odama yöneldim. Yatağıma sırt üstü uzanıp, ellerimi başımı başımın altına koydum ve öylece tavana bakmaya başladım gülümseyerek. Alex'i düşünüyordum... O ve hayaliyle dopdoluydum.

***

(Akşam)

Deniz: Napıyosun?

Alex: Müzik dinliyorum 😊 Kamptan önce alıp dinleyemediğim 1-2 albüm vardı. Sen?

Deniz: Ben de öyle. Yatakta uzanıyorum 😏

Alex: Keşke yanında olsaydım ☹️ kampı, çadırı özledim ben

Deniz: Evet ya, şimdi orda olsak çadırda sarılıyo olurduk...

Alex: 😍😍

Alex: Yarın kaçta geleyim?

Deniz: Ne zaman istersen 😄

Alex: 10?

Deniz: Olur 😊

Alex: Süper! Seni seviyorum çocuk!

Deniz: Ben de seni seviyorum çocuk! 😍🔥

***

| Aurore Boréale | BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin