Tuhkaklaani

143 9 0
                                    

Päällikkö ~ Ruusutähti | Naaras | Kellertävä kissa, jolla on punertavia raitoja ja smaragdin väriset silmät.

Vapä ~ Pääskysulka | Kolli | Valkoharmaa Kolli jolla on meripihkan väriset silmät ja punertavia juovia hännässä. ( Harmaatassun mestari) 

Parantaja ~ Sokealehti | Kolli | Harmaa kolli.
Paop ~ Malvatassu | Naaras | Vaaleanharmaa Naaras sinisillä silmillä ja hieman pitempi karva.

Soturit ~
Varjoliito | Kolli | Tummakolli jolla on epätavallisen meripihkan väriset silmät.

Hopeahohto | Naaras | Hopeasti Hohtava musta turkkinen kissa jolla on vihreät silmät.

Sumusydän | Kolli | Valkoinen kolli, jolla on harmaita läiskiä ( Sysitassun mestari) 

Salamasielu | Kolli | Harmaa kolli Pihkan värisillä silmillä. ( Ratamotassun mestari) 

Suomarja | Naaras | Valkoinen naaras, musta hännänpää.

Nelimyrsky | Naaras | Harmaa raidallinen Naaras ruskeilla silmillä.

Huomenääni | Naaras | Kellertävän Raidallinen Naaras.

Kuulehti | Naaras | Harmaa naaras.

Valokynsi | Kolli | Harmaa kolli jolla on valkoisia raitoja sekä epätavallisen Hohtavat siniset silmät.

Pajuvirta | Kolli | Harmaa kolli joka omistaa ruskeat silmät.

Kirsikkasielu | Naaras | Punertava Naaras, vihreät silmät. ( Hopeatassun mestari) 

Leijonasulka | Kolli | Kellertävä Kolli ruskeilla silmillä. 

Nokisiipi | Kolli | Ruskea Kolli jolla on mustia pilkkuja ja smaragdin vihreät silmät. ( Pilvitassun mestari) 

Tulikyynel | Naaras | Liekehtivän värinen kissa, joka omistaa meripihkan väriset silmät. ( Sinitassun mestari)

Tummaraita | Kolli | Tumma Kolli, jolla on mustia raitoja ja ruskeat silmät. ( Nokkostassun mestari) 

Sinikasvo | Naaras | Harmaa turkki jolla on yksi valkoinen Täplä naamassa, sekä siniset silmät.

Ukkoshäntä | Kolli | Ruskea Kolli.

Ruskokynsi | Kolli | Ruskea Raidallinen kissa. ( Tiikeritassun mestari) 

Tahtoturkki | Kolli | Harmaa kolli.

Leoparditäplä | Naaras | Kellertävä naaras, jolla on Leopardin täpliä muistuttavia täpliä.

Juovaraita | Naaras | Harmaa naaras tummilla raidoilla ja valkoinen hännänpää. Ruskeat silmät.

Oravaturkki | Kolli | Punertava turkki ja hännän puolikas on valkoinen.

Lukkikynsi | Kolli |harmaa kolli mustilla raidoilla, sekä siniset silmät.

Paatsamaruusu | Naaras | Harmaa naaras tummilla raidoilla, sekä vihreät silmät.

Oppilaat ~
Hopeatassu | Naaras | Hopeanvalkoinen Naaras, jonka kasvot ovat vahvempaa hopeaa, siniset silmät ja tummia juovia kasvoissa.

Sinitassu | Naaras | Sinertävänharmaa Naaras, jolla on juovia turkissaan. Smaragdin väriset silmät.

Tiikeritassu | Kolli | Ruskean harmaa kolli, meripihkan värisillä silmillä.

Pilvitassu | Kolli | Valkoinen Kolli, jolla on musta hännänpää.

Harmaatassu | Naaras | Harmaa naaras, jolla on isoja valkoisia läiskijä.

Sysitassu | Kolli | Musta kolli vihreillä silmillä.

Nokkostassu | Kolli | Pitkäkarvainen Kellertävä Kolli epätavallisen turkooseilla silmillä.

Ratamotassu | Naaras | Kilpikonnakuvioinen Naaras, jolla on kellertävää, rusehtavaa, valkoista ja mustaa turkissaan, sekä vihreät silmät.

Kuningattaret ~
Kirkasvalo ( Kuulehden, Valokynnen ja Huomenäänen emo) | Kellertävä kissa ruskeilla raidoilla. Omistaa vihreät silmät.

Valkonenä ( Tammitassun ja Tummaraidan emo) | Musta kissa jonka nenä on valkoinen, silmät siniset.

Iltahohde ( Hopeatassun, Sinitassun ja Tiikeritassun emo ja Lukkitassun mestari) | Tumma Naaras valkoisilla korvan tupsuilla.

Pennut ~
-

Klaanin vanhimmat ~
Pöllöpilvi | Naaras | Valkoharmaa Naaras.

Marjanraato | Naaras | Valkoinen kissa, jolla on punertavia täpliä ja vihreät silmät.

Valkoruusu | Naaras | Pikivalkoinen Naaras.

Vaahterapilvi | Kolli | Ruskea Kolli.

Helmijoki | Naaras | Harmaa naaras.

Soturikissat ~ Salaisuuksien myrsky (Valmis)Where stories live. Discover now