Kirsikkasielu ja Ruskokynsi saapuivat oppilaidenpesän suuaukolle.
" Herätys Oppilaat! Minä ja Ruskokynsi pidämme kaksistaan teille loppuarvioinnin, koska emme viitsi ottaa kaikkia viittä soturia mukaan arvioimaan teitä kaikkia kerralla. " Maukaisi Ruskokynsi.
Hopeatassu liikahtaa varovasti ja herää.
" Ainiin, se loppuarviointi... " Hopeatassu huokaisi.
Sinitassu nosti päänsä.
" Tähtiklaanin tähden! Olen surkea taistelussa... Tulen niin saamaan vain yhden iskun! " Tuo mutisi ärsyyntyneenä." Onnea kuitenkin " Harmaatassu hymyili ja katsoi Sinitassua, joka hymyili takaisin.
" Loppuarvioinnissa teemme tietynlaiset
viiden oppilaan kisat. Sitten on metsästys ja minä ja Ruskokynsi arvioimme sitten tulokset ja kerromme Ruusutähdelle. " Kirsikkasielu selitti ja alkoi tekemään sulavia askeleita kohti harjoittelukuoppaa ja metsää.Kuopalle päästyä, Kirsikkasielu alkoi maukumaan:
" Ekana taistelee Hopeatassu ja Pilvitassu. Sitten Sinitassu ja Tiikeritassu, kunnes on molemmista voittaja selvillä. He taistelevat ja voittaja on Harmaatassua vastaan. Jos Harmaatassu voittaa, on selvää että tuo olisi varmaankin voittanut jokaisen. Ja jos häviää, hän olisi varmaan hävinnyt Voittajan jo aijemmin. " Naaras maukaisi." Ensimmäinen pari kuopalle! "
Hopeatassu asettui toiselle puolelle kuoppaa, kun Pilvitassu taas toiseen.
Hopeatassu hyökkäsi kollioppilasta kohti, mutta tämä väisti sen ketterästi. Vaikkakin oli hieman suurikokoinen.
Pilvitassu kaatoi Hopeatassun ja hyppäsi päälle.
Hopeatassu nappasi hampailla sen verran kovaa, ettei Pilvitassua sattuisi paljoa, mutta lentäisi pois.
Pilvitassu otti tassuilla vastaan liikkeen. Hiekka pöllysi kuopassa.
Hopeatassu ilman kynsiä läppäsi tassullaan Pilvitassua kasvoihin ja Pilvitassun katsoessa pois, Hopeatassu alkoi pöllyttämään Pilvitassun kohdalla.
Hopeatassu juoksi pois.
Kun Pilvitassu tuli silmät kiinni pois sieltä, koska oli hiekkaa silmissään, Hopeatassu hyökkäsi kollin kimppuun ja heitti tuon kauas.Pilvitassu yritti nousta, mutta Hopeatassu otti tukevan otteen tuosta ja painoi häntä maata vasten.
" Hopeatassu on voittanut! " Ruskokynsi huudahti.
Hopeatassu nousi ylös ja katsoi Pilvitassun hiekassa olevaa valkoista turkkia. Tuo hymähti hieman." Oli hyvä idea pöllyttää. " Kirsikkasielu kehräsi Hopeatassulle.
Hopeatassu hymyili vain takaisin." Tiikeritassu ja Sinitassu kuoppaan! " Ruskokynsi maukaisi terävällä, kovalla äänellä.
" Alkaa! "
Tiikeritassu hyppäsi Sinitassun yli ja hyppäsi tuon selkään. Sinitassu koki parhaaksi nähdä, että kierisi.
Oppilas alkoi kieriä niin, että Tiikeritassun oli pakko irroittaa.
Kolli nousi vikkelästi ylös ja juoksi Nopeasti Sinitassun ohitse, joka hyppäsi Tiikeritassua kohti.
Naaras epäonnistui.Tiikeritassu yhtäkkiä kompastui kiveen ja kaatui maahan.
Naarasoppilas koki tämän olleen paras paikka hyökätä. Hän vetäisi tuon hännästä ja heitti tuon kauemmas. Tuo painoi Tiikeritassun maahan. Tiikeritassu tönäisi naaraan etutassua, että Sinitassun ote olisi hieman, no, että liike olisi heikentynyt. Tiikeritassu onnistui ja kaatoi Sinitassun.Sinitassu kellahti maahan.
Yhtäkkiä hänelle tuli mieleen:
Entä jos kokeilisin niitä ' voimiani? ' Iiihan vain kokeilisin?Sinitassu onnistui katsomaan sen verran, että Tiikeritassu olisi seuraavaksi hypännyt tuon päälle ja voittanut. Niin hän ei antanut tehdä.
Naaras kieri nopeasti ja väisti liikkeen. Tiikeritassu kellahti maahan.
YOU ARE READING
Soturikissat ~ Salaisuuksien myrsky (Valmis)
Action> Hopeatassu ja Sinitassu ovat saaneet tietää voimistaan, mutta Sinitassu ei usko sitä todeksi. Oravaturkin ja Safiirin suhde ei tulisi mitenkään toimimaan, Kyytassusta (Marjasta) ei ole vieläkään kauheasti tietoakaan, Sokealehti tuntee itsensä hylä...