Tuhkaklaania oli mietityttänyt todella paljon, miksi Suoklaani oli niin kiltti heille. Siis, kuka nyt antaa toisen klaanin metsästää omalla reviirillään? Mielummin toisivat riistaa toiselle klaanille, kuin antaisivat metsästää omalla maallaan! Pahinta oli se, kun Ruskaklaani sekä Virtaklaani aikoivat jatkuvasti hyökkäillä Tuhka- sekä Suoklaaniin!
---------------------------------------------------------
Oli lumimyrsky. Lunta pöllysi ja myrskysi joka paikassa. Oli vaikea nähdä. Suoklaanin Päällikkö Pihlajatähti tassutteli myrskyssä kohti juuri romahtanutta pentutarhaa." Kuningattaret sekä Pennut minun pesääni. Merituuli, Pikiyö, Nummitassu ja Jäätassu! Kasaamaan pentutarhaa Kukkakäpälän johdolla! " Pihlajatähti määräsi.
" Mielestäni, vaikka Kyymarja onkin Tuhkaklaanin ja Tähtiklaanin yhteinen lahja meille, ei meidän pitäisi antaa heidän saalistaa maillamme! " Unikonsydän otti Pihlajatähden kiinni.
" Siirryn myös takaisin soturiksi. Kuningattaren puuha on tylsää... "
Pihlajatähti nyökkäsi.
" Olemme kuitenkin kiitoksen velkaa. Tai ainakin osan "" Sen siitä saa, kun klaania johtaa entinen kotikisu... " Unikonsydän mutisi.
" Emo - Unikonsydän! " Unikonsydämen ainoa Naaras pentu, Jäätassu, saapui paikalle.
" Unohdin Kertoa, että voitin Jokitassun tänään taisteluharjoituksissa! " Jäätassu hihkaisi.
" Hyvä hyvä... Minun pitää nyt mennä, niinkuin sinunkin kröhöm! " Unikonsydän murahti ja tassutteli pois Korppisulan ohitse.
" Mikä hänellä on? " Korppisulka maukaisi tyttärelleen.
" Eikös hän ole aina tuollainen? " Jäätassu kysyi isältään, joka kohautti olkiaan.
Jäätassu tassutteli Jokitassun ohitse.
" Olet aika heikko " Jäätassu naurahti tuon korvan juuressa ja tassutteli Pentutarhalle. Jokitassu jäi katsomaan valkeaa naarasta." Hän oli pentuna todella lempeä... " Korppisulka mutisi itsekseen..
ESTÁS LEYENDO
Soturikissat ~ Salaisuuksien myrsky (Valmis)
Acción> Hopeatassu ja Sinitassu ovat saaneet tietää voimistaan, mutta Sinitassu ei usko sitä todeksi. Oravaturkin ja Safiirin suhde ei tulisi mitenkään toimimaan, Kyytassusta (Marjasta) ei ole vieläkään kauheasti tietoakaan, Sokealehti tuntee itsensä hylä...