Günlük 10: Cenneti merak ettim ***

290 33 2
                                    

Belkıs,

Basketbol koçu iyi görünmediğimi söyledi bugün.

Tenim soluklaşmış, hareketlerim yavaşlamış, körelmişim yani anlayacağın şu geçmek bilmeyen rahatsızlık yüzünden. Ne tür bir virüs girdi de atamadım üstümden anlamadım ki. Normalde üşütsem, grip olsam taş çatlasın beş güne eski halime dönerdim. Bu kez ilerleme kaydetmiyorum, yerimde sayıyorum. 
Salgın çıktı da haberim mi yok acaba?

Ama dur! Daha da kötü bir haberim var. Ben iyileşene dek geçici kaptan bil bakalım kim oldu?
Hani kafam kadar kuş vardı ya, işte o. 

Sevdiğim kızın onu seçmesi yetmemiş gibi, kaptanlığımı da aldı elimden, kısa süreli olması bile beni yatıştırmaya yetmiyor. 
Sinirden kendimi yemiş halde eve geldiğimde de öğrendim ki, babaannem iş için yurt dışına çıkmış. 
Normalde insanlar evde tek başına kalmaya sevinir. Lakin ben yalnızlık çekmediğim an hatırlamadığımdan, artık bu tür durumlar canımı sıkıyor.

Yani anlayacağın, şu an güneş batmak üzere, odamda tek başımayım, basketbol hayatıma koç tarafından ara verildi ve sevdiğim kızın erkek arkadaşı yerimi doldurmak için görevlendirildi. 

En azından derslerim iyi gidiyor. Zaten odaklanacak başka iş bırakmadılar. 

An itibariyle sinirden küplere binmiş halde olduğum için, sakinleşmek adına konuyu değiştiriyor ve amazon kızı için müzik listesi hazırladığımı açıklamak istiyorum. Onu hatırlatan şarkılar değil de, onunla beraber dinlemekten zevk alacağım şarkıları topladım bir araya. 

Başlangıç olarak yeni çıkan LSD grubunu söylüyorum. Çünkü, itiraf etmek gerekirse, uzun aradan sonra tüm şarkılarını dinlediğim tek grup. Ha, üç tane şarkı var henüz ama olsun. 

Özellikle Genious şarkısını ona söylemeyi isterdim. Çünkü şarkının dediği gibi, sadece bir dahi onun gibi bir kadını sevebilir. 

Bak, Ali'nin de yetenekli ve zeki bir insan olduğunu söylüyorum burada. Yiğidi öldür, hakkını yeme.

Peki Belkıs, Jonathan Bree diye bir adam tanıyor musun? Ya Princess Chelsea?
Artık biliyorsun. Çünkü aşağıdaki şarkılar ikisine ait.

Bu üçü biraz serzeniş ruhu barındırıyor bana göre. Ben senin için o insan olabilirim diye haykırmak istiyorum yüzüne bu şarkıları dinlerken.

Bak bir de bu var;

Çünkü onca yaşanmışlığa rağmen, sadece yabancı olabildik.

Devamında sana Tash Sultana'yı tanıtacağım. Çünkü en sevdiğim müzisyenlerden biri kendisi. 

Kadın şarkıyı söylemiyor. Şarkıyı adeta yaşıyor. Adeta şarkıyı doğuruyor ruhundan, yeni bir nefes üflüyor sanata.

Ve Royksopp! Bir başka favorilerimden. Çocukluğumdan beri sürekli dinlediğim ender gruplardan.

Bu böyle uzayıp gidecek Belkıs. Bak, şimdiye dek on üç tane şarkı kaydetmişim. O zaman parçalara ayırayım da aklıma geldikçe on üçer listeler halinde şarkıları kaydetmeye devam edeyim. Senin de seveceğinden eminim Belkıs. Belki seni buraya ben getirmedim ama, duygularımı sana ben yükledim. Beni anlayan, şarkıları da anlar. Şarkıları anlayan, onları sever. 

Hadi ben kaçtım, kendime yoğurtlu makarna yapacağım.

Günlük | Barış OzansoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin