👻 قسمت پانزده 👻

6.4K 1.2K 234
                                    

یکی از چیزهایی که امروز به تجربیاتم اضافه شد این بود که تتو کردن همون قدر که هیجان انگیزه در همون حد هم دردناک و حوصله سربره! درست مثل این بود که به صندلی برای شکنجه روحی و جسمی بسته باشنت و تازه خودت هم قبلش با حماقت تمام برگه رضایت رو امضا کرده باشی! چانیول کامل روم خم شده بود و حرکت انگشتاش با وجود اینکه حتی دستکش دستش بود حالی به حالیم میکرد! ناخواسته نگاهم روی صورت جذابش و تار تار موهایی که روی پیشونیش پخش بودن خشک شده بود! شاید اگه صورت متمرکز چانیول با اون اخم کشنده جذابِ لعنتی انقدر حواس پرت کن نبود الان داشتم به خاطر درد یه بند صدا میدادم اما پارک چانیول بدون اینکه بدونه داشت مثل یه ماده بی حسی قوی برام عمل میکرد و من احمق بودم اگه وقتی رو که میتونستم بهش زل بزنم برای تمرکز روی دردم هدر میدادم!

-بوی گوشت کبابی میده!

بعد چند دقیقه ناخواسته فکرم روی لبهام جاری شد و سر چانیول با ابروهای بالا رفته حرکت کرد تا من رو ببینه.

متوجه حالت نگاهش شدم و چشمام رو یه کم درشت کردم.

-چیه خب؟ راست میگم دیگه...

چانیول سری تکون داد و خندید.

-نگفتم دروغ میگی فقط حرفت جالب بود!

لبام رو غنچه کردم و بعد یه اخم کوتاه کردم و بعد یه کم سرم رو خم کردم تا بتونم یه نگاهی به نتیجه نیم ساعت کارش بندازم اما انگشتش بلافاصله روی پیشونیم نشست و سرم رو هل داد عقب.

-گفتم تا تموم نشده نگاه نکن!

با حرص دستش رو کنار زدم.

-یعنی نباید ببینم داری چه بلایی سرم میاری؟

چانیول چشم غره ای بهم رفت و باز مشغول کار شد.

-چانیول به تمام مقدسات عالم قسم اگه یه چیز ابرو ریز باشه ازت شکایت میکنم!

سرش دوباره بالا اومد و بعد با نیشخند زبونش رو روی لب هاش کشید.

-چیز ابروریز یعنی چی؟

تند تند پلک زدم.

-نگو که ابرو ریزه!

-من نمیدونم ابرو ریز یعنی چی! بگو تا بگم هست یا نه!

وحشت زده سعی کردم دوباره یه نگاهی به بدنم بندازم که باز انگشتش نشست روی پیشونیم.

-لعنتی بذار ببینم داری چیکار میکنی!!!!!

با صدای بلند داد زدم و سعی کردم با وجود انگشتش که وسط پیشونیم جا خوش کرده بود سرم رو پایین بیارم اما ظاهرا اون انگشت لعنتی از جنس فولاد بود چون موفق نشدم و فقط دردم گرفت.

-اگه تموم بشه و مثلا یه دیک یا یه چی مثل این باشه با همین سوزن دستگاهت چشات رو درمیارم!!!

📝Before I Kill Myself📝Where stories live. Discover now